**Platforma:**Dead Air (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 22.10.2020 r. Autor: nPu3PaK (Александр Оверин) Śr. długość rozgrywki: Moloch(kilkadziesiąt godzin)
OPIS:
Spoiler
Dead Air Revolution to jak dotąd jeden z najbardziej obszernych addonów do „Martwego Powietrza”, który oferuje 300 nowych zadań. Jego główną cechą jest powolna eksploracja Strefy Wykluczenia i odblokowywanie przejść do kolejnych lokacji. Ponadto wprowadzono zmiany do gameplayu, dodano nowy system wymiany przedmiotów, czy też modernizację sprzętu poprzez crafting.
Cechy moda:
zaimplementowano wygodny menadżer modów z wyborem 28 dodatków,
dodano około 300 nowych zadań i dialogów,
nowe sekcje w PDA,
przejścia na nowe tereny uzyskujemy poprzez wykonywanie zadań u NPC,
crafting,
dodano zadania po wyłączeniu laboratoriów,
poprawiono statystyki artefaktów,
handel wymienny u niektórych handlarzy/techników,
kluczowym NPC zwiększono wytrzymałość.
PORADY:
Spoiler
Porady dot. rozgrywki:
znalezione przedmioty mogą okazać się niezbędne do ukończenia niektórych zadań,
wobec powyższego - nie należy sprzedawać znalezionych komputerów,
z Najemnikami nie można nawiązać neutralnych relacji,
walka z wszystkimi frakcjami zaowocuje niedostaniem się na inne lokacje,
zaleca się zbieranie wszystkich znalezionych przedmiotów - niektórzy handlarze mogą w zamian za nie zaoferować bardzo przydatne przedmioty,
zaleca się utrzymywanie dobrych relacji z Bandytami.
W pobranym folderze Dead Air Revolution znajdują się 3 pliki - MODS, JSGME, JSGME.lng. Należy je umieścić w głównym katalogu z modem Dead Air, a następnie uruchomić plik JSGME. W pierwszym należy kliknąć OK, a drugim włączyć dodatek.
Modyfikacja jest w wersji samodzielnej i nie wymaga instalacji podstawowej wersji gry.
Pobrane, a następnie wypakowane archiwa z dodatkami należy umieścić w folderze MODS i aktywować w menadżerze modów.
No ładnie, ciekawiło mnie to Dead Air ale w podstawowej wersji nie było za bardzo co robić a obecne dodatki (Rebalance oraz Rerum) skupiały się na czymś innym głównie.
“Dodano około 200 nowych zadań” kurcze niektóre całe nowe mody tylu nie mają, a tu w łatce. Nawet jeśli to proste questy fedexowe to duża różnorodność zawsze na plus w modzie.
jak wrzucasz jakieś patche/latki/fixy to dobrze od razu wstawiać do pierwszego postu żeby nie zaginęły w temacie (dodałem).
A jak nie możesz czy nie masz czasu albo chęci to dobrze “zgłosić post” ta chorągiewka na poście. To będziemy wiedzieli, że coś ważnego i się doda jak ktoś zauważy. Nawet jak od razu akurat nikogo nie ma.
Pograłem z 20 min i powiem wstępnie że zapowiada się ciekawie, nowe misje na pewno urozmaicą grę i nadadzą większy sens w zonie.
Jednak już na wstępie widzę że bez dodatków się nie obejdzie. Wchodzimy do zony będąc bez broni a przy trupach jak coś zostaje to najczęściej kompletnie rozwalone i jak spróbujemy z tego strzelić to wybucha nam to w rękach (nie znam się, ale czy w realu to wgl możliwe ?) Kolejna sprawa to że nawet jak znajdziemy jakąś spluwę z 20% stanem to nie będziemy mogli do niej włożyć amunicji, bo na początku nie mamy dostępnych soltów w które się wkłada tą amunicje. Trzeba mieć chociażby kurtkę, a ona swoje kosztuje.
Oprócz tego mutanty wyglądają inaczej, moim zdaniem trochę gorzej, nie w stylu stalkera, a no i poruszamy się szybciej niż w podstawowym DA.
Powiem tak, grać na pewno będę, ale jak już wyżej wspomniałem bez dodatków nie ma co, bo autor odwalił maniane z niektórymi rzeczami. Oczywiście mod do łatwych nie należy, to nie podstawowy SoC że przeciwnicy mogą w nas strzelać całymi magazynkami a my dalej będziemy żyli, tutaj 1-2 strzały i koniec. Aspekt kraftu został też lepiej rozwinięty i będzie tutaj konieczny, aby przetrwać.
Dodatek do Dead Air Revolution, który dodaje nowe ulepszone animacje. Przedmioty z nowymi animacjami: apteczki, bandaże, stimpaki, ampułki, zastrzyki, tabletki, różne napoje i jedzenie, skórowanie mutantów. Możliwe błędy to: pozostała ikonka w inwentarzu po użyciu przedmiotu (znika po ponownym uruchomieniu ekwipunku), brak tekstury noża przy skórowaniu, animacja obdzierania ze skóry pojawia się przed odcięciem części mutantów, nie działa animacja wycierania maski, niektóre elementy wyświetlają tę samą animację, nie udało się połączyć animacji używania papierosów, jest możliwość, że tekstury animacji przedmiotu i ikonki tego samego przedmiotu nie zgadzają się.
Nie wiedzieć czemu gdy próbuje odpalić DAR po czym zmienić cokolwiek w opcjach gra nie chce się odpalić i wywala mi komunikat że moja karta graficzna jest za słaba. Sczególnie dziwi mnie to że mam GTX 1060 z 6GB Vram. Czy ktoś wie jak to naprawić?
Czytanie książek i notatek - dodaje możliwość czytania książek, notatek, rękopisów, dzienników i innych rzeczy. Aby przeczytać notatkę, musisz kliknąć użyj, po czym pojawi się okno, w którym możesz przeczytać tekst. Niektóre notatki mają kilka stron, możesz się po nich poruszać za pomocą odpowiednich przycisków na dole notatki. Link do pobrania: [YANDEX]
Spowolnienie czasu - dodatek dodaje możliwość spowolnienia czasu na określony czas. Bardzo wygodnie używać podczas strzelanin i innych wydarzeniach. Aby włączyć spowolnienie, wystarczy nacisnąć klawisz TAB, powtórne kliknięcie wyłączy spowolnienie. Link do pobrania: [YANDEX]
Magazynki dla broni - dodaje możliwość przeładowywania broni za pomocą magazynków. Najpierw trzeba załadować magazynek, a potem dopiero włożyć magazynek do broni. Załadowywanie magazynka następuje poprzez przeciągnięcie go na broń lub poprzez pas. Nie wszystkie bronie mają taką mechanikę.
Po włączeniu/wyłączeniu wymagana nowa gra.
Nie używać dodatków mogących kolidować z tym dodatkiem.
Tylko dla Dead Air: Revolution [Patch 3].
Nie używać zmiany kalibru przy ulepszaniu broni u technika.
Nie adaptowano pod Revolution Weapon Pack.
Link do pobrania: [YANDEX]
No i tyle z grania. Grałem, zginąłem i za którymś razem grę wypieprzyło.
Edit:
Wbiłem z zapisu zanim wszedłem na wysypisko i miałem podobną sytuacje, w jednym miejscu gdy ginąłem: otóż schowałem się pomiędzy ścianą, a jakimś przedmiotem przedemną i gdy mnie zabijali to za którymś razem moje ciało jakoś wywaliło w ściane i wtedy gra się crashowała.