Nazwa moda: Время Перемен 3.0
Autor: Aleks aka Aleksn09
Data wyjścia: 23.07.2014r.
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Opis:
Spoiler
Jest to modyfikacja globalna z nową fabułą, opracowana została na platformie gry Czyste Niebo. Projekt nastawiony jest na poprawę grafiki, lecz także projekt wszechstronnie rozwija się obejmując przy tym zmianę fabuły, gameplay oraz lokacje. Główną właściwością moda poza doskonała grafiką jest nowa fabuła. Graczowi przyjdzie obserwować losy legendarnego najemnika Szramy z dużą ilością nowych zadań powiązanych fabułą z nowymi postaciami w grze.
Dla atrakcyjności moda dodano freeplay. Oprócz fabularnych zmian modyfikacja obfituje różnymi gameplayowymi uzupełnieniami, dodając np. takie możliwości jak strzelanie z BTR-a.
Fabuła:
Czas Przemian ver. 3.0 opowie historię o legendarnym najemniku Szramie, która zdarzyła się nie długo po wydarzeniach opisanych w oryginalnej wersji Czystego Nieba.Fabuła zaczyna swój początek od momentu przebudzenia się Szramy w centrum dowodzenia ugrupowania Monolit a mianowicie w Sarkofagu. Głównym zadaniem postawionym przed głównym bohaterem stanie się zebranie informacji i wyjaśnienie przyczyn polowania urządzonego na stalkera o przezwisku Striełok. W miarę przechodzenia gry GG będzie miał okazje dowiedzieć się pochodzeniu i życiu ugrupowania Czyste Niebo.
Podstawowe zmiany:
- Doskonała nowa fabuła w której głównym bohaterem jest Szrama.
- Dodany freeplay, dodany po przejściu podstawowej fabuły moda.
- Dodane nowe kwesty od ugrupowań: Anomalia, Naukowcy i Najemnicy.
- Nowe ugrupowania z możliwością wstąpienia w nich: Najemnicy, Wojskowi Stalkerzy, Naukowcy i Anomalia.
- Nowe lokacje to CEAZ z Cienia Czarnobyla i Sarkofag.
- Odnowiony system osiągnięć.
- Przegrupowanie klanów analogicznie do Cienia Czarnobyla.
- Możliwość słuchania radia.
- Dodana Arena.
- Jesień w Zonie.
- Zmodernizowane uzbrojenie i kombinezony widoczne już na starcie gry.
- Widok pierwszej, drugiej i trzeciej osoby z możliwością przypisania klawiszy
- Przerobiona grafika z wykorzystaniem (Absolute Nature 3, SOC Style Addon Ver 2.0, STALKER Shaders MAX - Clear Sky 0.9 i Dynamic Shaders 1.2).
Przedmioty inwentarza z wykorzystaniem graphical user interface:
Dołączony zapas to apteczka pierwszej pomocy, kontener na artefakty - aktywacja klawisz HOME.
Pojawiła się możliwość prowadzenia ognia z karabinu maszynowego ustawionego na BTR-rze. Strzelanie za pomocą klawisza ALT. Do prawidłowego działania “gorących” klawiszy proponuje się odpalać grę za pomocą launchera z folderu bin.
Uzupełnienia:
W skład moda dodatkowo wchodzą nowe warianty huda. Oryginalny z CS, Czas Zmian 2.0 i Czas Zmian 3.0. Możliwość wyboru. Instalowanie z folderu z hud, wybrać odpowiedni i skopiować gamedate z zamianą plików.
Korekty:
- regulacja naświetlenia trawy (r__detail_radius )[0,249]
- regulacja gęstości trawy (r__detail_densitu )[0.02, 0.6]
Instalowanie: Pliki xrRender_R2.dll i xrRender_R3.dll kopiujemy do folderu bin, robimy kopię w razie W.
Znane wyloty:
Zdarzają się rzadko przy wyjściu z gry lub przejściu na inna lokację.
Leczenie: Załadować ostatni seve
Zespół:
Aleks aka Aleksp09 - autor projektu
Stalker36vrn - pogoda, efekty
AzzzA - grafika, dźwięk
Screeny:
Spoiler
Screeny dodatków:
Spoiler
Wideo:
Instalacja:
Spoiler
Rozpakować pobrane archiwum.
Skopiować do folderu z grą Stalker Czyste Niebo wersja 1.5.10 foldery bin, gamedata, users i plik fsgame.ltx.
Dodatki jak hud instalować na życzenie, opis j/w.
Linki do pobrania:
Spoiler
Mod:
Fix’y:
Fix #1:
- Yandex: [KLIK]
Fix #2:
- Yandex: [KLIK]
Dodatki:
-
HUD do wyboru - Aby zainstalować potrzebny HUD, otwieramy folder z nazwą potrzebnego HUD’u, kopiujemy stamtąd folder gamedata i wrzucamy w folder z grą, ze zgodą na zamianę.
-
Lokacje z drzewami z AN3 - jest to dodatek, który dodaje lokacje z Absolute Nature 3. Nie zalecane dla ludzi ze słabymi komputerami.
Link do pobrania drugiego dodatku: [KLIK]
Instalacja: Z rozpakowanego archiwum, bierzemy folder gamedata i kopiujemy go do folderu z grą, ze zgodą na zamianę.
- Silnikowe poprawki - regulowanie zasięgu wyświetlania trawy, gęstości trawy.
Instalacja: Pliki xrRender_R2.dll i xrRender_R3.dll wrzucamy do folderu bin, uprzednio robiąc kopię zapasową tych plików.
Źródła:








