Dobre mody w stylu starych buildów? (SOC)

Witam. Czy zna ktoś na forum mody w stylu starych buildów? Nie chcę takich: Oblivion Lost Remake, Lost Alpha. Bardziej chodzi mi o takie, które nie dodają wiele nowych rzeczy do gry, ale podmieniają odgłosy, textury i inne rzeczy, na te z buildów. Z góry dziękuję za pomoc.

Paradise Lost, dodaje sam wygląd z alph Stalkera, nie wiem czy jest tutaj na forum ale pamiętam że był kiedyś na stalker.pl, jest też na moddb razem z downloadem:

http://www.moddb.com/mods/paradise-lost-modification

Shadows Addon 0.6. Nadchodząca wersja Paradise Lost. Phantoms Zone - stare koncepcje na sterydach

Dzięki, pobrałem Paradise Lost, ale gdy mam wrzucić pliki do folderu “mods” w grze, to piszę, że pliki są uszkodzone… Wygląda to tak:

A może to dlatego, że trzeba wypakować je jakoś? Na waszej stroniel widziałem jakiś poradnik, ale nie jestem pewien, może po prostu coś się nie do końca pobrało? Chodzi mi o to:

PS. Tak samo jest, gdy chcę wypakować pliki do jakiegoś folderu :frowning:

 

 

W pliku ReadMe.txt jest chyba wyjaśnienie co zrobić. Otwórz go, np. NP++ i zobacz. Jak będzie w robaczkach, to przekoduj na Cyrylica Windows1251 i wstaw tu w spojlerze. Przetłumaczymy.

Te pliki pl.xdb1 i tak dalej to już pliki moda. Jeżeli chcesz je rozpakować to trzeba mieć Total Comandera i konkretną wtyczkę do niego. Dziwne że nie ma w tym archiwum nic więcej. Spotkałem się kiedyś z takim rozwiązaniem w jakimś modzie bardzo dawno temu. Wtedy rzeczone pliki wystarczyło przekopiować do katalogu mods w folderze stalkera. Trzeba przeczytac readme. Weź je otwórz za pomocą Internet Explorera. Jeżeli domyślnie ci nie przekoduje tekstu zmień kodowanie na cyrylica windows. W oknie explorera wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy, wybrać z rozwijanej listy kodowanie i potem cyrylica windows.

A skoro nie możesz ich przekopiować na inny dysk to zapewne faktycznie są uszkodzone. Ale rozpakowałeś te archiwum ? Bo na zdjęciu to wygląda na podgląd co jest w archiwum a nie na rozpakowane archiwum.

Tak, rozpakowaywałem archowum, ale jest dokładnie tak samo… Myślicie, że dlatego tak jest, bo z MODDB ściągnąłem z innego downloadu, bo domyślny był “na razie niedostępny”?

W “readme.txt” pisze tylko:

III. Install:                                                        

  1. Copy files pl.xdb1, pl.xdb2, pl.xdb3, pl.xdb4, and pl.xdb5 in “mods” folder.
    Example: D:\Games\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\mods

Decimus - a Ty na jakim dysku (partycji) masz podstawkę? Bo ostatnio wiele modów wymagało podstawki na dysku niesystemowym. Widać, że trzeba stawiać na dysku D:.

Zrób więc katalog na niesystemowym dysku (partycji), daj mu np. nazwę moda, przekopiuj do niego zawartość kat głównego podstawki, od silnika zrób skrót pulpitowy, sprawdź czy działa. Dodaj jeszcze pusty katalog o nazwie mods i wklej do niego to co w modzie.

I to. W fsgame.ltx, zmień opcję zapisów, na zapisy w modzie.

Bo na to wychodzi z opisu.

Stalkera SOC mam na Dysku D:\

W fsgame już to zrobiłem. Spróbuję to zrobić, ale najpierw pobiorę moda z oficjalnego mirroru, może to pomoże. Jak coś zrobię, lub nie zadziała, to co pisałeś, to napiszę.

Pamiętaj o tym katalogu mods.

37 minut temu, kondotier napisał:

Bo ostatnio wiele modów wymagało podstawki na dysku niesystemowym

Na dysku systemowym, jak mówi nazwa powinien być TYLKO system. Jeżeli mamy dysk HDD, to działa jednakowo na wszystkich partycjach, więc nie ma sensu niczego instalować na C.

Natomiast, jeżeli mamy dysk systemowy SSD, to można zainstalować sobie grę w którą akurat gramy, bo jest znacznie szybszy niż HDD.

Dobra, pobrałem moda od nowa i zadziałał, ale nie do końca… Wiem, że w większości modów trzeba pozmieniać język z “eng” na “pol” itp, ale niestety, mod jest w plikach xml, więc nic nie mogę zmienić. Chodzi mi o ten log:

Spoiler

string table xml file not found string_table_includes.xml, for language eng

Co zrobić? :frowning:

Wygląda na to, że mod jest po rosyjsku, bo przy wyborze angielskiego, nie widzi pliku z loga. Języka polskiego w nim chyba nie znajdziesz, bo nie sądzę, aby go wstawili, jak do LA.

Jest w menu jakaś opcja wyboru języków? Jak jest, wybierz rosyjski i zobacz czy odpali. Wtedy trzeba grać w tym języku.

A zmieniłeś w localization.ltx, eng na pol?

Trochę wyżej jest zrzut ekranu, pokazujący wszystkie pliki moda. Nie ma tam localization, więc nie mógł zmienić.

Pokazujący wszystkie zapakowane pliki moda w formacie .xdb, localization.ltx jest w środku. Można je rozpakować jakimś converterem lub Total Commanderem z odpowiednim pluginem

Tylko że mody z portalu gdzie pobierał, są dla ruskich tłumaczone z angielskiego. I chyba grać trzeba po rus.

Ale log wskazuje na to że localization.ltx jest ustawiony eng, poza tym czy eng czy rus bez zmiany na pol się nie obejdzie.

Nie, niestety nie ma nigdzie wyboru innego języka… Chciałbym móc wypakować de pliki xml, ale niestety - po prostu jest to dla mnie za skomplikowane i nie umiem…

Witam.

Trochę pokombinowałem i udało mi się osiągnąć to że mod się uruchamia ale jest dwu języczny 
trochę po polsku trochę po angielsku ale się uruchamia  
Może to będzie dobry początek żeby zrobić z tym coś więcej na razie pobierz paczkę z mojego 
Yanka:

https://yadi.sk/d/nO4zXKbqoCH5x

Wypakuj do katalogu głównego gry zrób skrót na pulpit do pilku  XR_3DA.exe
i wypróbuj.
p.s. instalowałem na podstawkę 1.0006 PL
p.s 2. fajnie wyglada ta grafika  

 

 

3 polubienia