Dark side of the Earth
Udostępniam Wam mojego pierwszego moda, z zeszłego roku, który za zadanie ma zmienić Zonę w naprawdę ponure miejsce. Mod może nie jest zbyt profesjonalny, lecz otrzymałem kilka pozytywnych opinii i postanowiłem go umieścić także tutaj. Proszę także o opinie, lecz nie o to, co mam dalej robić, tylko co poprawić obecnie. I proszę o poradę, czy wznowić pracę, bo mam już kilka pomysłów - umiejętności się zwiększyły, chęci powróciły itp… 
Opis:
Celem moda jest zrobienie z Zony ponurego miejsca. Czy mu to wychodzi, oceńcie sami 
Mod dodaje większe lub mniejsze zmiany w rozgrywce. Przerobione zostały bronie, dodano kilka nowych, dodano nowy A-Life. Dużo nowych tekstur. Kilka nowych cykli pogodowych. Nowe dźwięki otoczenia, broni, nowa (stara  ) dynamiczna muzyka. Jest to po prostu drobny mod usprawniający rozgrywkę nie dodając jednocześnie nowych misji, fabuły, tekstur wysokiej rozdzielczości itp. Gra z nim ma być przyjemna, a nie męcząca.
 ) dynamiczna muzyka. Jest to po prostu drobny mod usprawniający rozgrywkę nie dodając jednocześnie nowych misji, fabuły, tekstur wysokiej rozdzielczości itp. Gra z nim ma być przyjemna, a nie męcząca.
Zmiany:
-Przeważa brzydka pogoda, ponura, bardzo rzadko ładnie
-Nowe tekstury (broni, budynków, otoczenia itp.)
-Nowe parametry broni (szczególnie obrażenia)
-Nowe dźwięki
-Zastąpiono oryginalną dynamiczną muzykę tą z Czystego Nieba
-Nowy A-Life - stalkerzy pomagają nam w walce itp. ogólnie lepiej sobie radzą
-Słabsze mutanty
-Kasa z trupków
-Nowy HUD
-Nowe cykle pogodowe: mgła, gęsta mgła, burza
-Kwaśne deszcze i inne rzeczy z AtmosFear 3
-Możemy dostosować Atmos Fear za pomocą ustawień AF dostępnych w menu podczas gry, lecz każdy cykl pogodowy jest identyczny, czyli dużo mgły i burz, a mało ładnej pogody. Czyli nic nie da zmiana w Zatonie z Deszczowo na Ładnie. A resztę, czyli kwaśne deszcze można wyłączyć.
-Nowe odmiany niektórych broni, np. Stary M1911, Stary AK74, Stary Winchester1300, Ratunkowy Colt (M1911)
-I wszystko to, co znamy z AF3 i MSO, oraz parę niewidocznych zmian, o których zapomniałem 
Instalacja:
Rozpakuj archiwum i folder ‘gamedata’ wklej do folderu z grą.
W “fsgame.ltx zmień $game_data$ = false| true|”
na "$game_data$ = true| true| "
Zrób kopię zapasową folderu bin i wrzuć folder bin z archiwum do katalogu z grą i potwierdź zamianę.
Szczegóły w readme - przeczytać, bo jest tam informacja o user.ltx!!!
Nowa gra wymagana! Działa na wersji 1.6.02
Download:
Instalacja po kolei, tj. v3.3 a na to patch v3.4
Po otworzeniu archiwum połapiecie się, co i jak 
Wymagania:
Teoretycznie powinna wystarczyć ZALECANA konfiguracja czystego Zewu Prypeci, ale ze względu na wiele tekstur może być wymagany lepszy sprzęt.
Screeny: http://www.moddb.com/mods/dsote/images
Mody użyte:
Ze względu na poziomy wykorzystania różnych modów, podam tylko te ważniejsze:
-Massive Simulation Overhaul
-COP Complete (tekstury, modele i dźwięki)
-Atmos Fear 3
-Absolute Nature
-Absolute Structures
podziękowania także dla autorów innych modów, które dodałem lub na których się wzorowałem.
Moda udostępniam na zasadzie “bierz co chcesz”. Tylko proszę o poinformowanie @trojanuch w przypadku wyjmowania A-life i @CrommCruac gdy chodzi o tekstury otoczenia lub elementy składowe AtmosFear.
Znane błędy:
Bug z AK47, którego nie ma - otwórzcie plik /configs/weapons/w_ak74.ltx, przewińcie na koniec pliku, skopiujcie całą ostatnią sekcję (chyba [wpn_ak74_ap] czy jakoś tak) wklejcie ją na samym dole pliku i zmieńcie nazwę sekcji na [wpn_ak47]


 Schowki z Zatonie gotowe, teraz trudniej się uzbroić. Naprawiłem krytyczny bug z najemnikami (Magazyny podstacji). Przy emisji zamieniali się w zombi albo stawali wrogo nastawieni. Sprawa z bandytami też opanowana. Teraz biorę się za Janów
 Schowki z Zatonie gotowe, teraz trudniej się uzbroić. Naprawiłem krytyczny bug z najemnikami (Magazyny podstacji). Przy emisji zamieniali się w zombi albo stawali wrogo nastawieni. Sprawa z bandytami też opanowana. Teraz biorę się za Janów