Эхо Монолита (Echo Monolitu)

Tytuł oryginalny: Эхо Монолита | Aktualna wersja: 0.1
**Platforma:**Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 30.03.2020 r.
Autor: Gerbys

OPIS:

Spoiler

Echo Monolitu to modyfikacja fabularna osadzona na platformie Zewu Prypeci. Czeka na Ciebie nowa historia, której akcja rozgrywa się kilka lat po wydarzeniach jakie miały miejsce w oryginalnej grze.

Główny bohater, major Diegtiariow zostaje wysłany z nową misją do Zony po pewnym incydencie. Na obrzeżach Prypeci niespodziewanie utworzyły się nowe przejścia, na których to stalkerzy-tropiciele natychmiast zaobserwowali dużą aktywność fanatycznych członków ugrupowania Monolitu. Po głośnej operacji „Tor Wodny” dowództwo armii nie spieszyło się z wysłaniem kolejnego śmigłowca - posłano grupy lądowe, jednak wiele z nich zaginęło. W związku z tym do Strefy Wykluczenia oddelegowano majora Diegtiariowa za sprawną jego dużego doświadczenia w takowych przypadkach. Pech chciał, że po zbliżeniu się do nowo odkrytego terytorium trafił na anomalię, w wyniku której stracił swój osobisty PDA. Mimo wszystko postanowił kontynuować powierzoną mu misję i wyruszył na poszukiwania drogi do miasta. A może trafił tam z zupełnie innych powodów…


Cechy moda:

  • nowa fabuła;
  • dodatkowe zadania poboczne;
  • nowa lokacja;
  • niezbadane oraz niezamieszkałe obszary, na których nie ma handlarzy lub mechaników;
  • utrudniona rozgrywka bez minimapy, celownika oraz lornetki, która podświetla żywe organizmy;
  • różne warianty podczas przechodzenia gry;
  • anomalne pola;
  • lokacja tętniąca życiem;
  • duża ilość schowków;
  • paczka broni STCoP 2.9.09.

Kilka słów od autora i podziękowania:

Spoiler

*„W 2018 roku pracowałem nad własną modyfikacją do Zewu Prypeci, a teraz decyduję się podzielić nią ze społecznością.

Projekt uważam za niedokończony, myślałem o fabule z dużym wyprzedzeniem i zrealizowałem tylko jego niewielką część. To wszystko jest bardzo czasochłonne, a cały proces nie zawsze jest logiczny, ponieważ silnik Stalkera jest przestarzały.” ~ Gerbys*

Podziękowania dla youtuberów Grez, Андрей Непряхин i innych za ich solucje na temat tworzenia modyfikacji, a także odpowiedzi na pytania z nimi związane.

GALERIA:

Spoiler


Zwiastun wersji 0.1:

https://www.youtube.com/watch?v=QWWEkdC78X4

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

  1. Zew Prypeci 1.6.02.

  1. Pobrane i wypakowane archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Źródła:

Ponuro, pierwsze zadanie dojść do miasta, ale jakiego???

Można pobrane pliki wsadzić do podstawki za zamiana albo grac bez podstawki bo jest już zaimplementowana w moda.

Dobra, czas na pierdoły się skończył, siąść, nagle wstać i w drogę tak jak robili przodkowie zostawiając złe duchy za sobą.

Spoiler

 

Język tylko Radziecki ? Nie ma angielskiego ?

Nie, nie ma “Radzieckiego i Angielskiego”, jest tylko Rosyjski.

A bohaterem jest Diegtiariow a nie jakiś tam Smith, O,Hara czy Atkinson.

 

Dotarłem do drzewa, gra ktoś? bo mam pytanie.

Niemiła niespodzianka przy pobieraniu. Ze względu na obciążenie hostingu, pobrać nie można, każą czekać na lepsze czasy. Na innych hostingach, polityczne reperkusje.

Jak ktoś ma już moda pobranego, niech go wrzuci czasowo na inny hosting.

https://modgames.net/load/1/globalnye\_mody/ehkho\_monolita/330-1-0-24499

https://yadi.sk/d/NfCSEOZ8ulWPhg

1 polubienie

Odpowiedź z linka.

Po wejściu głębiej, konieczna rejestracja.

 

 https://stalkermod.ru/Modyi-Stalker-s-Minisyuzhetom/stalker-ehkho-monolita.html

  Z Yandeksa można pobrać bezproblemowo. Możesz odsyłacz dodać do #1 ?

 

DODANO:    Jeśli pobierać z Yandeksa, to mamy paczkę zespoloną ( gra + mod ). Wystarczy wypakować, zrobić ustawienia, uruchomić i grać.

 

UWAGA. Aby nie mieć trudności z szukaniem zapisów, trzeba dokonać zmiany w fsgame.ltx, na zapisy w modzie.

 

Ostatnie zadanie

 

Witajcie Braci Stalkerzy jak myślicie jest szansa na wersję Angielską nie wspominając o naszej rodzimej ? 

Na angielską wersję nie ma co liczyć. A co do wersji rodzimej - chyba jeszcze nikt nie ukończył tego moda, nie mówiąc już o jego tłumaczeniu…

 wstawiaj proszę informacje mówiące o fabule w spoilery lub przynajmniej ostrzegaj o nich. Dziękuję.

Mod, jest podejrzenie graczy, że mod jest niedokończony lub ostatni kwest jest tak zawiły, że skorupa ślimaka to małe piwo.:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1723-eho-monolita/page/2/#comments

Gebrys nie daje znaku życia, co dalej?

Najpierw, zapewne trzeba skończyć prace nad modem po Rosyjsku - prace, czyli przejść go jeśli jest skończony lub dopracować zakończenie które ma wykonać z założenia autor moda.

1 polubienie

Wczoraj uruchomiłem moda i pograłem kilka godzin. Ponieważ miałem po tym ambiwalentne odczucia, obejrzałem filmiki od innych graczy. Moja gra różniła się sporo od ich gier, bo u nich też nie było jakiejś jednomyślności.

https://www.youtube.com/watch?v=zwGK8AUkajg

https://www.youtube.com/watch?v=UfRwQfCVtF8

I też mam odczucie, że mod jest w fazie testowej bety.

Albo miałem pecha ze spawnem, bo ledwo mod się rozpoczął, to już pierwsza grupa stalkerów dała się zabić. Mam po nich i monolitowcach kupę sprzętu, ale nie będę miał zadań. Podziałałem na lokacji i taki jest tego efekt. Tylko za bardzo nie ma komu na razie tego opchnąć. Wygląda na to, że lepiej zbierać drobnicę, żarcie , medykamenty i amunicję.

Kompletnie nowa lokacja, więc jest co zwiedzać i poznawać. Tyle że jest to mocno niebezpieczne. Za to widoki świetne.

No i mały dylemat. Ciągnąć dalej grę, szukając teleportów, czy zacząć od nowa, już z pewnym doświadczeniem.   .

 

1 polubienie

 Ten stalker z wyróżniającą się spośród stalkerów maską, daje zadania.

W tym modzie wszyscy NPC są śmiertelni, więc trzeba uważać, bo Monolit albo mutanty mogą ich załatwić.

  po obejrzeniu filmików, to wiem, ale oni padli, zanim po rozejrzeniu się, zdążyłem zejść z wieży. Ja puknąłem tylko ostatniego monolitowca.

A przy pomiarach, snorki, psy i pijawki równocześnie, to złośliwość losu. Przed przystąpieniem do nich, chyba trzeba iść do anomalii i trochę posprzątać. U mnie jakoś się między sobą nie chciały pozabijać.

Ale z dialogów i wcześniejszej gry, to nie wynika.

PODBICIE TEMATU:

Rozpocząłem nową grę i ona w niczym nie przypominała tej poprzedniej. Przede wszystkim dotyczyło to ilości i stanu zebranego sprzętu. W porównaniu z grą poprzednią, to mizeria. A po pomiarach mutanty wyczyściły lokację z NPCów.

Parę zrzutów z tej gry.

DODANO:

Dylemat hamletowski: Skończyłem, albo nie skończyłem moda.

Wiele rzeczy w modzie, takich jak poczynając od katalogów w modzie które są zdublowane i opisane jako niegrywalne, poprzez np. ogromną ilość jak na jedną lokację, pustych skrzyń schowkowych i plecaków, jak i zatrzęsienie pustych skrzynek i skrzyń do rozbicia, po wybitnie nielogiczne przemieszczanie się kwestowych NPCów powodujących ich ginięcie, po finalne przerzucanie gracza przez jedyny aktywny teleport, do miejsc możliwych do odnalezienia właściwego teleportu pokazują, że temu czemuś daleko jeszcze daleko do nazwania modem.

Jednak trzeba przyznać, że zamysł moda, kompletnie nowa, ciekawa konstrukcyjnie lokacja, jest potencjałem na coś, co kiedyś będzie można polecić.

A na razie warto pooglądać sobie zrzuty z widoków lokacji.

Spoiler

 

Praktycznie, to w tej szopie mod się kończy.

 

Autor dał znać, że mod fabularnie jest skończony tylko z realizacją nie dał rady go skończyć bo ma mało czasu.

Więc pozostaje tylko czekać aż będzie miał czas i ochotę.

2 polubienia

Pojawił się zwiastun wersji 0.2:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=zhM7I9KgWXQ

1 polubienie