Nazwa: Время Перемен 2.0
Autor spolszczenia:
Autor: Aleks (aleksn09)
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Data premiery: 01.09.2013r.
Opis:
Spoiler
Celem modyfikacji było przywrócenie pewnych fragmentów starej fabuły i dodawanie nowych lokacji, związanych z fabułą i nie tylko.
Inne cele to także poprawa oryginalnego CN, a mianowicie wprowadzenie zmian, które uczynią grę bardziej interesującą.
Dodano w drugiej wersji…
Spoiler
Dodano broń: WA2000, РГ-6 spec, M79 spec, Marauder1010, FS2000, FN FAL, granat termiczny, miny.
Dodano broń białą: Nóż łowcy, Тasak, Nóż ze smokiem, Wojskowy bagnet-nóż Buck m 9 MB, Bojowy nóż “szejtan”,
Dodano lokacje: Kryjówka czarnego kopacza, Generatory
Zmiany w AI NPC:
-
ranni stalkerzy proszą o pomoc podobnie jak w SoC. (DEXXX)
-
stalkerzy obszukują trupy.
-
stalkerzy biją wrogów , jeżeli ci podejdą do nich za blisko. (Bak)
Zmienione tekstury na wyraźniejsze i lepszej jakości.
Wszystkie schowki wypełnione są od początku gry, znaleziony schowek będzie pełny nawet jeśli niema jeszcze wskaźnika na mapie.
Zmienione tekstury pogody.
Dodano nowe grupowanie: Anomalni.
Przywrócony sen, głód, wypadanie części mutantów.
Poprawiony wylot z Phoenixem.
Dodane nowe modele NPC i zombi.
Usunięta duża część mutantów.
Dodana nowa anomalia z CoP pod nazwą Par i dwie dynamiczne anomalie: Tesla, kwasowa kula.
Dodane nowe mutanty: Ogromny pseudogigant, szczury, pseudociało ?..(псевдоплоть.)
Uzupełnione unikatowe cechy mutantów (Burer wybija broń, psi-pies zakłóca strzelanie itd.)
Nowe modele dla pojazdów.
Dodano dwa modele dla zestawów naprawczych..broń i pancerze.
Fleszki znane z CS można będzie oddawać dowolnemu mechanikowi.
Zmieniono model Szramy teraz GG będzie ubrany w brązowy płaszcz, który będzie się pojawiał w plecaku w miejsce kurtki nowicjusza.
Dodany toast z Zimnym przy pierwszym spotkaniu.
Skorygowano błąd polegający na braku drucianej i maskującej siatki…błąd niektórych modeli kart graficznych ATI (© MacroN).
Dodana możliwość kupowania pustych plecaków i robienia własnych schowków (© IG-2007, kstn).
Dodana możliwość wyłączenia przymusowego ukrycia broni w bazach.
Skorygowany wzrok NPC, już nie będą doskonale widzieć w ciemności, a także przez szuwary albo krzaki.
Wprowadzony system « rzadkich towarów ».
Poprawiona przejrzystość inwentarza.
Poprawiony sprzątacz trupów, dodatkowo trupy mutantów i stalkerów będą pojawiać się tylko w określonej odległości od gracza.
Przeniesiona część shaderów z CoP z własnymi poprawkami.
Dodany nowy ekran ładowania, a fotki z lokacji widoczne w menu gry zmieniono na bardziej atmosferyczne.
Skorygowano błąd z niewidocznymi promieniami słonecznymi…błąd niektórych modeli kart graficznych ATI (© Sky4CE).
Dodane namakanie powierzchni (fakt nie jest to DX10, ale wygląda super!!!).
Przywrócone cztery typy zadań cyklicznych w stylu SoC:
- Znaleźć artefakt,
- Znaleźć wzór tkanek mutanta,
- Oczyścić legowisko mutantów,
Dodane dwa typy nowych cyklicznych zadań pobocznych: - Dostarczyć paczkę żywności,
- Dostarczyć zapasy sojuszniczemu oddziałowi,
Zrobiono rebalans wszystkich schowków na wszystkich mapach, stały się o wiele bardziej pożyteczne.
Dodane kapsuły aktywacji anomalii.
Dodano opcjonalną możliwość wznawiania gry naciśnięciem dowolnego klawisza po załadowaniu zapisu albo nowej lokacji podobnie jak w CoP.
Dodano sposób wykorzystania żywności i medykamentów podobnie jak w CoP.
Przezroczysta woda na r1, fiks oświetlenia krzewów i drzew na r1 z SoC.
Poprawiono znane błędy…kolizja ciał, naprawa wylotu “can’t find rank”, znikanie broni na schodach i w pojazdach.
Uzupełnione automatyczne przyjmowanie medykamentów w pancerzu SSP- 99 m « Wega » (© $T@RT$).
Ambient podobny jak w SoC, radio w megafonie Powinności również z SoC.
Z trupów można zdejmować część ich gotówki. ( Babuin 119)
Dodano w pierwszej wersji…
Spoiler
Nowy efekt emisji.
Nowa broń: М82 Баррет, M1000, АК-74 taktyczny, АК-74, АК-74у , СВД , ТТ33, АК-47,АК-108, СВД-С , М79, Сайга, РПК, ПЗРК, Aug, АПС, СВ-98, Vintorez, ОЦ-14 Гроза,
Wal, MP5A2, FN (M249), CheyTac Intervention M200.
Dodano transport.
Dodano pancerze.
Częściowo zmienione tekstury: broni, drzew, ognisk, nieba
Nowe ugrupowania: Świadomość, Łowcy.
Przywrócono wycięte mutanty: Połamaniec, Kot, Burer, Zombi, Chimera
Dodane lokacje: Mroczny Parów, Bar 100 Radów, Dzicz, X-18, X-16, X-8, Radar, Prypeć, Podziemia Prypeci, Schronienie Kartografa (Аutor: Pihan13)
Nowe kwesty i druga linia fabularna.
Nowe artefakty: Mika, Śluz, Śluzowiec, Sprężyna, Błona, Kropla, Koci łeb, Symbiont, Jeżozwierz, Serce zonyEfekty pogodowe: mgła.
Nowi NPC: Аzot, Zwierzoboj, Barman, Wilczarz, Informator.
Oryginalne nazewnictwo broni.
Zmienione menu i udźwiękowienie dla menu.
Dodano dokumenty i nowa żywność.
I wiele drobnostek które na pewno Wam się spodobają.
Screeny:
Spoiler
Screeny moda z adaptacją SWTC:
Spoiler
Wideo:
Linki do pobrania:
Spoiler
Mod:
Fix’y:
Fix #1:
- Yandex: [KLIK]
Fix #2:
- Yandex: [KLIK]
Fix #3:
- Yandex: [KLIK]
Adaptacja SWTC:
Adaptacja SWTC:
- Yandex: [KLIK]
Optymalizowane tekstury dla adaptacji:
- Yandex: [KLIK]
Źródło: