Więcej dodatków na sigerous.ru
Nieduży optymalizator dla SGM (Przeznaczony dla czyszczenia lokacji od bezpańskiej broni i części mutantów):
Spoiler
- Otwieramy plik gamedata\scripts\treasure_manager i na koniec pliku dodajemy kod:
function CTreasureManager:check_item(obj_id)
local check_item = self.items_from_secrets[obj_id]
if check_item then return true end return false
end
- Otwieramy plik gamedata\scripts\xr_effects i na koniec pliku dodajemy kod:
function add_cleaner_booty(actor,obj)
for i = 1,65534 do local object = alife():object(i) if object then
if object:section_name() ~= nil then if string.find(object:section_name(),“_booty”) then
local parent_id = object.parent_id if parent_id and parent_id == 65535 then
alife():release(alife():object(object.id),true) end end end end end
end
function add_cleaner_weapons(actor,obj)
for i = 1,65534 do local object = alife():object(i) if object then
if object:section_name() ~= nil then if string.find(object:section_name(),“wpn_”) or string.find(object:section_name(),“grenade_”) then
local parent_id = object.parent_id if parent_id and parent_id == 65535 then
if not treasure_manager.get_treasure_manager():check_item(i) then alife():release(alife():object(object.id),true)
end end end end end end
end
- Otwieramy plik gamedata\scripts\ui_main_menu. Znajdujemy linijki:
elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F5 then
self:mod_options()
i niżej dodajemy kod:
elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F6 then
xr_effects.add_cleaner_booty()
xr_effects.add_cleaner_weapons()
- W grze naciskamy ESC-F6-ESC. Bezpańska broń i części mutantów będą usunięte.
P.S. Autor za zaproponowane skrypty bardzo dziękuje Dmitriju - makdm.
Noktowizory:
Spoiler
Autor: sergej5500
Dany dodatek zrobiono dla poprawienia noktowizorów w SGM. Wszyscy, którzy przechodzili ten mod, znają je. Noktowizor pierwszej generacji daje niewyraźny zielony obraz. Noktowizor drugiej generacji ma jaśniejszy obraz, ale czasami gaśnie. Podczas walki jest to krytyczne. Tylko noktowizor trzeciej generacji jest przyjemny.
Instalacja:
Skopiować folder gamedata dodatku do folderu z grą. Zgodzić się na wymianę plików. Nowa gra nie potrzebna. Dane noktowizory autor robił dla SGM, ale mogą nadać się dla każdego moda do ZP.
Screeny:
Spoiler
Jeśli komuś te noktowizory nie podobają się, to trzeba napisać w prywatnej wiadomości do autora (na sigerous.ru), co i w jakim noktowizorze trzeba poprawić. Noktowizory zostały zrobione dla opracowywanego dodatku na bazie SGM i zostały wyłożone do testowania.
Niebieska latarka halogenowa do modów Zewu Prypeci:
Spoiler
Mini-mod. Agresywne zombi.
Spoiler
Autor: sergej5500
Na Zatonie na Tartaku żyją zombi. Jeśli trochę pomyśleć, to można ich zlikwidować, w ogóle nie otrzymując strzału jako odpowiedź. Autor trochę zmienił ich zachowanie, żeby życie nie było “miodem”. Teraz zabić zombi jest dużo trudniej.
Ten mod jest dla czystego Zewu Prypeć i dla SGM każdej wersji. Także przygotowany dla każdego moda, gdzie zombi sobie nie radzą. Potrzebna nowa gra lub załadowanie zapisu sprzed pierwszego pojawienia się na Zatonie.
Ograbienie GG we śnie dla SGM 1.7
Spoiler
Autor: Jurok
Adaptacja: Voland-777.
Opis: U GG mogą ukraść pieniądze w czasie snu w Skadowsku. Dzieje się tak losowo do chwili, gdy GG nie otrzyma osiągnięcia “Przyjaciel stalkerów” lub “Autorytet”
Enfield L85 A2 “Magma”:
Spoiler
Wersja SGM: 2.2 (ZP). Na drugich nie testowano.
Autor: asd123. Pomysł wzięty z serii Magma gry Warface:
Spoiler
Jeśli planujecie dodać do swojego moda, pokażcie autora.
OC-14 “Magma”:
Spoiler
Wersja SGM: 2.2 (ZP). Na drugich nie testowano.
Autor: asd123. Pomysł wzięty z serii Magma gry Warface:
Spoiler
Jeśli planujecie dodać do swojego moda, pokażcie autora.
Bioradar - detektor Feniks dla SGM 2.2
Spoiler
Autorzy: MegaFenix , Unnamed Ghost Black Death Wolf.
Adaptacja: GEONEZIS , Voland-777.
Dany dodatek dodaje do gry bioradar.
Screeny:
Spoiler
STWP_CoP dla SGM 2.2:
Spoiler
Autor podstawowego moda do broni (STCoP Weapon Pack 2.8.7) - Gaz1k, autor replacera - alex5773
Autor adaptacji: Voland-777.
Opis: dany mod zmienia oryginalne modele standardowej broni, która jest w grze, na bronie z STCoP Weapon Pack 2.8.7.
Instalacja: Skopiować folder gamedata w folder z grą. Nowa gra obowiązkowa (jeśli zechcieliście postawić w czasie przechodzenia). Kompatybilny ze wszystkimi modami, które nie mają broni i particles.
P.S. Jeśli znajdziecie krytyczne błędy - pisać do autora (Voland-777), będzie poprawiał. Po pytaniach modelowania (zmień celownik, itd.) nie odpowiada autor adaptacji. Przed instalacją obowiązkowo przeczytać plik-instrukcję Readme w archiwum!
PHARM 0.5 dla SGM 2.2.
Spoiler
Autorzy: FantomICW, LoNer1, Goroff, _S_k_i_F_, Malik
Adaptacja do SGM: stalkerCoP.
Dany dodatek polepsza paczkę modeli artefaktów z Zewu Prypeć.
Wideo:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=i0MzRtB49Ks&feature=player_embedded
Nowy HUD - inwentarz dla SGM 1.7:
Spoiler
Autor moda/adaptacji: Stryker_SQD.
Nowy HUD-inwentarz dla SGM-1.7.
Instalacja: skopiować folder gamedata do folderu z grą. Działa tylko na czystym SGM 1.7.
Screeny:
Spoiler
Opcjonalny FOV dla SGM 2.2:
Spoiler
Autor moda: Бармен.
Autor adaptacji: Voland-777.
Dodaje możliwość zmiany kąta widzenia przez opcje (Wideo - Rozszerzone).
Instalacja: skopiować foldery gamedata i bin w folder z grą. Działa tylko na czystym SGM 2.2.
Wideo:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=kvwf2gABVBc