Człowieczy los: krok w nieznane

CZŁOWIECZY LOS KROK W NIEZNANE. **(**Путь Человека Шаг в Неизвестность)

Podstawka - Stalker Cień Czarnobyla 1.0004

Autor - Хемуль36рус

Kategoria - MOD fabularny

Data premiery - 26.08.2014

Źródło - http://stalkermod.ru/MODYI-Teni-CHernobyilya/stalker-put-cheloveka-shag-v-neizvestnost.html

ZMIANY :

-Nowe zadania w formie odrębnych historii

-Nowe qwestowe postacie , które spotkamy już na początku gry

-Do gry dodano nowe lokacje : Czerwony Las ’ Generatory, Szpital,Limańsk,Pieczara,Warlab,Bagna,Legowisko,Zapomniany Las,Zagubiona wieś,

-Nowe mutanty

-Nowe ugrupowanie " Полукровки".

LINKI DO POBRANIA

  1. W dwóch archiwach :
  1. W jednej paczce : https://yadi.sk/d/JrVsf-VLXkAZi .

  2. Link alternatywny : https://mega.co.nz/#!Io1zWbpT!xRKWrJ7XquTPnqPyZPpi67QJVZ9s14A3jVdhhAQDg_w

  3. Link do MODa w wersji repack : http://rutor.org/torrent/372919/s.t.a.l.k.e.r-shadow-of-chernobyl-put-cheloveka-shag-v-neizvestnost-2014-pc-repack-by-serega-lus

LINKI DO POPRAWEK

Bот правка для Паука, но переиграть с разговора с Марципаном, что бы он по новой появился(Паук).

Poprawka pająka - http://www.mediafire.com/download/nl3q3mlccl7186d/%D0%9F%D0%B0%D1%83%D0%BA.rar - @Allen

Poprawka pająka 2_1_a_1 : https://yadi.sk/d/KVZF33GwZ5NrC

Dopełnienia do ewentualnego dodania

Pogoda z Autumn Aurora 2 :http://rusfolder.com/40350480

Pogoda z Breath Chernobyl:http://rusfolder.com/40350761

Instalacja na polską platformę w/g opisu @cichego .

  1. Po wypakowaniu archiwów całość z Архив№1 wklejamy do Архив№2. Całą zawartość wklejamy do gry.
  2. Zmiana w pliku " localization.ltx ":

*```
[string_table]language = polfont_prefix = ;_cent ;_west


3. Kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol (ścieżka: gamedataconfigtext).  
4. Gramy

screeny:

[![](https://attachments.stalkerteam.pl/monthly_07_2014/post-3218-0-06982000-1406573102_thumb.jpg)](https://attachments.stalkerteam.pl/monthly_07_2014/post-3218-0-06982000-1406573102.jpg) [![](https://attachments.stalkerteam.pl/monthly_07_2014/post-3218-0-76242900-1406573153_thumb.jpg)](https://attachments.stalkerteam.pl/monthly_07_2014/post-3218-0-76242900-1406573153.jpg) [![](https://attachments.stalkerteam.pl/monthly_07_2014/post-3218-0-59644600-1406573184_thumb.jpg)](https://attachments.stalkerteam.pl/monthly_07_2014/post-3218-0-59644600-1406573184.jpg) [![](https://attachments.stalkerteam.pl/monthly_07_2014/post-3218-0-27696700-1406573202_thumb.jpg)](https://attachments.stalkerteam.pl/monthly_07_2014/post-3218-0-27696700-1406573202.jpg)

http://www.youtube.com/watch?feature=player\_embedded&v=xNSOt1tVsFY

więcej video :

> http://www.youtube.com/watch?v=\_pTQVci9vLI&feature=player\_detailpage
>
> http://www.youtube.com/watch?v=y56LEmTjYHg&feature=player\_detailpage
>
> http://www.youtube.com/watch?v=QhhC\_tOF4Ko&feature=player\_detailpage
>
> http://www.youtube.com/watch?feature=player\_detailpage&v=X6EMbS\_xPoo

Temat edytowany przez @Allen - 28.07.2014
6 polubień

Jak dla mnie na pierwszy rzut oka i filmik, to powinni tekst. broni poprawić. A co do reszty nwm. bo nie grałem :slight_smile:

Towarzyszu @Czosnek - i tak nie mogłeś w niego grać bo jeszcze nie wyszedł.

Rozumiem, że jest to …odrębny mod ale fabularnie połączony z ‘‘Człowieczy Los’’ ?

1 polubienie

Wygląd jak “Dream reader”, czyli klimat podobny do “Drugiego brzegu”.
Lokacje prezentują się świetnie.

Będę w to grał. :slight_smile:

Z tego co podaje źródło jest to fabularna kontynuacja “poprzednika” . Jak będzie , zainstalujemy , zobaczymy . To samo dotyczy tekstur . Osobiście bardziej wolę przaśną i surową zonę , niż cukierkową . Dodam jeszcze , że MOD jest ukończony i trwają prace testowe . O wszystkich nowinkach , w miarę możliwości będę starał się informować .
Samotnik .

1 polubienie

Mam na uwadze ten mod, jakby co czyli jakby był już gotowy i do pobrania to daj znac Gawron.

p.s. ten klient ze skowyrem (psem) tak jakbym siebie widział na niedzielnym spacerze gdy prowadze obserwację zycia zombich(skacowanych po sobocie)…

:wink:

Informacje z pierwszej ręki o pracach nad MODem .

Źródło : http://ap-pro.ru/publ/itogi_nedeli_vypusk_156/16-1-0-514

Jeśli chodzi o język rosyjski nie jestem mistrzem świata , ale pozwoliłem sobie na przetłumaczenie tego mini wywiadu .

"Путь Человека:Шаг в неизвестность " - wywiad

Deweloper zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań na temat prac nad sequelem, który będzie nazwany “Шаг в неизвестность”.
’ .

  • Jak wiecie, w pierwszej części "Путь Человека " było wiele nowych questów, ale fabuła jest taka sama. Czego można oczekiwać od sequelu? Będzie nowa historia i wydarzenia nie zmienią jego oryginalnej koncepcji ?

  • Koncepcja moda nie może się zmienić. Dla mnie jest to Stalker, włóczęga i przygoda. Będzie wiele nowych rozgałęzionych questów, . “Droga człowieka Krok w nieznane” - nie jest jedną historią, ale jak powiedziałem, jest to wiele różnych historii.

  • Czy bardzo zmieni się pakiet lokacji w sequelu? Poziomów, które gracze będą odwiedzać i czego mogą się tam spodziewać, czego oczekiwać od gry?

  • Dodano 10 lokalizacji, wszyscy wiedzą, używany jest MAP-pack Bones. Nie jestem tak silny w moderatorstwie jak może się wydawać, więc po prostu dostosowany jest pakiet pod moda. Miejsca takie jak Legowisko, Generatory, Limańsk, Czerwony Las, Grota, Zagubiona Wieś, Varlab, Szpital, Zapomniany Las. W nowych lokalizacjach nowe postacie, mutanty i oczywiście nowe historie. Spotkać będzie można resztki ugrupowania “Czyste niebo”, będzie nowe małe ugrupowanie.Z nowymi NPC, będzie można poznać się już na początku gry.

  • Co można powiedzieć na temat rozgrywki w nowej wersji? Czy planujesz jakieś zmiany w tej części?

  • Raczej nie, ja po prostu się uczę, do tworzenia фишек nie dorosłem .

  • Jakie jest zaawansowanie prac? Czy dużo zostało zrobione i jak wiele pozostaje jeszcze do zrobienia?

  • Na zaawansowanie prac nad MODem wpływ ma czas wolny, rodzina i praca są na pierwszym miejscu. Ale większość modyfikacji już wykonana i przetestowane są wszystkie nowe zadania. Oczywiście czekają jeszcze testy, gdy już wszystko będzie wykonane. Do zrobienia, zostało niewiele. Niektóre zadania rodzą się, jak to mówią spontanicznie,podczas gdy inne są już rozpoczęte. Ale mam nadzieję, że do sierpnia wszystko będzie gotowe , jeśli nic się nie wydarzy , puk-puk, odpukać -. Zgłoszone przez autora projektu.

1 polubienie

gawron kontroluj temat i daj znac jak juz będzie do wzięcia.

:wink:

Jasne , że tak .

Gawron! to jest fajne:

http://ap-pro.ru/publ/itogi_nedeli_vypusk_156/16-1-0-514

i tekst: Блиц новости

czyli Blitz nachrichten

:wink:

Zamieściłem to w #7 , ale dzięki .

MOD jest już do pobrania .

W dwóch archiwach :

1.https://yadi.sk/d/u4PoLz1ZXeQWb

2.https://yadi.sk/d/QjK-fWYkXge4P .

W jednej paczce : https://yadi.sk/d/JrVsf-VLXkAZi .

Dopełnienia do ewentualnego dodania ;

Pogoda z Autumn Aurora 2 :http://rusfolder.com/40350480

Pogoda z Breath Chernobyl:http://rusfolder.com/40350761

Instalacja na polską platformę w/g opisu @cichego .

  1. Po wypakowaniu archiwów całość z Архив№1 wklejamy do Архив№2. Całą zawartość wklejamy do gry.
  2. Zmiana w pliku " localization.ltx ":

*```
[string_table]language = polfont_prefix = ;_cent ;_west


3. Kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol (ścieżka: gamedataconfigtext).  
4. Gramy

Źródło :

[http://ap-pro.ru/forum/35-10423-1](http://ap-pro.ru/forum/35-10423-1)

[http://stalkermod.ru/MODYI-Teni-CHernobyilya/stalker-put-cheloveka-shag-v-neizvestnost.html](http://stalkermod.ru/MODYI-Teni-CHernobyilya/stalker-put-cheloveka-shag-v-neizvestnost.html)

Pobieranie bez konta przyblokowane . Próbowałem udostępnić ze swojego , ale nici . Kurw ...ca mnie bierze .

Można próbować z tego linka :[https://mega.co.nz/#!Io1zWbpT!xRKWrJ7XquTPnqPyZPpi67QJVZ9s14A3jVdhhAQDg\_w](https://mega.co.nz/#!Io1zWbpT!xRKWrJ7XquTPnqPyZPpi67QJVZ9s14A3jVdhhAQDg_w)

Tak MOD wygląda po odpaleniu :

Przeniosłem temat zaktualizowałem 1 post.

Dzięki . Wczoraj wieczorem internet nagle przestał mi działać .

Poprawka Pająka 2.1 :http://rusfolder.com/41334586

Kolejne video z gry :

Ostatnia poprawka :https://yadi.sk/d/KVZF33GwZ5NrC

MODa w wersji repack do pobrania . Link w #1 .

1 polubienie

co jest przyczyną, że niektóre postacie kwestowe nie pozwalają nawiązać dialogu przed wzięciem od nich zadania lub gdy chcę rozliczyć z nimi zadanie.

dodam tylko, że Cichy w poradniku o tym nic nie wspomina a te postacie u niego normalnie się zachowywały.

U mnie wszystko jest w porządku . Na rozmowę , z niektórymi postaciami pozwala nam fabuła , krótko mówiąc wykonanie wcześniej określonych zadań , daje w oknie dialogowym możliwość rozmowy i otrzymania zadania . Niektóre kwesty są wielozadaniowe , jeśli nie wykonamy wszystkiego , to zleceniodawca nie gada o zadaniu . Chyba , że to jakiś problem techniczny .

gawron powiedz mi w którym momencie gry jesteś, mój problem zaczął się gdy chciałem rozliczyć zadanie na pda dla Stasa w ciemnej dolinie. Zadanie na to pda wziąłem normalnie przyniosłem mu a gdy chcę z nim to rozliczyć jest jakby we mnie udeżenie i zadania nie da się rozliczyć, to samo jest z Maksem na magazynach wojskowych, i Cyganem ,może zależy to od kolejności wykonywanych zadań.

Gram od nowa , miałem podobną sytuację z Lisem , pomogło wczytanie gry zanim zacząłem z nim gadkę .Zobaczę jak będzie dalej .

Wystarczy wrzucić poprawkę 2_1_a_1 . Zawiera w sobie wszystkie poprzednie .

1 polubienie