
Tytuł oryginalny: Время Альянса - Связь Времён
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 / Repack (wersja samodzielna)
Data premiery: 19.01.2018 r.
**Autor:**S.A.T (Stalker Alliance Team)
Autorzy spolszczenia: @yellow, @smox, @Anton_Gorodecki, @metek58
Śr. długość rozgrywki: (ok. 15 godzin)
OPIS:
Spoiler
Głównym bohaterem opowiadanej historii jest bandyta Paszka, który trafił w wir wydarzeń powiązanych z wszystkim, co poprzednio stało się w Prypeci i co będzie działo się równolegle do zbrojnej konfrontacji zjednoczonych ugrupowań przeciwko Świadomości-Z. Paszka wbrew pozorom jest inteligentnym oraz oczytanym chłopakiem i pomimo tego, że wychował się w środowisku bandytów, dzięki zaprzyjaźnionemu naukowcowi udało mu się zdobyć całkiem niezłe wykształcenie. Niemniej nie jest on typowym idealistą, który pragnie za wszelką cenę zwalczać zło - przede wszystkim zależy mu na własnej frakcji, a zawarte sojusze ugrupowań niezbyt go interesują.
Ale jak wiemy, wszystko po pewnym czasie ulega zmianom - może i w tym światopogląd głównego bohatera? Nic bardziej mylnego - nigdy do końca nie będzie wierzył w ideę powszechnej jedności i nigdy w pełni nie zaufa członkom Sojuszu, a Sojusz będzie odpłacać mu tą samą monetą, stale patrząc na ręce.
W finałowej części produkcji ponownie spotkamy starych znajomych oraz głównego bohatera dwóch pierwszych części trylogii - majora Diegtiariowa. Poznamy prawdę o projekcie “Sobowtór” i dowiemy się, do czego były potrzebne trzy klucze oraz co tak naprawdę strzegły. Odkryjemy tajemnice projektu “Amazonka” - przekonamy się, co niegdyś przechowywano w tajnych magazynach zakładu Jupiter, a dzięki odnalezieniu dokumentów SBU odkryjemy kilka tajemnic, jakie skrywa Czerwony Las.
Przez pewien czas będziemy pracować dla Świadomości-Z, ale weźmiemy również udział w specjalnych operacjach Sojuszu, dzięki czemu dowiemy się o przeszłości kilku postaci. Często będziemy zmuszani do podjęcia trudnych decyzji: niekiedy nie będą tak proste i oczywiste jak z pozoru może się nam wydawać, ale to właśnie od nich będzie zależał los bohatera oraz napotkanych NPC - jeśli ich skutki nie będą natychmiastowe, to z całą pewnością okażą się brzemiennymi w przyszłości. Twórcy moda, chyląc czoło przed tradycyjną koncepcją S.T.A.L.K.E.R.-a, postarali się ograniczyć do minimum działania wojenne na wielką skalę, co nie znaczy, że zapomnieli o głównych założeniach własnego projektu - tymczasowym zjednoczeniu wszystkich ugrupowań w celu powstrzymania wspólnego wroga.
Cechy moda:
Spoiler
- 11 lokacji: Jupiter, okolice Limańska (połączono Limańsk i Czerwony Las), Bar, Laboratorium X-5, Radar (niektóre z wymienionych lokacji zostały nieznacznie zmienione na potrzeby projektu). Dodatkowo freeplay oferuje CEA, Dolinę Mroku, Magazyny Wojskowe oraz połączoną Prypeć.
- Wszystkie postacie w grze są śmiertelne. W bardzo nielicznych przypadkach niektórym NPC tymczasowo zapewniona będzie nieśmiertelność.
- https://stalkerteam.pl/t/topic/18564: Dodatek posiada własne menu opcji. Każdy będzie mógł dostosować według swoich potrzeb zjawiska pogodowe.
- Paczka broni z STCoP 2.5.
- Nowe modele NPC.
- Nowe anomalie.
- Wprowadzono efekt pragnienia: Jedzenie oraz medykamenty (z wyjątkiem bandaży), będą zwiększać pragnienie w różnym stopniu. Główny bohater posiada w ekwipunku manierkę z trzema porcjami wody, a napełnić ją będzie można u handlarzy i niektórych stalkerów. Po umieszczeniu odpowiedniego artefaktu na pasie pragnienie się zmniejszy.
- Ponieważ główny bohater jest bandytą, to w modyfikacji uświadczymy umiejętność złodziejstwa. Gracz będzie mógł tylko raz okraść każdego stalkera. Żeby otrzymać umiejętność, należy przejść specjalny kurs nauki. Wraz z ilością udanych kradzieży umiejętność będzie stopniowo wzrastać.
- Przerywniki filmowe.
- Autorskie mini gry.
- Rozległy system osiągnięć stworzony na zasadzie “aktywności” naszej postaci. Osiągnięcia są przydzielane warunkowo - zarówno te pozytywne, jak i negatywne. Za uzyskanie osiągnięć pozytywnych gracz będzie otrzymywał dodatkowy bonus. Negatywne osiągnięcia poza wydźwiękiem moralnym nie będą miały wpływu na gracza. Nie będzie można osiągnąć wszystkich osiągnięć - niektóre z nich będą się wykluczały. Wszystkie zdobyte osiągnięcia są zapisywane w odpowiedniej sekcji PDA.
- Po zakończeniu przygody możliwy jest freeplay.
FAQ:
Spoiler
- Nie oddałem okupu Siwemu. Upłynęło 6 godzin ultimatum i nic się nie dzieje. Czy tak ma być ?
Należy opuścić terytorium bazy i odejść od niej na minimum 200 metrów, a fabuła ruszy dalej.
- Otrzymałem podstawową umiejętność złodziejstwa, jednak kradzież mi nie wychodzi - miałem bardzo wiele nieudanych prób, niekiedy w ogóle się nic nie dzieje Co robić ?
Trening czyni mistrza
Dodatkowo:
**-**NPC nie powinien Cię widzieć w momencie kradzieży.
**-**Odległość od NPC powinna wynosić mniej niż metr.
- Pozostali NPC, którzy znajdują się w pobliżu, nie powinni Cię widzieć, kiedy próbujesz kogoś okraść.
- Przy próbie kradzieży nocą z włączoną latarką prawdopodobieństwo porażki będzie 100%.
- Każdego stalkera można okraść tylko raz. Prawo wyjątku NIE zależy od Waszej biegłości w umiejętności złodziejstwa, a od właściwości fabuły.
- Udana próba kradzieży w zadaniu fabularnym nie będzie zaliczana do zwykłej grabieży, ale jako kolejny krok do otrzymania osiągnięcia Wyrywacz damskich torebek.
- Nie mogę przejrzeć wnętrzności mutanta. Dlaczego ?
Ta funkcja działa tylko, gdy chcemy wyjąć z ciała mutanta do ponownego wykorzystania bełty od kuszy. Czy Będziesz miał możliwość strzelania z kuszy, zależy tylko od Ciebie.
- Jak korzystać z transportera opancerzonego (BTR) ?
BTR będzie dostępny dopiero we freeplay-u. Dodatkowo:
**-**Wsiadanie do pojazdu: (A).
**-**Uruchamianie pojazdu (S).
**-**Strzelanie: (Tab) nie dostępne.
Możliwy problem w sterowaniu: klawisze “naprzód” i “wstecz” czasami zamieniają się miejscami. Żeby się tak nie działo, BTR musi być ustawiony maską na północ.
Możliwe błędy oraz ich rozwiązywanie:
Spoiler
- Z niebieskimi teksturami niektórych postaci windows może mieć problem z rozpoznaniem nazw zapisanych grażdanką (dokładniej opisany problem w temacie pierwszej części moda) i należy zmienić nazwy w folderze textures (plików lub folderów) wg poniższego schematu:
- Контробандист na Ęîíňđîáŕíäčńň
- Шайка Лены na Řŕéęŕ Ëĺíű
- Шершень na Řĺđřĺíü
Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi częściami serii:
SCREENY:
VIDEO:
INSTALACJA:
Spoiler
Prawidłowa kolejność instalacji:
- Zew Prypeci 1.6.02.
- Instalacja AtmosFear 3 - Wymagane.
(Instalator AtmosFear 3 daje możliwość wyboru ustawienia tekstur). - Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem należy umieścić w głównym katalogu gry.
- Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z patchami oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry.
W przypadku poniższego błędu należy:
Spoiler
FATAL ERROR
[error]Expression : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle)
[error]Function : FileDownload
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line : 169
[error]Description : can't open file :
[error]Arguments : f:\gry 5\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\textures\act\mutants\???13_werewolf_eye_bump.thm
Z gamedata/textures/act/Murants należy usunąć 10 plików (od асе13_werewolf w dół do samego końca, czyli do - асе13_werewolf_eye_bump). Dodatkowo fix - [KLIK]
Instalacja wersji Repack - Podstawowa wersja gry nie jest wymagana:
- Po pobraniu moda należy zmienić nazwę jego folderu. Np. Czasu Sojuszu - Więź Czasów.
- Mod posiada wbudowany instalator. Wystarczy postępować zgodnie z jego wskazówkami.
- Instalcja directx i Visual C++.
- Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum ze spolszczeniem należy umieścić w katalogu gry.
(Repack zawiera AtmosFear 3)
Wymagania:
Spoiler
Windows 64-bit. Pamięć operacyjna nie mniej niż 4GB. Karta graficzna z pamięcią co najmniej 1 GB.
Mod testowany był przez jego twórców na Win7/10 w wersji 64 Bit. Karta graficzna z 1 lub 2GB pamięci. Pomięć operacyjna 4-6GB.
LINKI DO POBRANIA:
Spoiler
Mod:
Fix nr.1:
- Yandex - [KLIK]
Fix nr.2:
- Yandex - [KLIK]
AtmosFear 3:
Mod w wersji Repack:
- Torrent - [KLIK]
Spolszczenie:
- Nasz serwer - [KLIK]
Patch do spolszczenia:
- Nasz serwer - [KLIK]
Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl.














