Platforma: 1.5.0 (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 20.09.2020 r. Autorzy: MrGroove i DP-Team
Modyfikacja jest w fazie otwartej wersji beta, co oznacza, że mogą wystąpić pewne problemy techniczne.
OPIS:
Spoiler
Po przebiciu się Striełoka do centrum Zony nastąpiła fałszywa cisza… Legenda Zony zaginęła wraz z Duchem.
Główny protagonista po obaleniu mitu o Spełniaczu Życzeń szuka legendarnego “Klondike” - Doliny Artefaktów. Po drodze coraz częściej musi myśleć o swojej przeszłości, w wyniku czego odkrywa tajemnice, o których istnieniu nie miał pojęcia.
Cechy moda:
Zaszyfrowane schowki.
Nowe mutanty: - Mimikra. - Świnia oraz Leszy z grafiki koncepcyjnej . - Fantazm. - Obserwator. - Pasożyt z normalną głową. - Tark.
Nieliniowa nowa fabuła na minimum tydzień gry. Zaleca się czytać ze zrozumieniem informacje o zadaniach, aby móc je wypełnić. Zadania nie są typu “Zdobądź-Oddaj”.
Ulepszona sztuczna inteligencja w porównaniu z Lost Alpha.
Zmienione charakterystyki mutantów, protagonisty, broni itd.
Nowe ugrupowania.
Losowe przemieszczanie się NPC po Zonie.
Zmieniona pogoda. Teraz jest mroczniejsza, zmieniono także ambient (dźwięki otoczenia).
Nowe modele NPC.
Gra zbliżona do realizmu, w miarę trudna.
Nowe anomalie.
Nowe lokacje + zmienione stare.
Odblokowane emisje.
Artefakty pochodzące z dokumentów projektowych gry.
Rozszerzony asortyment handlarzy.
Cała roślinność jest wypalona, a otoczenie mroczne. Nowe cieniowanie i tekstury.
Skryptowe filmiki przerywnikowe.
Przywrócono statystyki artefaktów.
Przywrócono psi-psa z jakiegoś powodu niewystępującego w Lost Alpha.
Usunięcie nadmiaru nabojów z jakiegoś starego moda do CCz w celu wyeliminowania błędów typu “Not Enough IDs”.
Możliwość tworzenia własnych schowków.
Zmieniony spawn.
Nowe cząsteczki.
Fizyka cząsteczek.
I wiele innych drobnych zmian.
F.A.Q.:
Spoiler
Czy mogę przejść modyfikację od początku do końca?
Tak, możesz.
Mam nieskończoną ilość amunicji, co mogę z tym zrobić?
Wpisz w konsoli polecenie g_unlimitedammo 0.
Którą wersję uruchomić - mieszaną czy zwykłą? Jaka jest różnica?
Mieszana jest przeznaczona dla modderów. Graczom zaleca się uruchomienie zwykłej.
W mordę, ale ogień, misja na odwiezienie pól ciężarówki do hangaru w kompleksie na Agropromie w zamian za przejście na lokację Plac Budowy jest do wykonania mimo braku RPG w sejfie (623).
Użyłem RG które zdobyłem na innej lokacji.
Plac Budowy - zapłaciłem 20 000, zamiast szukania artefaktu teleport i zaczęło się kino.
W tym modzie nie idzie się na skróty, to jest do najbliższego przejścia na kwestową lokację - w tym przypadku Bar.
Postawiłem moda, zrobiłem skrót na pulpit od lauczera, lecz po jego uruchomieniu mam go w robalach. Niby można próbować w “ciemno” wybierać po kolei opcje, ale czy jest możliwość zrobić go czytelnym?
DODANO: Prośba-pytanie już nie aktualna. Moda uruchomiłem “na niucha”. Ale nie pogram, bo się nie polubił ze mną. Kiedy uruchamiam go jako nowego, wszystko jest w porządku, ale po zrobieniu ustawień - pomny ostrzeżenia przy rozszerzonych graficznych, nic nie zwiększałem, a na odwrót zmniejszam - zapisaniu i restarcie gry, uruchamianie moda zawisa na ostatnim etapie ładowania. Silnik wg. menadżera nie odpowiada. Lub też mam sytuację, że nie zostaje zapisany user.ltx.
A jak się już uruchomił, to zanim doszedłem do perymetru, wylot, czarny ekran i zawiśnięcie sterowania komputerem.
Miał to być mod zastępczy z braku innych, więc nie problem. Wrócę do NS x64.
DODANO 2: Poczytałem na forum moda i się okazuje, że dokładnie te same problemy mają gracze z tamtej strony. Łącznie z tym, że nawet oni mają problem ze znakami w lauczerze.
A wylotów z 1001 przyczyn też niemiara. Wychodzi na to, że przyjdzie długo poczekać na grywalną wersję tego moda. Jak na razie jako tako grają ci, którzy postawili moda i nic nie zmieniali w ustawieniach grafiki. Patche które wyszły, niewiele pomagają, lub wcale. Ale skoro mod to OBT, nie ma się czemu dziwić, jeśli jego osnową jest LA.
Projekt _Dark Path _na pewno jest ciekawy, ale aktualnie boryka się z problemami wieku dziecięcego modyfikacji czyli niedopracowanymi aspektami technicznymi.
D_ollchan’a _Gracze współmiernie chwalą i wytykają błędy. Niestety w przypadku _Mrocznej Ścieżki _niepotrzebnie wylewane są (na ap-pro.ru) wiadra pomyj na autora.
Jeśli ktoś chciałby zagrać w tego moda, to na razie proponuję poczekać na stabilniejszą wersję.
Jaka uprzejmość, skoro to było od początku normalnie wstawione. Z tych odsyłaczy pobierałem moda i patche. I mimo że miałem zainstalowane najaktualniejsze biblioteki, tak VC++ i jak i dla x64, na wszelki wypadek zrobiłem to jeszcze raz.
Dostałem tylko potwierdzenia, że to mam. I perypetie były nadal. Ale nikomu nie jest zabronione próbowanie, aż do pozytywnego skutku. Tak więc z ponowną grą.