Oraz druga część jednej z najlepszych gier o zombie.
Chyba muszę przyinwestować w nowego pc :d
Powrót zombiaków w Dying Light 2 polskiego studia Techland. Ciekawy fragment z rozgrywki ukazujący lokację, sposoby przemieszczania się i walkę. Gra ma zadebiutować na wiosnę 2020 roku, docelowe platformy to PC, Xbox One i PlayStation 4, z czasem trafi również na nowe PlayStation i Xbox.
Wygląda super czekam jak cholera.
Nowe szczegóły gry Dying Light 2:
• Decyzje głównego bohatera Aidena wpłyną na jego charakter. Pod koniec może stać się życzliwy, pomagający innym ludziom lub zostać egoistą, który przedkłada własne interesy ponad innych.
• Bohater będzie miał tajemnicę z przeszłości, która zostanie ujawniona w miarę postępów w grze.
• Światowa Humanitarna Misja (GRE - Global Relief Effort) pojawi się w kontynuacji. W grze będzie można znaleźć informacje o tym, co stało się z organizacją w czasie pomiędzy Dying Light a Dying Light 2. Na mapie będą znajdowały się również jej laboratoria i strefy kwarantanny.
• W grze pojawi się kilka ważnych kobiecych postaci, ale nie uda się z nimi romansować.
• Nie zostało jeszcze ujawnione zakończenie pierwszej części i czy dodatek The Following jest zgodny z kanonem. W drugiej części pojawią się odniesienia do wydarzeń z pierwszej części i losów bohaterów.
• Będą dwie główne frakcje. Strażnicy pokoju, którzy chcą eksterminować wszystkich zarażonych - w tym celu tworzą potężną broń i pułapki; oraz ocalali - unikają bitew i budują w tym celu obejścia wokół miasta.
• Bohater nie będzie mógł być neutralny. Jedna z frakcji będzie musiała zostać wsparta. Wpłynie to na rozwój całego społeczeństwa.
• Będzie trzecia wroga frakcja renegatów, z którą trzeba będzie walczyć. Gracz zdecyduje w jaki sposób.
• Data premiery jest wciąż nieznana.
Koncept-arty jednego ze szczególnych rodzajów zarażonych:
Twórcy gry opowiedzieli o infekcji oraz skąd biorą się zwykli gryzonie, których możemy zobaczyć na ulicach i w budynkach.
• Podobnie jak inne infekcje, wirus Harran jest przenoszony drogą kropelkową i poprzez ugryzienie przez zarażonego.
• Resztki ocalałych do 2036 roku są zainfekowani i zmuszeni ciągle wykorzystywać światło słoneczne lub ultrafiolet dla powstrzymywania infekcji. Noszą biomarkery, aby śledzić za poziomem infekcji.
• Infekcja postaci to teraz nie tylko ruch fabularny, ale też część mechanizmu gry – ciągła groźba śmierci na twoim nadgarstku. A zarażeni na ulicy nie są mistycznymi potworami, ale twoimi byłymi współobywatelami, którzy nie mogli otrzymać leczenia na czas (widać to po czerwonych bransoletkach na ich rękach).
• Im dłużej osoba przebywa w ciemności, tym szybciej wirus działa. Gdy tylko rozpocznie się czwarty etap i biomarker całkowicie zmieni kolor na czerwony, choroba staje się nieodwracalna.
• Zainfekowani będą teraz ukrywać się przed światłem, ponieważ to rani ich i może zabić. Można to wykorzystać, wabiąc Zarażonych na światło słoneczne.
• Przebywający zbyt długo na świetle Zarażeni słabną, stają się wolniejsi, degradują do normalnych Gryzaków i ostatecznie umierają.
• Zainfekowani, którym udaje się ukryć i pozostać przez długi czas w ciemności, mutują w Skoczka, który jest znacznie silniejszy, szybszy oraz sprytniejszy i nie tak łatwy do zabicia.