HARDWARMOD - 3.1

HARDWARMOD - 3.1 na bazie Old Good Stalker Mod: Clear Sky 1.8 Community Edition

Аutorzy: Warwer, Kirgudu, Chriotmao

Wersja gry…1.5.10

Mod dodający nową fabułę oraz zmieniający i poprawiający błędy z podstawy. Stylizacja moda przypomina detektywistyczną historię pełną badań terenu i poszukiwań.

Uważnie czytajcie nadchodzące SMS są bardzo związane z fabułą. Mod stworzony został na bazie popularnego Old Good Stalker Mod: Clear Sky 1.8 Community Edition

Fabuła…

Fabuła moda opowiada o najbardziej skrytej frakcji w Zonie, o Najemnikach. Jakie cele przyświecają Najemnikom i dlaczego znaleźli się w Zonie - GG zrozumie w miarę przybliżania się do CEA.

Przyjdzie Wam przebywać w bazie Najemników, poznać lidera frakcji, dowiedzieć się w jaki sposób Szrama został Najemnikiem. Jednak by to odkryć trzeba przemierzyć całą jego ścieżkę.

Wojny frakcji nie zostały wyłączone ponieważ to integralna część fabuły CS.

Osobliwości i zmiany…

  • nowa fabuła

  • pięć nowych ugrupowań

  • dynamiczny spawn mutantów i NPC

  • mod przebalansowano pod rozgrywkę typu Hardcore

  • nowy interface

  • dużo nowych modeli NPC w tym również unikalnych

  • post-efekty

  • grafika

  • dźwięk

Nowości…

  • możliwość zapisywania realnych komentarzy przez GG w eksperymentalnym PDA

  • automatyczny zapis przy kluczowych zadaniach

Szczegółowy opis zmian…by @czarnobyl10

Zmiany fabuły, logiki, handlu, interfejsu, wizualne, tekst itp.:

  1. Fix do dialogów z Androsem.

  2. Nowy system handlu z NPC.

  3. Nowy system handlu z kupcami.

  4. Więcej rzeczy przy zwłokach.

  5. Stałe ceny wszystkich przedmiotów i artefaktów.

  6. Usunięte kombinezony “Monolitu” (powodowały błędy podczas handlu).

  7. Naprawiono błąd spowodowany przez szczury.

  8. Kursor w stylu wskaźnika z SoC.

  9. Nowa lampa.

  10. Edycja wrogości najemników do kluczowych postaci.

  11. Skorygowano cechy GG (bieganie, strzelanie, celność, itp.).

  12. Naprawiono błąd z odniesieniem do “… mar_smart_terrain_9_10 …”.

  13. Nowa logika NPC w czasie walki, emisji.

  14. Zastąpiono wadliwe tekstury na Bagnach.

  15. Skorygowano sposób okradania ciał (gromadzenie łupów z martwych).

  16. Zmieniono 95% tekstur roślinności w modzie.

Zmiany skryptów:

  1. Wskaźnik z SoC na ekranie gry.

  2. Usunięto błędy w obozie podczas wczytania nowej gry.

  3. Zoptymalizowane wskaźniki pokazują, menu w stylu SoC.

  4. Poprawiony respawn podczas emisji.

  5. Optymalizacja skryptów na uszkodzenia zapisu.

  6. Pełna optymalizacja skryptów respawnu.

  7. Poprawiono wygląd ekologów na Bagnach i Instytucie Agroprom.

  8. Dodano mechanizm kontroli jakości dynamicznego respawnu.

  9. Naprawiono rzadkie awarie z pewnego rodzaju odniesieniem do ogsm_rare_items_manager.

  10. Poprawiono zniekształcenie obrazu na ekranie monitorów nie panoramicznych.

  11. Zoptymalizowano AI

  12. Zoptymalizowana konfiguracja eksperymentalnego urządzenia.

Screeny:

Download…

Mod…http://narod.ru/disk…/HWM_31.7z.html

Dopełnienie…http://narod.ru/disk…HWM_3.1.7z.html.

Fix dialogów…http://pl.rghost.net/38439483.

Dodatki…

Nowa wersja pogody dla średnich PC…http://narod.ru/disk…Weather.7z.html

Zmiana kąta widzenia dla mocnych PC…http://narod.ru/disk…2001/xrGame.dll

Żródło: http://www.amk-team…showtopic=11161

3 polubienia

To może być piękna spawa

Panowie pisałem o ty modzie w dziale, po co ten powtórzony temat?

1 polubienie

@ Chernobyl10: Sorki nie zauważyłem a patrzyłem po modach czy go gdzieś przypadkiem nie ma, ale niech będzie to w twoim temacie są starsze wersję a tu będzie tylko 3.1 i może ktoś będzie chętny do tłumaczenia wersji 3.1 :thumbsup:

Na AMK jest 28 stron komentarzy więc mod jest grywalny, doczekał się nawet pierwszego dopełnienia. // Uzupełniony temat o opisy z tamtego ..połączymy je, a poprzedni zostanie dla wczesnych wersji. Nie po to robiłem opisy by to teraz skasować.

No, no trzeba będzie to przetestować… :thumbsup: Może to być kolejny mod do Czystego Nieba warty tłumaczenia.

Zapowiadane zmiany w wersji 3.2

-usunięto wylot podczas zbierania przedmiotów z ciał poległych NPC po naciśnięciu komendy"wziąść wszystko";

-usunięto mozliwosć sprzedaży PDA Położeńca;

-zmieniono uzbrojenie kwestowych NPC;

-zmieniono respawn przedmiotów znajdowanych przy poległych NPC;

-naprawiono błąd z otwieraniem drzwi u Sidorowicza w Kordonie;

-handlarze dają małe kwoty za towar;

-usunięto dźwięk ostrzegawczy detektorów podczas zbliżania się do anomalii;

-dodano efekt psucia prowiantu od promieniowania;

-poprawiono wyświetlanie HUD na panoramach;

-poprawiono tekstury;

-zmieniono model XM1014 na lepszy;

-anomalia Electro nie jest widoczna;

-anomalia Salceson częściowo widoczna;

-zmieniono symbole na kombinezonach;

-naprawiono błąd patrol_menager.

http://ap-pro.ru/forum/37-2661-119#280491

Nowe screeny ver 3.2

Czy on jest tylko po rosyjsku?

Tak Straszny to jest mod po rosyjsku, nie ma spolszczenia.

Zainstalowałem na polskiej podstawce CS 1.5.10 .

Można ustawić żeby teksty z podstawki były po polsku, a ruskie w czytelnej cyrylicy?

Edytowałem to:

W ‘localization’ ustawiamy

[string_table]

language = pol

font_prefix = _cent ;_west

W fsgame t false na true.

A jest tak:

Dodaj średnik przed _cent by było tak: ;_cent. Powinno pomóc.

Dzięki cichy, mam teraz cyrylicę, a z tymi opisami typu: “mar_story_talk_with_barman” nic nie da się zrobić, no chyba że się zrobi spolszczenie. Fajna mapa jest w tym modzie:

Są plany tłumaczenia tego moda ?