[CoC] Weapon Goulash v.1.2

**Platforma:**Call of Chernobyl 1.5 R6 [BETA] - POLONIZACJA, INSTALACJA, LINKI (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 2018 r.
Autor: ?
Autor spolszczenia: @Anton_Gorodecki

Dodatek implementujący nowe bronie, amunicję oraz dodatki do niej. Jest to największa tego typu paczka przeznaczona dla modyfikacji Call of Chernobyl.

Dostępne rodzaje broni:

Spoiler

Pistolety i rewolwery:
Kimber Desert Warrior, MP-412 REX, Cz.52, APS, CZ 75, FN Five-seveN, FN FNP-45, FN FNX-45, MP-443 «Gawron», TT-33, GSZ-18, Glock 17, Glock 19, Beretta 92, Colt M1911A1, Kimber Desert Warrior, Desert Eagle, Fort-12, Fort-17, Browning HP-SA, PB, PM, PMm, SIG-Sauer P220, USP Compact, USP Match, Walther P99.

Pistolety maszynowe:
PPSz-41, HK MP7, OC-33 Piernacz, PP-19 Bizon-2, FN P90, MP5, HK UMP-45, HK MP5SD, PP-2000, Skorpion vz.65.

Karabiny szturmowe i powtarzalne:
HK417, HK416, StG.44, M14 EBR, StG 58, Karabiner 98K, 9A-91, AN-94 Abakan, AEK-971, AK-47, AKS-47, AK-74, AK-74M, AK-101, AK-102, AK-103, AK-104, AK-105, AKM, AKMS, AKS-74, AKS-74U, AKS-74UB, SKS, Mosin wz. 1891/30, Steyr AUG A1, IMI Galil, HK G3, HK G3SG/1, FAMAS F1, FN F2000, HK G36, HK G36C, HK G36K, karabin Gaussa, OC-14 Groza, Karabiner 43, L85A2, Z-M LR300, M4, Colt M4A1, M16, M16A1, M16A2, M16A3, M16A4, SIG SG 550, SIG SG-551 LB, SIG SG-552, FN SCAR-H, SWT-40, AS «Wał», SR-3M «Wicher».

Karabiny wyborowe:
Sako TRG-42, Sako TRG-22, AI L115A3, L96A1, Barrett M98B, Barrett M95, SR-25, SW-98, SWD, SWU, WSSK «Wychłop», WSK-94, WSS «Wintorez», Walther WA 2000.

Strzelby:
Sajga 12K, obrzyn TOZ-66, Mossberg M590A1, MP-133 Bajkał, MP-153, Protecta, Remington 870, SPAS-12, TOZ-194, TOZ-34, obrzyn TOZ-34, TOZ-66, Wiepr-12, USAS-12, Winchester 1300.

Karabiny maszynowe:
M60, RPK, RPK-74, PKM, PKP Pieczenieg, M249, RPD.

Granatniki (za wyjątkiem podwieszanych):
RG6/6P30 «Bulldog», RPG-7W, M79.

Dodatkowo prawie każda z wyżej wymienionych broni posiada różne wersje (wersję) modyfikujące ich kamuflaż, używaną amunicję i dodatki.


GALERIA:

Spoiler

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

  1. Call of Chernobyl 1.5 R6.

  1. Pobieramy, rozpakowujemy i kopiujemy ze zgodą na nadpisanie plików “gamedatę” Weapon Goulash 022 do folderu z CoC 1.5b R6 PL

  1. Pobieramy, rozpakowujemy i kopiujemy ze zgodą na nadpisanie plików polonizację Weapon Goulash 022 do folderu z CoC 1.5b R6.

  1. obieramy, rozpakowujemy i kopiujemy fix od @Junx: gamedata.7zna wylot przy zakładaniu celowników.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Spolszczenie:

Źródło:

10 polubień

Witam, jestem fanem tej gry od 3-4 lat, jestem dumny ze ktoś postanowił zrobić takiego MODA.
Mam pytanie jak dokładnie wgrać te pliki?
Mam 46 lat i nie bardzo kumam o co z tym chodzi, kupowałem płyty instalowałem i było a tutaj muszę coś wgrywać.
Jak już pomożecie mi wgrać to będzie jakaś lokalizacja gdzie mogę kupić jedną z tych broni?

@Pobi Instalujesz podstawkę Zewu, potem coca w wersji 1.5b R6 (jest na forum co nie @Anton_Gorodecki ?), potem pobierasz w/w moda, wypakowujemy i powstały folder o nazwie gamedata wklejamy tam gdzie zainstalowany jest CoC (w wersji 1.5b R6 oczywiście) :slightly_smiling_face:

Tylko Coca nie instalujemy na Zew tylko osobno. A bronie pewnie są u każdego handlarza, można je także znalezc u npc.

@Pobi - Jakie części składowe musisz pobrać z neta, masz w #1 spoiler LINKI DO POBRANIA, a jak to poskładać do kupy w spojlerze INSTALACJA.

A następnie po kolei jak tam jest napisane “montujesz” na swoim komputerze.

Najpierw instalujesz tego C0C 1.5b R6 PL . Następnie 7zip, czy rar, ale koniecznie tym czym są spakowane wypakowujesz gdzieś na boku Weapon Goulash 022 . Dostaniesz katalog gamedata z zawartością. Metodą kopiuj wklej, tę gamedatę wklejasz do katalogu głównego CoC, ze zgodą na zamianę. Następnie to samo ze spolszczeniem Weapon Goulash 022 .

Dobrze jest zrobić restart komputera ( choć niekoniecznie ) i grasz.

Słuszna uwaga @Mnieciu, aby nie stawiać przypadkiem na podstawkę. Tyle tylko, że CoC powinien być na innej partycji lub dysku, niż jest podstawka.

Dziękuje :slightly_smiling_face: za pomoc :slightly_smiling_face:

Witam ponownie, wszystko działa dobrze, poza spolszczeniem, gdy wybieram w opcjach język pol to mam np coś takiego nm_new_game
jak to naprawić?
Poza tym bronie świetne.

5 godzin temu, Pobi napisał:

wszystko działa dobrze, poza spolszczeniem

Polonizacja również działa dobrze. Proszę jeszcze raz prześledzić kolejność instalacji. Uruchom najpierw czystego CoCa z polonizacją a następnie na niego nałóż Weapon Gulash i jego polonizację.

2 polubienia

W dniu 28.02.2018 o 23:32, Anton Gorodecki napisał:

Polonizacja również działa dobrze. Proszę jeszcze raz prześledzić kolejność instalacji. Uruchom najpierw czystego CoCa z polonizacją a następnie na niego nałóż Weapon Gulash i jego polonizację.

Zgadza się działa w 100%.Pomiń gamedata z katalogu ITEMSOUP.

1 polubienie

Podczas “zakładania” celownika dla X broni jest taki błąd.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CScriptEngine::lua_pcall_failed
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 204
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : LUA error: d:\call of chernobyl\gamedata\scripts\dxr_scopes.script:131: attempt to index local 'old_weapon' (a nil value)
 

stack trace:

Fix dla w/w błędu - dxr_scopes.script

1 polubienie

Dzięki @Junx - dodam tego fiksa do pierwszego postu.

Możesz mi tylko napisać przy której dokładnie broni wywala ten błąd? Ponieważ zakładałem różne celowniki na różne bronie i nie spotkałem się z tym błędem (mogłem oczywiście jakąś/jakieś pominąć).

5 minut temu, Anton Gorodecki napisał:

przy której dokładnie broni wywala ten błąd?

U mnie wywaliło przy MP7 i chyba UMP45, ale przy tej drugiej głowy nie dam.

Sprawdziłem obie ze wszystkimi dostępnymi celownikami i nie miałem wylotu. Jedyne co zauważyłem - przy zdejmowaniu\zakładaniu celownika na MP7 przenosi broń z powrotem do ekwipunku.

38 minut temu, Anton Gorodecki napisał:

Sprawdziłem obie ze wszystkimi dostępnymi celownikami

U mnie przy Eotech wywaliło, żeby raz a to dwa razy.