Dead City v4.80

Platforma: Zew Prypeci 1.6.00
Data premiery: 2011 r.
Autorzy: Dead City Team
Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin)

OPIS:

Spoiler

Dead City v4.80 to globalne rozszerzenie Zewu Prypeci z dużą liczbą nowych lokacji, zadań pobocznych oraz dodatkowymi elementami rozgrywki.


Cechy moda:

  • nowe lokacje - Limańsk, Czerwony las, Laboratorium Х-10, Х-12, Х-16, X-17, Martwe miasto, Magazyny wojskowe, Wschodnia Prypeć, Szpital, CzEJ;
  • 140 dodatkowych zadań;
  • 88 nowych broni;
  • nowe ugrupowania: Anomalni, Wiatr, Świadomość-Z, ASF-A11, Renegaci, Alfa-Psy, Ostatni Dzień;
  • nowe anomalie - Elektro-Śmierć, Skwar, Lód, PSI-uderzenie, Strefa Monolitu;
  • nowe elementy pogody - Burza, Czas grozy, PSI-wyładowanie, Czarnobylska atmosfera;
  • nowa żywność (30);
  • nowe artefakty (45);
  • nowy NPC (40);
  • nowe schowki (30);
  • nowe mutanty - Izlom, Zombie, Kot, Bibliotekarz, Laboratoryjny duch.

Zmiany:

  • zupełnie nowa emisja.
  • dynamiczne anomalie.
  • nowa muzyka w stalkerskich bazach.
  • nowe udźwiękowienie: dźwięki środowiska z Cienia Czarnobyla, nowe dźwięki broni, piorunów itd.
  • zmiany w pogodzie: podczas dobrej pogody wysoka widoczność, a pochmurnej znikoma. Podczas deszczu lub mgły praktycznie zerowa.
  • w modzie panuje letnia atmosfera.
  • dynamiczny HUD.
  • możliwość zbierania artefaktów jak w Cieniu Czarnobyla.
  • zamiana tekstur wszystkich broni i większości NPC oraz potworów.

Poprawki:

  • wyeliminowano błędy z wersji 4.20, przez które następowały wyloty;
  • poprawiono ksywki u NPC;
  • usunięto znaczą ilość wulgaryzmów;
  • usunięto “cheaterskie” jedzenie oraz artefakt;
  • usunięto dodatek “Władca Zony”;
  • zmieniono charakterystyki niektórych broni;
  • zmieniono niektóre nazwy broni oraz ich opisy;
  • usunięto jasne niebo podczas nocy;
  • emisje występują na wszystkich lokacjach;
  • zaimplementowano przezroczysty inwentarz.

GALERIA:

Spoiler


Przegląd moda od AP-PRO:

https://www.youtube.com/watch?v=EBFagNr55dw

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

  1. Zew Prypeci 1.6.00.

  1. Modyfikacja posiada wbudowany instalator, wystarczy postępować zgodnie z jego instrukcjami.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Źródło:

3 polubienia

Martwe miasto też jest do cienia jak dobrze pamiętam. Linki dałeś do wersji rosyjskiej jak widzę pliku .exe a możesz dać do moda w wersji gamedata i zangielszczenia?

Ten mod na pewno jest do CoP, mam go ciągle zainstalowanego. Mod jest w formie instalatora, klikasz i instalujesz.

Ten mod do mnie przemawia..13 lokacji, Atmosfear i 140 zadań. Bardzo lubię gdy w grze są nowe lokacje i chętnie bym go widział po polsku, ale angielski też może być. Zacząłem pobierać..słabo leci bo tylko 160 k/s, Opera przeliczyła na 2 godziny. Zobaczymy co jest w modzie ciekawego… Andrzej napisz kilka słów jak to wygląda w praktyce…

Pobrałem dzisiaj ten mod :smiley: Na nowych mapach jeszcze nie byłem (tylko Zaton i Jupiter) ale moge na temat moda juz wiele powiedzieć :stuck_out_tongue: Ogólnie jest całkiem całkeim ale mam wrażeni że twórcy chcieli wydać mod jak najszybciej bo jest on po prostu niedopracowany.Tekstury wyglądają ładnie lecz jak to pisał andrzej75 trafi sie czasem fioletowa pijawka lub czasami drzewa w oddali mają jakiś dziwny wygład.Dodano dużo nowych broni które są używane przez NPC.Jest też zdejmowanie kombinezonów ze zwłok(takie jak w SGM z tą różnicą że zdejmuje sie też hełmy a zdjęte ubrania sa w idealnym stanie :o)Balans broni jest według mnie zły np Pistolet Gausa ma mniejsze obrażenia od anomalnego Desert Eagle a kałach swoją siłą rażenia bije większość karabinów szturmowych a ma tylko kaliber 5.45 :stuck_out_tongue: Moim zdaniem Dead City to dobra podstawa dla kogoś kto chce włożyc troche pracy i zrobić własny mod.Gdyby nad nim popracować to wyszedłby naprawde świetny mod :smiley:

Witam
Gram w tego moda od dłuższej chwili , a przez przerwę techniczną (wymianę karty grafiki) nie grałem jakiś miesiąc. Po włączeniu gry NIE ma w niej żadnych postaci .W żadnej lokacji , bazie ugrupowania czy wędrujących grupek stalkerów NIC. Nie wiem dlaczego tak się stało , czy miał ktoś już taki problem ?

Link do z angielszczenia nie działa po prostu jest nie aktywny.

Ten link tak że nie działa lub działał ale teraz jest już nie aktywny : http://upload.com.ua…MegaFix_DCM.rar

Link do megafixa część II http://narod.ru/disk/45855562001.6a10d701a21cc5786558143aa5729fbb/The_MegaFix_Part_II.rar.html

Pisałem że link do z angielszczenia nie działa i do tego Megafix także nie działa. Do tego co podałeś już mam ale za to reszty nie ma i coś czuję że będzie ciężko bez tego.

Waler do pierwszej części megafixa link jest aktywny na narod.ru.

Ok. Dzięki wielkie zaraz tam tego poszukam.

Siemka,

Jak w tym modzie przejść na starą prypeć i potem do elektrowni? Doszedłem do prypeci tej z zewu.

Proszę bardzo - [rutracker.org].t3470609.torrent

Ale i tak polecam zarejestrować się na rutrackerze bo warto. Thepiratebay czy torrenty.org to jest pikuś przy tym kolosie. Poza tym rosyjski internet jest znacznie szybszy od polskiego więc seedują ładnie.

[rutracker.org].t3470609.torrent

Link do spolszczenia nie działa a link z zimą też nie działa  :confused:

Nie ma spolszczenia do tego moda, więc nic dziwnego że link nie działa. 

Zresztą spójrz na datę dodania, po takim czasie ciężko o sprawne linki, tym bardziej jeśli mod nie był tłumaczony.

1 polubienie

Spoko dzięki 

Stalker Cheekibreki:

http://www.playground.ru/files/s_t_a_l_k_e_r_zov_pripyati_dead_city_mod_cop_v_4_80-37765/

w/w - exe i megafiks

http://ap-pro.ru/stuff/zov_pripjati/dead_city_mod_v_4_80/3-1-0-126

yanek bez rejestracji: https://yadi.sk/d/MSL88PtZPSkvf

http://stalkeruz.com/mody-zov-pripyati/dead-city-mod-call-pripyat-v-480.html

https://yadi.sk/d/MSL88PtZPSkvf

repack: http://games-portal.ws/pc/action/14338-stalker-dead-city-repack2011rusv-48.html

 

witam wszystkich serdecznie gram w tego moda i bardzo mi się podoba ale mam jeden problem - nie wszystkie dialogi są czytelne te z moda są w formie krzaczków czytelne są tylko dialogi z podstawki zew Prypeci pozwolę sobie dodać zrzut ekranu z problemem . było by miło gdyby znalazło się rozwiązanie tego problemu no i nie tylko dialogi bo zadania w pda też są nie czytelne . Z góry dziękuje za rozwiązanie tego problemu

@NAMARGON nie ma rozwiązania bo ten mod nie był spolszczony.

Znaczy może jest w sensie żeby były normalne rosyjskie litery, czyli instalacja na polską podstawkę ale to pewnie później ktoś podrzuci. Tak czy siak mod będzie po rusku.

Jak chcesz po polsku to ta wersja. Najnowsza.