Deja Vu: Outfater Addon - poradnik

Poradnik zawiera:

  • Lokalizację schowków z różnymi przedmiotami lub dokumentami dla NPC
  • Wątek Utraconej Twórczości, Korony Farciarza*,* a także zdjęć Szarego Fotografa
    -
    Inne trudno dostępne schowki i opisy niektórych zadań oraz mapę lokacji Stary Las

Autorzy: @kondotier, @Agrael, @wariat, @mirzal

Schowki/przedmioty na lokacjach

KORDON:

Spoiler

Narzędzia dla Mechanika z Kordonu:
UWAGA.
Po ATP kręcą się Bandyci. Jeżeli śrubokręt nie jest na swoim miejscu to może go mieć któryś z nich.

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=QQAPi-WI1jc

Pamiątkowy zegarek:

Spoiler

Akumulatory dla Sidorowicza:

Spoiler
  1. W dolince z dzikami
  2. Na starej fermie
  3. Na ATP

Niedokończona praca:

Spoiler

Schowki Złotnika:

Spoiler

WYSYPISKO:

Spoiler

Schowek Kuzniecowa:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=42KyectFYsc

Kombinezon Dezertera:

Spoiler

Dokumenty dla Sidorowicza:

Spoiler

1. Namiar daje Pepsi
2. Namiar w pierwszym schowku

Przesyłka dla Sidorowicza:

Spoiler

Namiar otrzymujemy od powinnościowca

Maść dla Szerszenia:

Spoiler

Dokumenty profesora Burki:
UWAGA:
Namiar daje Pepsi.

Spoiler

Artefakt Diablik dla Pepsi:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=fw6ZytgNee0

Apteczka dla Lisa:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=Xs9-y4lE81Y

AGROPROM:

Spoiler

Szachy dla Czyraka:

Spoiler

Artefakt " Perła ":

Spoiler

PDA dla Sacharowa:

Spoiler

Anomalia " Wyspa " ze zdjęcia od Szerszenia:

Spoiler

Periodyk dla Kreta:
UWAGA:
Drugi jest w kontrolerze spawnującym się przy zabieraniu schowka Farciarza na Dziczy.

Spoiler

Mapy dla przewodnika z Kordonu:
UWAGA:
Znajdują się pod wersalką oraz sprzętem - dostajemy na niskim przysiadzie.

Spoiler

Schowek Czyraka w INB:

Spoiler

DOLINA MROKU:

Spoiler

Przyrząd dla Wowana:

Spoiler

Lalka dla Słoneczka:

Spoiler

Wejście do pokoju z fleszką dla Naboja:

Spoiler

Urządzenie dla Sawczenki:

Spoiler

W tym miejscu na powalonym drzewie.

PDA dla Stasa:
UWAGA:
W szafce. Za wygiętą kratą.

Spoiler

Laptop dla Niny:

Spoiler

Dokumenty Dzika:
UWAGA:
1 piętro - niedaleko pokoju Dzika.

Spoiler

Płaszcz dla Szerszenia:
UWAGA:
Kuchenka, nieopodal pokoju Dzika.

Spoiler

Lekarstwo dla Czerapa:
UWAGA:
Pokój naprzeciwko zbrojowni bandytów.

Spoiler

Strzelba dla Łowcy z Baru:

Spoiler

BAR:

Spoiler

Schowki Knuta oraz Woronina:
UWAGA:
Gdy teleportuje nas na dach, to nie idziemy od razu w lewo jak na filmiku, ale za trzy silosy widoczne z prawej strony. Tam jest schowek Knuta.

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=NgS8FDmGP1U

Schowek Maryny:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=ud0k4yYHzeA

Dysk dla Jurika:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=xM3adraZ9B8

Whisky dla Pająka:

Spoiler

Elektryczny klucz dla Dzika:
UWAGA:
Na półce obok kukły, za plecami Woronina. Skaczemy z zielonej skrzynki.

Spoiler

Skrzynki amunicji dla Kicenki w zadaniu Śmigłowcowa zdobycz:

Spoiler

Kostka Rubika:

Spoiler

BAGNA:

Spoiler

Dokumenty dla Sklerotyka:

Spoiler

Elektro akcesoria dla Mirona:

Spoiler

Skrzynki dla Sanycza:
UWAGA:
Pojawiają się w określonej kolejności.

Spoiler

Nr, 1 Nr. 2

Nr. 3

Wysłannik Sidorowicza Antiocha:
UWAGA:
PDA może być w trupie kontrolera

Spoiler

DZICZ:

Spoiler

Książka z bajkami dla Pana Marcepana:
UWAGA:
Książkę z bajkami na Dziczy, bez problemu można zabrać, na niskim przykucnięciu przy bramie, koło wagonów z elektrami.

Spoiler

Druga kolba dla Krugłowa:
UWAGA:
Zabierana bez skakania po murach

Spoiler

Artefakt " Błona ":

Spoiler

Truchło Zielonego Snorka dla Gracza:

Spoiler

Plecak Maryny:

Spoiler

Plecak z Orderem dla Wowana:

Spoiler

Wrażliwe Dokumenty:
UWAGA:
Dwa garaże obok niedokończonego budynku w którym przesiadują Najemnicy. Schowek jest pod garażem (tym od wspomnianego budynku). Kucamy lekko odchylając się w lewo.

Spoiler

Zadanie od Woronina na zbadanie Śmigłowca:
UWAGA:
Należy znaleźć kontener i PDA:

Spoiler

PDA przewodnika Wolności:
UWAGA:
Można doskoczyć ze zbiorników obok.

Spoiler

JANTAR:

Spoiler

PDA dla Barmana:

Spoiler

Plecak dla Sacharowa:
UWAGA:
Plecak znajduje się w rurze, przy leżącym krzyżu pod X-16. Należy się tam dostać przez laboratorium.

Spoiler

Artefakt dla Sacharowa:
UWAGA:
Artefakt znajduje się pod X-16. Należy się tam dostać przez laboratorium.

Spoiler

Leczący Beryl dla Łukasza:
UWAGA:
Zwłoki znajdują się na dachu.

Spoiler

Pierwszy schowek Krugłowa z kolbą.
UWAGA:
Pod betonem - wchodzimy pod spód.

Spoiler

Artefakt Dar Życia dla Salomona:
UWAGA:
Namiar dostajemy od naukowca Niny. W kabinie dźwigu.

Spoiler

LABORATORIUM X-16:

Spoiler

Kombinezon Ducha:

Spoiler

Dokumenty Krovina:

Spoiler

LABORATORIUM X-18:

Spoiler

Termos dla Zielarza:

Spoiler

Dokumenty dla Sacharowa:

Spoiler

Nr.1: Pod kontenerami.

Nr.2: Na skrzyniach. Niedaleko pomieszczenia z embrionami.

Dokument może się również pojawić za tymi schodami.

Nr.3:
Początek laboratorium - na klatce schodowej. Trzeba wskoczyć na górę.

Ramzestaw dla Wkręta:
UWAGA:
Sala z pseudogigantem.

Spoiler

MAGAZYNY WOJSKOWE:

Spoiler

Plecak Zwiadowcy:

Spoiler

Samogon dla Dziadka Cyryla:
UWAGA:
Można zabrać z podskoku.

Spoiler

Rusznica dla Pietrenki:

Spoiler

Lornetka dla Bałamuta:
UWAGA:
Po oddaniu dialog o Szarym Zdjęciu.

Spoiler

Strzelba dla Dziadka Cyryla:
UWAGA:
Na wpół zburzonym domku.

Spoiler

Dyskietka dla Cygana:
UWAGA:
Przy wejściu na bazę Wolności, za betonowym przęsłem.

Spoiler

Teczka dla Kuternogi:
UWAGA:
W rurze - wchodzimy na niskim przysiadzie.

Spoiler

Schowek Spychowskiego ( zadanie od Marcepana )
UWAGA:
W spychaczu, za siedzeniem.

Spoiler

Fleszka Maksa:
UWAGA:
Na powalonym drzewie, przy śmigłowcu.

Spoiler

Zadanie na przyjaciela Broma:
UWAGA:
Znajdujemy notatkę przy trupie, a schowek znajduje się w piwnicy do której wejście jest zasłonięte paletą i beczką.

Spoiler

Cygara dla Kucharza:

Spoiler

Trzy orzeszki dla Kopciuszka:

Spoiler

Metal:

Drzewo:

Dach:

RADAR:

Spoiler

Artefakt dla Nataszy:

Spoiler

Grzyby dla Dziadka Cyryla:
UWAGA:
Blisko śmigłowca.

Spoiler

LABORATORIUM X-10:

Spoiler

Plecak Monii:

Spoiler

Artefakt " Łza Kontrolera ":
UWAGA:
Jeśli robimy jednocześnie zadanie na dokumenty Barmana, to artefakt z kontrolera trzeba zabrać przed wzięciem trzeciego dokumentu.

Spoiler
  1. Plecak z naprowadzeniem i notatka Sieńki
  2. Trup Sieńki z kolejnym naprowadzeniem
  3. Trup Kontrolera z Artefaktem

Dokumenty dla Barmana:

Spoiler

Dokument nr. 1
Dokument nr. 2
Dokument nr. 3

SZPITAL:

Spoiler

Lekarstwa dla Pustelnika:
UWAGA:
Pierwszy blaster jest w trupie nieumarłego przed wejściem do szpitala.

Spoiler

Drugi blaster:

Trzeci blaster jest dostępny z dwóch stron.
Bez zeskoku do dziury:
Za zawałem po zeskoku:

LIMAŃSK:

Spoiler

Pancerz dla Mangusty:
UWAGA:
Schowek można zabrać wisząc na poręczy.

Spoiler

ATP:

Spoiler

Schowek Kraba:

Spoiler

PRYPEĆ:

Spoiler

Schowek Dimona:
UWAGA:
W domu mieszkalnym. Na schodach, za stertą rupieci.

Spoiler


Szkatułka ze złotymi monetami:
UWAGA:
Na szczycie zniszczonych schodów.

Spoiler

Artefakt Kryształowiec dla Czapy:
UWAGA:
W budynku przedszkola.

Spoiler

Broń Kopra

Spoiler

Ani NPCa, ani broni nie znajdziemy. Będzie tylko świstek z informacją ( informację możemy sprzedać ). Gnamy do baru, ( musimy mieć 2 patole na łapówkę ) rozmawiamy z barmanem o rusznikarzu. Dajemy łapówkę Garikowi ( 2 Antyrady ) i rozmawiamy z Paszą. Daje zadanie. Po jego wykonaniu wracamy do zleceniodawcy. Dostajemy w nagrodę potrzebną broń. Wracamy z nią do Prapora i oddajemy mu broń.

Notatki Nieznajomego na Kordonie

Spoiler

W Outfater możemy odnaleźć notatki Nieznajomego na Kordonie w wiosce nowicjuszy. Pierwsza z nich znajduje się w za materacem w piwnicy gdzie przesiaduje Timocha. Druga w domu Pociętego, za wersalką.

Nieznajomy w drugiej notatce pisze o dwóch schowkach. Oba są w samochodach transportowych.

  1. W autobusie. Przy wejściu do wioski.
  2. W cysternie. Obok gospodarstwa.

Mapa Starego Lasu ze wskazówkami

Spoiler

  1. Czerwony - Bandyci.
  2. Niebieski - Rozbite Helikoptery.
  3. Żółty - PDA Nieznanego Bandyty,
  4. Pomarańczowy - Notatki.

W poszukiwaniu kartek Pisarza poszedłem do Starego Lasu dopiero Po ukończeniu zadania na " Łowcę Dusz ".

Zacznijmy od znalezienia PDA Nieznanego Bandyty. W zaznaczonym na mapie kolorem znajdujemy PDA.

Teraz czas na wątek Pisarza. Udajemy się do helikoptera nr.1. Nieopodal są kamienie, a pod nimi nasza notatka. Czyli opis z przetłumaczonego przez @kondotier poradnika się zgadza, Zabieramy ją i biegniemy do helikoptera nr.2. Tam nagle pojawiają się Zombie. I gdy zabijemy zombie-babkę pojawia się SMS z informacją. I takim oto sposobem mamy dwie notatki. ( Wydaje mi się, że druga notatka nie ma nic wspólnego z zadaniem na odnalezienie artefaktu " Łowca Dusz ". Możliwe, że warunkiem pojawienia się Zombie jest odnalezienie tej pierwszej ).
Czas na nasze Zdjęcie. W Starym Lesie kręci się trzech Bandytów. Przy znaczku na mapie, gdzie widać GG jest ten Bandyta, o którego nam chodzi. To on ma zdjęcie. Po jego zlikwidowaniu dostajemy SMS:

Na koniec pozostaje nam ciekawostka. Szukając kartek Pisarza i Zdjęcie znalazłem dwie ciekawe notatki. Wydaje mi się, że są po prostu ciekawostką. Ich treść pozostawiam dla tych, którzy sami zechcą zagrać w moda i je odnaleźć.

Schowki Żeki Skręta

Spoiler

Pierwszy schowek Skręta kupujemy za 25 tysięcy. Udajemy się w okolicę przejścia Magazyny Wojskowe - Bar

Po odnalezieniu pierwszego schowka wracamy do Skręta i dostajemy namiar na drugi. Jantar - budynek z wejściem do X-16

Trzeba podejść od prawej strony, a następnie odchylamy się znów w prawo. Jest minimetr szczeliny przez którą możemy sięgnąć plecak.

Zadanie " Wojskowa Przyjaźń "

Spoiler

BTR’y na CEA. Musi być zachowana kolejność odnajdywania !

BTR Nr. 1
BTR Nr 2

Rysunki tokarki dla Wkręta

Spoiler

W Dolinie Mroku. Na 1 jest teleport przenoszący na dźwig.

W hangarze na Wysypisku. Pod wersalką.

ATP na Kordonie. Pod gruzami.

Schowki Gracza

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=dnRXfpPsh0E

Zadanie " Rodzinne Powiązanie "

Spoiler

Po wzięciu zadania udajemy się do Pana Marcepana. Żąda kasy za informacje więc płacimy. Trzmiela zna pewien Wolnościowiec, który siedzi na MW. Jest nim Pawlik.
Pawlik daje nam małą wskazówkę - Trzmiel udał się na Radar i lubi odpoczywać przy ogniskach. To jedyny punkt zaczepienia.

Oto położenie pierwszej notatki Trzmiela na Radarze

Obok ogniska jest czołg i wielkie kamienie. W nich.. Plecak z notatką. Wynika z niej, że Trzmiel udał się do Prypeci.

Idziemy do miasta, a dokładniej to na Dworzec Autobusowy. Roi się tam od Monolitowców. Przeszukujemy jednego z nich. Ma on notatkę. Trzmiel wpadł na Monolitowców, którzy darowali mu życie i odprowadzili na CEA. Kolejną wskazówką jest notatka na CEA.
Pod wagonem jest plecak. Kucamy i odchylamy się w prawo
:

Trzmiel poszedł do Spełniacza Życzeń. Idziemy do niego.

Stał się jednym z Monolitowców i od tak nie odda nam wisiorka. Mamy wybór - szukać samemu lub go zabić. Ja wybrałem to pierwsze rozwiązanie. W końcu Szerszeń prosił nas, żeby odnaleźć Trzmiela, a nie go zabijać.

Tutaj pojawia się problem. Spełniacz Życzeń nie pozwala nam opuścić w normalny sposób CEA. Po prostu nas odrzuca przy próbie przejścia.

Jest jedno ‘’ tajne " przejście. Nieopodal Trzmiela i Monolitu było w podstawce przejście na CEA2. Idziemy tam i lądujemy na CEA1. Nagle pojawia się wielu wrogów. To Monolitowcy i.. Klony Trzmiela. Ubijamy jednego z nich i nagle nas wyrzuca nieopodal. Jest tam wysokie promieniowanie.

Dostajemy info. na PDA

Nie poddajemy się. Wracamy do klonów i walczymy. Problem polega na tym, że przy każdym ubiciu klona lądujemy w tym samym miejscu gdzie jest wysoka radiacja. W końcu jednak trafimy na klona, który ma wisiorek..
.

Mamy to, o co prosił nas Szerszeń. Wracamy do niego i kończymy zadanie.

Korona Farciarza

Spoiler

U Sidorowicza w bunkrze jest schowek. Rozpoczyna on wątek z notatkami Farciarza. Każda notatka Farciarza jest na innej lokacji.
Uwaga:
O pierwszym schowku wspomina nam Sidorowicz. Należy wybrać odpowiedni dialogi, inaczej schowek się nie pojawi.

Schowek w bunkrze Sidorowicza:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=AiFQO0M2pOg

Pierwszy schowek Farciarza na Kordonie:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=BAt_hhUS0PY

Wysypisko:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=C2vmsxVvf-g

Dolina Mroku:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=N4xuBXrSdrk

Laboratorium X-18:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=hnri331bqPU

Agroprom:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=VKRrdLKDvpI

Podziemia Agropromu:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=FsMS3cx2A1k

Bar:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=vShCGZkmNRI

Dzicz:

Spoiler

Jantar:

Spoiler

Laboratorium X-16:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=nT21nuPavo4

Pieczara:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=rfjplfbfxyo

Stary Las:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=8__zw5zGktI

Stara Wieś:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=9jElxmBrNKs

Czerwony Las:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=tDdXy22gG4Y

ATP:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=tfmsorneirA

Prypeć:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=nVaRycUEK00

Laboratorium X-10:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=hR1LjQRNE8g

Radar:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=aG8IiT68PIw

Magazyny Wojskowe:

Spoiler

Szpital:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=YZDlPpIl8TQ

Bagna:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=cKWw6SPSn7M

Utracona Twórczość

Spoiler

Wysypisko:
UWAGA:
Pierwszą notatkę daje nam Jurik w zamian za uratowanie przed bandytami. Druga pojawia się po znalezieniu schowka Kuzniecowa.

Spoiler

Agroprom:
UWAGA:
Na komin dostaniemy się po automatycznej teleportacji przy zabraniu PDA dla Sacharowa.

Spoiler

Magazyny Wojskowe:
UWAGA:
Żeby zdobyć pierwszą kartkę na MW musimy porozmawiać z Ojcem Diodorem. Daje nam on informacje żeby szukać obok krzyża - na lewo od Bariery.

Spoiler

Bagna:

Spoiler

Udajemy się po PDA wojskowego. Niedaleko Stacji Pomp. To dzięki niemu dostaniemy naprowadzenie na kartki.
Jest wśród wielkich kamieni. Ciężko się do niego dostać. Ctr+Shift. Za którymś razem się uda.

Pierwsza notatka znajduje się przy drodze od Parku Maszyn do wioski z wieżą ciśnień. Tuż obok drzewa:

Drugą i zarazem ostatnią na Bagnach notatkę możemy znaleźć przy tlącym się ognisku. Obok są krzaki i powalone drzewo. Niedaleko Stacja Pomp.

Szary Fotograf

Spoiler

Dzicz:

Spoiler

Bar:
UWAGA:
Przy przejściu na Magazyny Wojskowe

Spoiler


Agroprom:

Spoiler

Magazyny Wojskowe:

Spoiler

5 polubień