Final Fix 3

Nazwa: Final Fix 3 | Wersja: 3.0.55
Autor spolszczenia: ,
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Autor: Max Warlock
Data wyjścia: 2012

Opis:

Spoiler

Mod typu globalnego którego głównego celem jest poprawienie podstawowych błędów gry, dodanie nowych elementów do rozgrywki i zwiększenie jej realności oraz trudności. Poprawia również jakość grafiki i dźwięków gry.

Wykorzystane mody: 
• Absolute Nature 2 Texture Pack
• AtmosFear Mod
• Blood and Bullet
• Funny Mod
• MWM Mod
• Old Good Stalker Mod
• Panoramic Mod
• ReBorn: Artefacts of Death
• S.H.A.R.P.E.R. Mod
• Second Way Mod
• Shoker Mod
• Sigerous Mod
• The Very Anarchy Cell

Zmiany:

Spoiler

Nowe grupy: Digerzy, naukowcy;
Nowe artefakty: mika, ślimak, piłka, młot;
Nowe anomalie: lejek, Wehikuł czasu, przestrzenna bańka;
Nowe mutanty: kot, szczur, połamaniec, Zombie, Zombie duch, Zombie kamikadze, Gul, Chimera, mocna chimera, ognista chimera, byurery ,Psi Burer;
Kot może uśpić GG;
Electro-chimera poraża wrogów prądem;
Nibypsy powodują pogorszenie wzroku u NPC;
Byurery telekinezą mogą spowodować upuszczenie broni przez GG i NPC;
Nowe kombinezony: około 30 pozycji;
Zmienione tekstury kombinezonów i pancerzy;
Nowe bronie: TT-33, APS, GS-18, FN Five-Seven, HK UMP-45, AKM, RPK, AK-101, AK-108, SIG SG 550 Sniper, nóż myśliwski, Army Knife, SR-3 " Whirlwind "Saiga-12K, BM-16, AK-74;
Nazwy broni zastąpiono nazwami rzeczywistymi;
W pistoletach poprawiono przyrządy celownicze;
Do każdej broni dodano tłumik;
Nowe jedzenie i napoje energetyczne oraz leki i apteczki;
Nowe przedmioty u GG: plecak, radio, gitara, harmonijka, Zestaw naprawczy broni i kombinezonów;
Nowe postacie: programista Poletajew, Sviridov informator Chrom, doktor Bauman, renegat Baron ochroniarze Sidorowicha, kupiec Repkin , porucznik Kaletskji, dowódca “Czyste niebo” Orłowa
Nowe awatary: Wolf, Ashot, Susłow
Nowe misje: odzyskaj laptop, bimber za wolność, zaginiony renegad, oczyścić bagna, Przełom w Kordonie, znajdź Mapę;
Nowe zadania poboczne: Znajdź artefakt, Znajdź próbkę tkanek mutanta , Zabij stalkera, Znajdź brakujące PDA , dostarczyć pakiet produktów, zabij zoombie;
Nowa pogoda: Częściowe zachmurzenie, mgła, ciężkie zamglenie;
Pojazdy: Kamaz, niwa, Ciągnik, UAZ, Zaporożec, Wagon, Cysterna, Moskwich, Bus
Anomalie generować nowe artefakty w ciągu 2-4 dni;
Dodano anomalie, które można aktywować;
Po nieprawidłowych zjawisk, nowe artefakty
Anomalie grawitacyjnych jest znacznie mniej;
Czujniki reagują tylko na silne anomalię;
Okresowe emisje we wszystkich lokalizacjach;
Podrasowane niektóre z cech obiektów, żywności i lekarstw;
Pokarm nie przywraca zdrowia;
Wódka daje ochronę przed emisją psi;
Odpowiednie dźwięki podczas korzystania z obiektów;
W Zonie panuje głównie zła pogoda;
Na większości miejsc zmieniono roślinność;
Całkowicie przeprojektowana muzyka
Lepsza jakość światła słonecznego, noc jest ciemniejsza;
Zmieniono teksturę nieba, księżyca i deszczu na piękne i realistyczne
Latarka ma mniejszy zasięg;
Zastąpiony tekstury światła reflektorów;
Emisja jest bardziej klimatyczna i piękna;
Podczas emisji GG ma halucynacje;
Dodano nowe post-efekty dla większości ran jest wydzielina potem następuję śmierć z wyczerpania;
Dodano nowe shadery.
Wiele tekstur zastąpiono bardziej szczegółowymi teksturami;
Zmień kąt widzenia na 85 stopni;
Nowy kursor z CS;
W menu głównym znajdują się dwa nowe utwory. Wyboru dokonuje się w sposób losowy.
Usunięto tryb “weteran”, jako zbędny. _ Usunięto możliwość zmiany trybu trudności w trakcie gry. Należy o tym pamiętać, kiedy rozpoczynamy nową grę! _
Dodano do głównej nazwy trybu menu i wersji.
Na ekranie usunięto wskaźniki aby dodać jak najwięcej realności rozgrywce, w lewym dolnym rogu ekranu wyświetlany jest zegar;;
PDA wyświetla relac GG z innymi ugrupowaniami, nie wyświetla położenie wrogów i mutantów,
nie wyświetla liczbę osób w grupie w rankingu grup;
PDA wyświetla tylko sojuszników, znajdujących się na danej lokacji;
Dodane elektroniczny notatnik, który wyświetla informacje o miejscach, ugrupowaniach, mutantach, znalezionych dokumentach i osobiste notatki Szramy;
Dodano odtwarzacz kompozycji muzycznych, z możliwością dodawania własnych;
Dodano nową lokację: podziemia Prypeci;
Całkowicie zrównoważono handel, ulepszono ceny na wszystkie przedmioty;
Dla nowych strojów i broni jest możliwość naprawy i ulepszania;
Nowy wygląd NPC. Tryb Fripleya po zakończeniu fabuły. Wiele innych poprawek. Mod ma charakter hardcorrowy.

 

 

Screeny:

Spoiler

 

Instalacja:

Spoiler

Instalacja:

  1. Włączcie grę. Jeśli ustawienia sterowanie usunęły się, to ustawcie je na domyślne.
  2. Naciśnijcie F10.
  3. Wybierzcie potrzebne graficzne ustawienia.
  4. Uruchomcie ponownie grę.

Ważne:

  1. Nowa gra obowiązkowa!
  2. Z innymi modami nie kompatybilna!
  3. Ostatni patch jest wymagany - 1.5.10!
  4. Brak MP!
  5. Nie jest gwarantowane, że będzie działać na Srebrnej edycji i repackach!
  6. Nie jest gwarantowane, że będzie działać na słabych komputerach!

 

Linki do pobrania:

Spoiler

Mod:


Polonizacja:

w polonizacji.

 

Źródło:

3 polubienia

Interesujący mod. Czy poza podziemiami Prypeci mod posiada jeszcze inne lokacje niż podstawowe CS?

W jakim języku jest mod ?

W języku rosyjskim jak większość modów w tym dziale.

Może nasi tłumacze zechcą go spolszczyć :).

@Koksar nie każdy mod na forum jest tłumaczony na język polski. Tłumaczone są mody ciekawe(fabuła), dodające nowe rozwiązania do rozgrywki oraz stabilne technicznie.

Kto to wie @Czernobyl10 co będzie z tym modem. Opis mi się podoba. Trzeba go sprawdzić jak działa i zobaczymy.

1 polubienie

@Smox jak Cię zainteresował mod co może powstanie spolszczenie moda. Poczekamy.

Nowy link do pobrania moda

http://narod.ru/disk/62082092001.16089e62167a056f719974c085631d05/Final%20Fix%20CS.7z.html

Fix do moda

http://u10760312.letitbit.net/download/31466.305bcc6fb669302de65dcb3383c2/Fix_3.0.51.7z.html

2 polubienia

Nowy fix http://u10760312.letitbit.net/download/55706.5bbcb50787e83a4ef98b6cf8a2fa/Fix_3.0.54.7z.html

Mam sporo tłumaczenia do tego moda. Nie moja praca w większości, bo mod dość mocno opiera się na OGSM (w sumie folder text tylko mergowałem), ale trochę posiłkowałem się też tłumaczeniem z angielskiego (niestety koszmarne - widać, że skopiowane w prost z translatora - jednak widziałem, że koleś tłumaczył z folderu gameplay, choć mam wrażenie, że niektóre skrypty też trzeba tłumaczyć). Jednak nadal wyświetlają się powiadomienia nie właściwe ( w lewym dolnym rogu - podobne do info o zadaniach, ale zazwyczaj przy przeszukiwaniu ciał). Chyba jeszcze nie udało mi się wyprostować kilku imion specjalnych npc’ów na bagnach. Problem polega na tym, że nie wiem co tłumaczyć, a rosyjski miałem w podstawówce, więc korzystam z translatora i klecę, żeby miało ręce i nogi, ale poruszam się po omacku. Jeśli uważacie, że warto to mogę wkleić je tutaj, lub gdzieś wrzucić (np. przydałaby się strona FB forum i tam  można by wrzycać pomniejsze pliki). Proszę o pomoc w tym tłumaczeniu, bo mod jest super i wygląda bardzo stabilnie i choć braki w tłumaczeniu już nie powstrzymają przed poznaniem głównej fabuły, to trochę psują wczujkę.

Czy ma ktoś najnowszego fixa do tego moda? Chodzi mi o Fix_3.0.54.

Z mojego Yandexa: http://yadi.sk/d/6StcIYN4HzBiJ

Oto moje tłumaczenie. Brakuje chyba jeszcze paru rzeczy. Na pewno brakuje opisów amunicji. To jednak zrobię później, bo chce w końcu trochę pograć :P. LINK DO CHAŁUPNICZEGO SPOLSZCZENIA: http://www60.zippyshare.com/v/62534738/file.html . Tylko jeszcze wypada wspomnieć, że główne zasługi przypadają twórcom oryginalnego tłumaczenia OGSM 1.8 bo z niego w dużej mierze korzystałem.

Natrafiłem na problem. Oto log bugtrap’a:

 

Error Reason:


xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module “D:GryS.T.A.L.K.E.R. - Clear SkybinxrCore.dll” at 0023:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)

 

User Message:


Expression    : fatal error

Function      : CScriptEngine::lua_error

File          : E:priquelsourcesenginexrServerEntitiesscript_engine.cpp

Line          : 180

Description   : <no expression>

Arguments     : LUA error: … - clear skygamedatascriptssr_bloodsucker.script:408: attempt to index field ‘npc_squad’ (a nil value)

 

Coś się dzieje na lini skryptów pijawki i mojego towarzysza npc. Ma ktoś pomysł co jest nie tak? Albo może mnie kto pokierować do kogoś kto się zna na skryptach?

Panowie, mam taki problem. Znalazłem trupa z fajnym gnatem vsk94 , ale jak go wyciągam to mam crasha o takiej treści:

 

Error Reason:


xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module “D:GryS.T.A.L.K.E.R. - Clear SkybinxrCore.dll” at 0023:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)

 

User Message:


Expression    : pm->m_animations.size()

Function      : player_hud_motion_container::load

File          : E:priquelsourcesenginexrGameplayer_hud.cpp

Line          : 92

Description   : motion not found [vintorez_w_gl_shoot]

 

ktoś jest w stanie pomóc? pokierować? szukałem edycji plików .cpp (w ogóle nie ma go w plikach moda), ale nie znalazłem nic na ten temat. Z góry dziękuje za pomoc

2 polubienia

ktoś jest w stanie pomóc? pokierować? szukałem edycji plików .cpp (w ogóle nie ma go w plikach moda), ale nie znalazłem nic na ten temat. Z góry dziękuje za pomoc

 

Plików cpp nie ma w grze bo są zamieniane w exe i dll. Jeśli masz taki komunikat diagnoza jest trudna.