Na pewno niektórzy z was zastanawiali się, jak dezaktywować grę. Zacznijmy od tego, gdzie znajduje się dezaktywator. Znajduje się on w tym samym miejscu, gdzie gra, w moim przypadku na dysku D:
Wybieramy taką kombinacje:
D:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin
I szukamy ikonki oznaczonej:
protect.exe
Będzie ona miała wygląd kluczyka na szaro-niebieskim tle.
Naciskamy na nią dwukrotnie. Powinno nam się pojawić okno o nazwie:
S.T.A.L.K.E.R. Call Of Pripyat console
Interesuje nas linijka:
Aktywuj ,albo dezaktywuj aplikację (Ang: Activate or deactivate application )
Zaznaczamy ją i wciskamy dalej (next)
Powinno nam się pojawić okienko, w którym wpisaliśmy klucz, razem ze wpisanym kluczem.
Interesuje nas niebieski napis: dezaktywować. Pojawi się nam kolejne okno, gdzie mamy dwie opcje:
Dezaktywuj.
Wyjście.
Oczywiście wiemy, co mamy kliknąć.
Dziękuję za uwagę i mam nadzieję, że pomogłem. najemnik32
Spoko napisałeś o dezaktywacji klucza a ja mam problem z jego aktywacją nie mam takiego pliku jak protect.exe gra oryginalna kupiona na angielskim ebay-u, wersja gry: 16.0.2, system operacyjny: win 7 home premium. Podczas próby podłączania do serwera pojawia się komunikat: connection error: your cd-key is disabled contact coustomer service. POMOCY
Jeśli Cię dobrze zrozumiałem, to jest pewna partia gry, która nie ma klucza aktywacyjnego. Dlatego został wydany przez wydawce gry aktualizator, usuwający ten problem. Szukaj go na stronie Cenegi.
A najprostszy sposób deaktywacji, np. przed zmianami konfiguracji komputera, to wejście do menu Start i tam w katalogu gdzie mamy grę jest opcja deaktywacji. Bez żadnego kombinowania.
No ja mam wersję gry z kluczem i grałem w zew prypeci chyba z 5 razy i ostatnim razem jak instalowałem to rejestrowałem grę bo była nowiutka i odinstalowałem. Tera chciałbym pograć w multi i nie mogę.
Skoro sprawa się komplikuje, to na twoim miejscu albo zainstalowałbym patch podany przez kol. Cichego, który nota bene jest również wymieniony w pkt.3 FAQ Cenegi (masz zablokowaną opcję aktywacji) i sprawdzasz rezultat, lub kontaktujesz się z działem pomocy technicznej - serwis@cenega.com pytając o rozwiązanie problemu. Na pewno spotkali się z podobnym problemem. Najprościej spolszczyć grę i wgrać w/w patch, ale tu już musisz zdecydować odnośnie wersji językowej.
Wszystko dobrze tylko że w Polsce wydawcą odpowiedzialnym za wydanie gry jest Cenega, a w Wielkiej Brytanii Bit Composer Games. Napisałem już maila do działu pomocy technicznej i czekam na odpowiedź.