Graficzna modyfikacja "Martwa Strefa" dla Lost Alpha

Nazwa: Графическая модификация “Мертвая Зона” для LOST ALPHA
Twórca: optivankiev
Platforma: Lost Alpha
Data premiery: 09.07.2021r.

OPIS:

Spoiler

Graficzna modyfikacja “Martwa Strefa” pozwala zanurzyć się w atmosferze opuszczonego i na wiecznie porzuconego świata strefy wykluczenia i tylko w niektórych miejscach miejscami występuje zielona trawa.

Strefa jest teraz szara, depresyjna, na drzewach praktycznie nie ma liści, trawa jest sucha, ziemia wypalona przez promieniowanie, asfalt jest całkowicie zniszczony, strefa jest po prostu zardzewiała od kwaśnych opadów. Budynki i powierzchnie ścian są wyblakłe, brudne, kamienie w miejscach porośnięte mchem. Wokół jest śmierć i promieniowanie.

Przeprowadzono pełny reteksturing strefy, zmieniono część techniki, stworzono nowe tekstury cegieł, betonu, metalu, ziemi, dodano rdzę i brud na tekstury.

Kompatybilność: Adaptowano dla Lost Alpha DC, DCE.

SCREENY:

Spoiler

WIDEO:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=TLHMWtSnh1E

https://www.youtube.com/watch?v=F_-x_feLkxY

https://www.youtube.com/watch?v=9zwyViqeUEo

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

Wersja z 09.07.2021r.:

https://drive.google.com/file/d/1WAclWN5BMsjnAucPan6X0x4mtZ60XB0y/view

INSTALACJA:

Spoiler

Rozpakować archiwum. Jego zawartość skopiować do folderu z grą i zgodzić się na zamianę.

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

vk.com

Naprawdę tego nie rozumiem, zamiast ożywić i urozmaicić rozgrywkę w LA to oni z uporem osła robią tylko mody graficzne, tekstury HD itd. 

 

3 polubienia

Już tłumaczę czemu. Są tutaj dwa problemy: pierwszy to drobnica którą byle kto naprawi w 5 minut, drugi problem… tutaj już robota jest tytaniczna.

Pierwsze primo: w LA obniżono prędkość poruszania się postaci. Bez grzebania w plikach, wydaje mi się, że wartości mogą wynosić 1.5 dla zwykłego biegu i 2.3 dla sprintu (w ShOCu wynoszą bodajże 1.8 i 2.6). Wartości z LA byłyby ok dla map rozmiarów tych z Cienia, ale dla powiększonych lokacji z moda są one zwyczajnie za niskie, przez co podróże trwają wieczność. Też niejako wymusza to zakup samochodu w późniejszych etapach gry.

Tak jak napisałem, to idzie naprawić w dosłownie 5 minut w, bodajże, actor.ltx.

Drugi problem… tego już raczej nikt nie naprawi, bo nikt z zespołu moda nad nim nie pracuje.

Weźmy sobie takiego OLRa za przykład: cicho, pustka, nic się nie dzieje. Ale gracz się nie nudzi, bo mod non-stop odsyła go w swoich zadaniach fabularnych w inne miejsca i każe robić różne rzeczy: a to odnaleźć artefakt, a to ubić mutanta, a to dobić targu z jakimś NPC jednocześnie uważając aby wojskowy śmigłowiec nie przerobił nas na chińską zupkę… jesteśmy cały czas zajęci, cały czas coś robimy.

Teraz weźmy na warsztat LA, początek moda.

Sidor nam mówi, że ktoś wziął Lisa na zakładnika, mamy się dowiedzieć o co chodzi. Idziemy na miejsce, Grześki mówią, że chcą coś od Sida. Wracamy do handlarza i bierzemy pendrive’a. Wracamy do Grześków i oddajemy pendrive’a. Znowu wracamy do Sida bo coś nam chce powiedzieć…

Widzicie dokąd zmierzam?

Problemem LA nigdy nie były puste map (wcześniej wspomniany OLR nie ma nawet połowy NPC którą ma LA), nigdy nie był brak akcji… Problemem LA zawsze, ale to ZAWSZE, był spartaczony design zadań fabularnych i to, że zbyt często te zadania zmuszają nas do biegania tam i z powrotem między tymi samymi punktami na mapach. Dorzućcie teraz wolniejsze tempo poruszania się i już wiecie, czemu tyle ludzi narzeka na Lost Alphę.

I tak jak wspominałem, prędkość poruszania naprawicie. Całej nowej fabuły wam nie zrobi nikt.

5 polubień

Mos, Arnie - dlatego nie podchodzę nawet do “modów” gdzie wyznacznikiem jakiejkolwiek “przygody” jest wyznacznik - 10 000 odcieni zieleni i nic poza tym.

W LA są lokacje z drogami gdzie się czuję jak na wycieczce w Dolinie Baryczy lub w Górach Stołowych lub Sowich.

Te mody tzw. graficzne to można porównać do suporeksu który mimo pomalowania dalej jest suporeksem.

 

p.s. chód - 2.0 - 2.5, bieg - 2.5 - 2.9

1 polubienie

Ja tam po stokroć wolę zieleń. Tworzy to fajny kontrast jak idziesz sobie ślicznym lasem, a po chwili widzisz jak w tym ślicznym lasku pijawka urywa komuś łeb  Poza tym, klimaty typu szaro buro i ponuro mnie po prostu znudziły, odkąd po wyjściu Misery co drugi mod wyglądał jak by ktoś wszystko, za przeproszeniem, osrał. Żeby chociaż była kolorystyka z podstawki gdzie było to zbalansowane…

16 minut temu, vidkunsen napisał:

p.s. chód - 2.0 - 2.5, bieg - 2.5 - 2.9

Hmmm… czyli jest jeszcze gorzej niż myślałem

2 polubienia

Z tym “osraniem” to prosta sprawa - nie tylko stalkerzy stawiają klocki  lub rzadkie nazwisko gdzie popadnie i nie jest przyjazne “środowisku” bo zazwyczaj jest radioaktywne.

Mod - leziesz przez trawę aż po nabiał lub wyżej a tu nagle spalacz? w paru tak było.   

1 polubienie

.

1 polubienie

Ale gdzie tam biorę coś personalnie, ja już z tego wyrosłem Po prostu przedstawiłem mój punkt widzenia, tak jak każdy może przedstawić swój. Na koniec dnia i tak każdy wyrobi swoją własną opinię, i to jest dla mnie najważniejsze - żeby każdy myślał i oceniał za siebie. Sam na przykład, koniec końców lubię Lost Alphę, pomimo wszystkich bolączek i udziwnień. A jak ktoś nie lubi - jego święte, nienaruszalne prawo, nie mam z tym problemu. Bo i czego miałbym mieć.

A podyskutować zawsze można, bo to dobrze na umysł wpływa

Tylko żeby zawsze bez ofiar w ludziach się odbywało

1 polubienie