Dynamic Shaders 2

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0005
Data premiery: 13.07.2014 r.
Autor: Meltac

OPIS:

Spoiler

Modyfikacja zawierająca w sobie dużą ilość shaderowych (i nie tylko) ficzerów.

Zmiany:

  • Dynamiczna głębia ostrości
  • Globalne cieniowanie przy użyciu technologii SSAO
  • Promienie słońca (ulepszone)
  • Drżenie cieni
  • Filtr nasycenia i kontrastu
  • Miękkie cienie [alfa-wersja]
  • Rozmycie obrazu w oddali
  • Moknięcie powierzchni
  • Tęcza
  • Dynamiczne kałuże
  • Odbicie i załamanie światła w kombinezonach maskujących
  • Odbicie oświetlenia
  • Przełączanie noktowizora w optycznych celownikach
  • Termowizor/widzenie w podczerwieni w specjalnych optycznych celownikach [alfa-wersja]

Ustawienia:

  • Ustawienia shaderów zmienia się w jednym z plików shaders/r2/*.txt.
  • Ustawienia skryptów zmienia się w shader_control.script lub visor_control.script

 

Podziękowania dla:

  • Ket
  • Sky4ce
  • Kingo64
  • BAC9-FLCL
  • Daemonjax
  • LoNer1
  • Lyoko774
  • DDraig
  • OGSE Team
  • Thunderfreak.

SCREENY:

Spoiler

WIDEO:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=TASYBFbWpnc

https://www.moddb.com/media/iframe/903673

https://www.moddb.com/media/iframe/941976

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:


PATCH:

INSTALACJA:

Spoiler

1. Mod testowany na patchu 1.0005.

  1. Jeżeli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|

na:

$game_data$ = true| true| $fs_root$|

  1. Skopiuj folder gamedata do katalogu z grą.

 

Źródła:

ap-pro.ru

moddb.com
 

4 polubienia

Jeśli gra wygląda tak jak na screenach to będą chyba wraz z Autumn Aurora najlepsze mody graficzne do SoC’a :slight_smile:

Tak wygląda, zaświadczam. Jeszcze dopieściliby efekt mokrych powierzchni i mielibyśmy grafikę z Czystego Nieba.

Wygląda piałknie. Jak spadkiem fps, jest, nie ma, nieznaczny?

Nieznaczny, działa lepiej niż Stalker Restoration Mod na maksymalnych. Na Celeronie E1200, 2 GB RAM i 9600 GT działa nieźle, przycina przez słaby procek.

1 polubienie

Bo ja wiem, tak średnio według mnie wygląda ten graficzny mod.

Spodobały mi się jedynie trzy screeny, pierwszy drugi i ostatni, szczególnie ten ostatni, w miarę klimatycznie wygląda wysypisko. 

No ale reszta.. bo ja wiem, szczególnie nie spodobało mi się niebo, zobaczcie na drugi screen, chmur chyba bardziej się nie dało zrobić niebieskich. Ziemia w Agropromie to już w ogóle, wygląda jakby była sama woda. 

No ale cóż. 

 

Tak w ogóle to opis moda w pierwszym poście troszkę poprawiłem. 

Wygląd nieba mnie rozśmiesza kojarzy mi się z filmem Avatar ale inne elementy niczego sobie. 

Wygląd nieba faktycznie taki dziwny, ale to zależy przecież z jakim modem to odpalamy. 

 

Co do dynamicznych mokrych powierzchni, to pozostaje tylko grzebanie w silniku aby otrzymać takie jak w Czystym Niebie, same shadery dadzą statyczne mokre powierzchnie (a szkoda). Jak kogoś to interesuje, daję link opisujący, jak mniej więcej to działa:

http://seblagarde.wordpress.com/2013/04/14/water-drop-3b-physically-based-wet-surfaces/

@Agrael odbicia wody są chyba tylko na powierzchniach betonowych + zależy od użytych modów.

Chłopaki tworzący moda nie próżnują :slight_smile: Parę screenów i filmik:

 

 

http://www.moddb.com/mods/dynamic-shaders/videos/wip-switchable-night-vision-scopes

http://www.moddb.com/mods/dynamic-shaders/videos/about-reverse-engineering