Ilość artefaktów przy pasie

  1. W pliku gamedata\config\system.ltx znajdujemy linikę z wpisem

max_belt = 5 //16

i w miejsce 5 wstawiamy ilość artefaktów jaką chcelibyśmy mieć jednocześnie przy pasie.

  1. Otwieramy plik gamedata\config\ui\inwentory_new.xml. Odpowiada on za rozłożenie elementów na ekranie ekwipunku. Znajdujemy tam nastepujący

    <dragdrop_belt x=“645” y=“136” width=“410” height=“60” cell_width = “60” cell_height=“60” rows_num=“1” cols_num=“5”/>

Odpowiednie wpisy oznaczają:

x i y - współrzedne lewego górnego rogu okienka z artefaktami

width i height - szerokość i wysokość tego okienka

cell_width i cell_height - szerokość i wysokość komórki w okienku

rows_num i cols_num - liczba wierszy i kolumn (inaczej ile komórek ma byc w poziomie i w pionie)

Przykładowo jesli chcecie 10 artefaktów to mozecie ustawić wszystko nastepująco:

_\<dragdrop\_belt x="645" y="136" width="300" height="100" cell\_width = "60" cell\_height="50" rows\_num="2" cols\_num="5"/\>_

Będę wtedy miał 10 artefaktów rozłożone w dwóch wierszach składających się z komórek 55x45 pixeli. Oczywiście przydałoby się tez sobie dopasować pozycję x i y ale to już należy wyliczyc sobie samemu - przy różnej ilości artefaktów rozkłada się inaczej.

Źyczę miłego modowania.

A dlaczego grę craszuje jak chcę założyć 6ty artefakt i jakoś linie i kolumny się nie mnożą czyli nie ma różnicy w kratkach wizualnie po zmianie właściwości w pliku więc chyba coś pominołeś albo wersja steam tak bardzo różni się od pudełkowej

Podaj loga. Bez tego to ja nie będę wróżył co odjaniepawliłeś w pliku

Prosze bardzo

xray_nexon.log (61.2 KB)

xray_nexon_12-27-16_18-16-48.mdmp (85.9 KB)

xray_nexon_12-27-16_18-16-48.mdmp.log (677 KB)

W folderze gamedata/config/ui/inventory_new_16.xml/max_belt - dla monitorów panoramicznych.

1 polubienie