- W pliku gamedata\config\system.ltx znajdujemy linikę z wpisem
max_belt = 5 //16
i w miejsce 5 wstawiamy ilość artefaktów jaką chcelibyśmy mieć jednocześnie przy pasie.
-
Otwieramy plik gamedata\config\ui\inwentory_new.xml. Odpowiada on za rozłożenie elementów na ekranie ekwipunku. Znajdujemy tam nastepujący
<dragdrop_belt x=“645” y=“136” width=“410” height=“60” cell_width = “60” cell_height=“60” rows_num=“1” cols_num=“5”/>
Odpowiednie wpisy oznaczają:
x i y - współrzedne lewego górnego rogu okienka z artefaktami
width i height - szerokość i wysokość tego okienka
cell_width i cell_height - szerokość i wysokość komórki w okienku
rows_num i cols_num - liczba wierszy i kolumn (inaczej ile komórek ma byc w poziomie i w pionie)
Przykładowo jesli chcecie 10 artefaktów to mozecie ustawić wszystko nastepująco:
_\<dragdrop\_belt x="645" y="136" width="300" height="100" cell\_width = "60" cell\_height="50" rows\_num="2" cols\_num="5"/\>_
Będę wtedy miał 10 artefaktów rozłożone w dwóch wierszach składających się z komórek 55x45 pixeli. Oczywiście przydałoby się tez sobie dopasować pozycję x i y ale to już należy wyliczyc sobie samemu - przy różnej ilości artefaktów rozkłada się inaczej.
Źyczę miłego modowania.