Czas Zmian 2.0

 

 

Nazwa: Время Перемен 2.0
Autor spolszczenia: 
Autor: Aleks (aleksn09)
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Data premiery: 01.09.2013r.

 

Opis:

Spoiler

Celem modyfikacji było przywrócenie pewnych fragmentów starej fabuły i dodawanie nowych lokacji, związanych z fabułą i nie tylko.
Inne cele to także poprawa oryginalnego CN, a mianowicie wprowadzenie zmian, które uczynią grę bardziej interesującą.

 

Dodano w drugiej wersji…

Spoiler

Dodano broń: WA2000, РГ-6 spec, M79 spec, Marauder1010, FS2000, FN FAL, granat termiczny, miny.
Dodano broń białą: Nóż łowcy, Тasak, Nóż ze smokiem, Wojskowy bagnet-nóż Buck m 9 MB, Bojowy nóż “szejtan”,
Dodano lokacje: Kryjówka czarnego kopacza, Generatory 

Zmiany w AI NPC:

  • ranni stalkerzy proszą o pomoc podobnie jak w SoC. (DEXXX)

  • stalkerzy obszukują trupy.

  • stalkerzy biją wrogów , jeżeli ci podejdą do nich za blisko. (Bak)

Zmienione tekstury na wyraźniejsze i lepszej jakości.
Wszystkie schowki  wypełnione są od początku gry, znaleziony schowek będzie pełny nawet jeśli niema jeszcze wskaźnika na mapie.
Zmienione tekstury pogody.
Dodano nowe grupowanie: Anomalni.
Przywrócony sen, głód, wypadanie części mutantów.
Poprawiony wylot z Phoenixem.
Dodane nowe modele NPC i zombi.
Usunięta duża część mutantów.
Dodana nowa anomalia z CoP pod nazwą Par i dwie dynamiczne anomalie: Tesla, kwasowa kula.
Dodane nowe mutanty: Ogromny pseudogigant, szczury, pseudociało ?..(псевдоплоть.)
Uzupełnione  unikatowe cechy mutantów (Burer wybija broń, psi-pies zakłóca strzelanie itd.)

Nowe modele dla pojazdów.
Dodano dwa modele dla zestawów naprawczych..broń i pancerze.

Fleszki znane z CS można będzie oddawać dowolnemu mechanikowi.

Zmieniono model Szramy teraz GG będzie ubrany w brązowy płaszcz, który będzie się pojawiał w plecaku w miejsce kurtki nowicjusza.

Dodany toast z Zimnym przy pierwszym spotkaniu.
Skorygowano błąd polegający na braku drucianej i maskującej siatki…błąd niektórych modeli kart graficznych ATI (© MacroN).

Dodana możliwość kupowania pustych plecaków i robienia własnych schowków (© IG-2007, kstn).
Dodana możliwość wyłączenia przymusowego ukrycia broni w bazach.

Skorygowany wzrok NPC, już nie będą doskonale widzieć w ciemności, a także przez szuwary albo krzaki.
Wprowadzony system « rzadkich towarów ».
Poprawiona przejrzystość inwentarza.

Poprawiony sprzątacz trupów, dodatkowo trupy mutantów i stalkerów będą pojawiać się tylko w określonej odległości od gracza.
Przeniesiona część shaderów z CoP z własnymi poprawkami.
Dodany nowy  ekran ładowania, a fotki z lokacji widoczne w menu gry  zmieniono na bardziej atmosferyczne.
Skorygowano błąd z niewidocznymi promieniami słonecznymi…błąd niektórych modeli kart graficznych ATI (© Sky4CE).
Dodane namakanie powierzchni (fakt nie jest to DX10, ale wygląda super!!!).

Przywrócone cztery typy zadań cyklicznych w stylu SoC:

  • Znaleźć artefakt,
  • Znaleźć wzór tkanek mutanta,
  • Oczyścić legowisko mutantów,
    Dodane dwa typy nowych cyklicznych zadań pobocznych:
  • Dostarczyć paczkę żywności,
  • Dostarczyć zapasy sojuszniczemu oddziałowi,

Zrobiono rebalans wszystkich schowków na wszystkich mapach, stały się o wiele bardziej pożyteczne.
Dodane kapsuły aktywacji anomalii.
Dodano opcjonalną możliwość wznawiania gry naciśnięciem dowolnego klawisza po załadowaniu zapisu albo nowej lokacji podobnie jak w CoP.
Dodano sposób wykorzystania żywności i medykamentów podobnie jak w CoP.
Przezroczysta woda na r1, fiks oświetlenia krzewów i drzew na r1 z SoC.
Poprawiono znane błędy…kolizja ciał, naprawa wylotu “can’t find rank”, znikanie broni na schodach i w pojazdach.
Uzupełnione automatyczne przyjmowanie medykamentów w pancerzu SSP- 99 m « Wega » (© $T@RT$).
Ambient podobny jak w SoC, radio w megafonie Powinności również z SoC.
Z trupów  można zdejmować część ich gotówki. ( Babuin 119)

 

Dodano w pierwszej wersji…

Spoiler

Nowy efekt emisji.

Nowa broń: М82 Баррет, M1000, АК-74 taktyczny, АК-74, АК-74у , СВД , ТТ33, АК-47,АК-108, СВД-С , М79, Сайга, РПК, ПЗРК, Aug, АПС, СВ-98, Vintorez, ОЦ-14 Гроза,

Wal, MP5A2, FN (M249), CheyTac Intervention M200. 
Dodano transport.
Dodano pancerze.
Częściowo zmienione tekstury: broni, drzew, ognisk, nieba
Nowe ugrupowania: Świadomość, Łowcy.
Przywrócono wycięte mutanty: Połamaniec, Kot, Burer, Zombi, Chimera
Dodane lokacje: Mroczny Parów, Bar 100 Radów, Dzicz, X-18, X-16, X-8, Radar, Prypeć, Podziemia Prypeci, Schronienie Kartografa (Аutor: Pihan13) 
Nowe kwesty i druga linia fabularna.
Nowe artefakty:  Mika, Śluz, Śluzowiec, Sprężyna, Błona, Kropla, Koci łeb,  Symbiont,  Jeżozwierz, Serce zony 

Efekty pogodowe: mgła.
Nowi NPC: Аzot, Zwierzoboj, Barman, Wilczarz, Informator.
Oryginalne nazewnictwo broni.
Zmienione menu i udźwiękowienie dla menu.
Dodano dokumenty i nowa żywność.
I wiele drobnostek które na pewno Wam się spodobają.

 

 

Screeny:

Spoiler

 

Screeny moda z adaptacją SWTC:

Spoiler

 

 

Wideo:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=CuuauwHtVMg

 

 

Linki do pobrania:

Spoiler

Mod:


Fix’y:

Fix #1:

Fix #2:

Fix #3:


Adaptacja SWTC:

Adaptacja SWTC:

Optymalizowane tekstury dla adaptacji:

 

Źródło:

 

4 polubienia

Ładnie ten mod wygląda, oto prezentujący go filmik: 

http://www.youtube.com/watch?v=CuuauwHtVMg

Coś warty ten mod, wygląda obiecująco :slight_smile:

 

Czy nasi tłumaczę są zainteresowani tym modem?

Jestem zainteresowany, ale jest tyle nowych modów… Zainstalowałem go i muszę przyznać, że mod jest interesujący. Na Wysypisku są całkiem nowe podziemia, dodano nowe zadania, nowe bronie no i ten tasak.

 

3 polubienia

Czy ktoś podjął się tłumaczeniu tego moda? 

Napotkałem się z opcjami dialogowymi typu:

rt_actor_seek_new_job

mar_djin_captive_others_works_0

Zastanawia mnie czy to wynika ze złej instalacji moda lub źle edytowanych plików.

Byłbym wdzięczny za pomoc.

 

Zaznaczam, że przeszukałem już różne fora i nie znalazłem rozwiązania…

JAk go zainstalować? Wrzucić gamedata do folderu z grą, zmienić w fsgame, czy coś jeszcze? Po takiej kombinacji dzwięk jest PL, za to wszystkie dialogi(menu w PL) to wyświetlane są krzaki i zaraz po obudzeniu się i pierwszej rozmowie wywala od razu do pulpitu :frowning:

Zapodaj loga i będziemy działać.

Junx powiem szczerze że “dałem ciała”, wywaliło mnie i nie zrobiłem screena, ale gra już “idzie”, wystarczyło wrzucić do dokumentów  na “C” pliku user i jak na razie działa.

Problemem są teraz tylko “krzaki”, audio jak pisałem wyżej jest PL, menu także, lecz już wszystkie dialogi, podpisy w grze to “krzaczki”.

A jak się robi aby mieć “normalny” rosyjski? Tak wiem było nie raz, ale zapomnieć się można :stuck_out_tongue:

 

Do rzeczy… Aby mieć rosyjskie napisy należy SKOPIOWAĆ z Rus do Pol BĄDŹ ODWROTNIE  i powinny być normalne litery, ale głowy nie daje bo dawno tak robiłem.

Tak kombinowałem, ale to w pliku localization w folderze gamedata(jesli mnie pamiec nie myli), a tutaj nie mogę go namierzyć :frowning:

 

Tu jest w gamedata folder TXT, lecz kopia “rus” z przemianowaniem na “pol” nie zdaje egzaminu.

Plik wypakuj z plików gry tam na pewno jest :slight_smile:

1 polubienie

Heh niby oczywiste, a jednak jak to mówią pod latarnią najciemniej :slight_smile:

Skopiowałem plik  localization z innego moda i śmiga :slight_smile:

Wiem że to wybrzydzanie, nie wiesz cy jest sposób by  zadania, dialogi z podstawowej wersji gry wyświetlane były w PL?

Tak i nie.

 

Tak, trzeba porównać pliki z podstawki i moda i zamienić podstawowe zadania.

Nie, za dużo zachodu, ale jeśli jesteś już wyjadaczem CN to nie będzie problemów z podstawowymi zadaniami :slight_smile:

Dzięki, starym wyjadaczem nie jestem, ale pamiętam jeszcze sporo :slight_smile:

Grałem trochę w tego moda. Muszę przyznać że ten mod wypadł doskonale. Daję 10/10. :yes: