Tytuł moda: Clear Shot ver 13.14/13.0
Twórcy: Ghost team
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Data premiery: 15.12.2012r.
Autor spolszczenia:
OPIS:
Spoiler
- Jest to kompilacja modów: AMK, OGSM, SGM, Shoker mod
- Aktywności frakcji: Stalkerzy 9:00-21:00, Powinność 6:00-18:00, Bandyty 21:00-9:00, Wolność 18:00-6:00
- Loty wojskowych śmigłowców
- Dodano dużo broni
- Zmieniony balans broni
- Mod całkowicie adaptowany do formatu 16:9
- Dodano zadanie z karabinem Gaussa
SCREENY:
Spoiler
WIDEO:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=QqCD-F89co0
https://www.youtube.com/watch?v=bJK_o3H-pg8
INSTALACJA:
Spoiler
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze S.T.A.L.K.E.R.'em.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|
LINK DO POBRANIA:
Spoiler
WERSJA 13.14:
WERSJA 13.0:
Inne wersje:
Spoiler
WERSJA LEGENDARY V:
WERSJA LEGENDARY SPECIAL EDITION:
WERSJA LEGENDARY S:
PATCH 13.14.15:
ŹRÓDŁO:
stalkermod.ru
playground.ru
Po zapoznaniu się z opisem moda na stronie macierzystej - jest tam takie powiadomienie - mod został wykonany z trudnością na na poziomie “hardkorowym” i sugerują się zastanowić, czy chcemy w takiego grać.
Czyli mod dla lubiących fajterkę.
Jest nowa fabuła. Dużo zmian, możliwość opuszczania zadań z podstawki, ale nie wykonane zlecenia i przejście na inną lokację, powodują wrogość zlecającego i jego frakcji. Zmienione warunki handlu, możliwości pozyskania pancerzy, nawet egzoszkieletów i ich udoskonalania, dużo nowej broni o parametrach broni realnej. Wrogowie i mutanty nie łatwi do pokonania. Szczególnie w podziemiach Agropromu.
1 polubienie