[CoC] Polskie Audio / Lektor

Platforma:   (repack - wersja samodzielna)
Data premiery:  25.03.2017 r.
Autor:  
 

Dodatek ten zastępuje wszystkie dźwięki (tylko spolszczone w oryginalnej serii) rosyjskie na polskie. Teraz w grze występować będą znane z polskiej wersji językowej głosy, np. Wynoś się stąd Stalkerze! Udanych Łowów Stalkerze. Wszystkie specyficzne postacie mają polski odpowiednik głosów. Przykładowo wszystkie postacie na Janowie, Sidorowicz, Herman, Sowa, Żwawy, Sacharow, Nowikow, megafon w Barze itd.

Idealne dopełnienie do spolszczenia. Daje niepowtarzalny efekt poczucia pełnej polskiej wersji.
Mod dodaje również polski głos podczas rzucania granatu przez NPC, czekania po bitwie, patrolach, ofensywach oraz defensywach przeciwników (z gry S.T.A.L.K.E.R. Czyste niebo) i powitań gracza - Daj sobie siana i odłóż broń, Leci ananas, Odparliśmy przeciwnika itd.

Zmienia również radia w bazach na odpowiedniki z waniliowych wersji trylogii.

W pełni spolszczone frakcje: 

  • Samotnicy,
  • Bandyci,
  • Powinność,
  • Wolność,
  • Czyste niebo,
  • Wojsko.

Reszta ugrupowań nie posiada polskich głosów z trylogii, dlatego nie ma na liście Monolitu ani Najemników (oczywiście również zzombifikowanych stalkerów).

Wszystkie dźwięki pobrane z wypakowanych plików Database spolszczeń gry: S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla, S.T.A.L.K.E.R. - Czyste niebo oraz S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci.
Mod w pełni wykonany przeze mnie.

Co nowego w wersji 1.1:

  • naprawione nazwy niektórych reakcji w states\meet dla wszystkich frakcji,
  • kilka mniejszych poprawek (np. Sidorowicza).

Mam nadzieję, że modzik Wam się spodoba. 


INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

  1. Call of Chernobyl.

  1. Pobrane i wypakowane archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry.
     

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod w wersji 1.0:


Mod w wersji 1.1:

 

13 polubień

Super, sam to chciałem robić do Hybrid’a, Dzięki

Świetna robota , dajemy plusiki panowie ;3

Fajnie że ktoś postanowił to zrobić, tylko trochę bez sensu jest słyszeć hasła propagandowe “Powinności” na Agropromie, gdzie jest Wojsko, i trochę człowiek zaczyna się  irytować kiedy w Barze słyszy np. "Wolni Stalkerz, Weterani i Łowcy, dołączcie do “Powinności! Ochrona świata przed rozrostem Zony to nasz wspólny cel!”, i to samo hasło powtarza się jeszcze kilka razy. W sumie szkoda też że nie słychać głosu Arniego w tym megafonie

Dnia 7.06.2017 o 17:32, TheSoldy napisał:

bez sensu jest słyszeć hasła propagandowe “Powinności” na Agropromie, gdzie jest Wojsko, i trochę człowiek zaczyna się  irytować kiedy w Barze słyszy np. "Wolni Stalkerz, Weterani i Łowcy, dołączcie do “Powinności! Ochrona świata przed rozrostem Zony to nasz wspólny cel!”, i to samo hasło powtarza się jeszcze kilka razy. W sumie szkoda też że nie słychać głosu Arniego w tym megafonie

Naprawiłem to 3 dni po wersji 1.1, ale już nie chciało mi się wgrywać nowej wersji. Naprawione jest to w paczce Redux, którą właśnie kończę. A głos Arniego? Nie było takiego, ani w grze ani w plikach polonizacji SoC’a. A megafon Powinności w Agropromie zrobiłem i zapomniałem usunąć bo dokańczałem to: 

//stalkerteam.pl/applications/core/interface/js/spacer.png

 

Cóż, w takim razie tylko czekać