Kod źródłowy X-Ray 1.6 na GitHubie.

Siemanko.

 

Kiedyś byłem leniwy, myślałem, że nie ma wielu ludzi na tym forum, którzy by to zrozumieli, ale teraz, wali mnie to.

 

Tutaj jest caluteńki kod źródłowy silnika Zewu Prypeci.

 

https://github.com/OpenXRay/xray-16/

 

Jest wiele obiecanych rzeczy, na przykład:

 

  • przejście na 64 bity (wsparcie więcej niż 4 GB RAMu)

  • korzystanie z większej ilości wątków/rdzeni procesora

  • LuaJIT 2.0.3, ponad dwukrotnie szybszy od LuaJIT 1.1.4 - gra będzie działać szybciej i rzadziej się “ciąć”

  • NARESZCIE NAPRAWIONY ANTY-ALIASING

  • IPv6 w multi

  • Naprawiona rozmyta czcionka pod DX11

  • Nowsze pluginy dla 3DS Maya/Max

  • Dedykowane serwery ze wsparciem dla Linuksa

 

Musimy bacznie uważać na to, co oni robią. Czekajmy cierpliwie na pierwszą stabilną wersję tego cuda.

 

Ktokolwiek zna się na rzeczy, jest proszony o przyspieszenie ulepszania tego silnika.

1 polubienie

Pobrałem wczoraj i chyba wiem jak to rozgryść  ale nie jestem jeszcze pewien. W twej paczce jest folder gamedata wrzuciłem go  do folderu z grą gra odpaliła bez problemu prawdopodobnie zmieniono  system ulepszeń broni i kombinezonów będę dalej testował.

1 polubienie

Orientuje się może ktoś czy da się to połączyć/dodać do Misery ?

@Keron spróbuj a będziesz wiedzieć

Lepiej OpenXraya dodać z CoCa, ma wiele ciekawszych funkcji niż ten czyścioch. 

Wrzuciłem gamedate na czystą grę i nie zauważyłem żadnej różnicy czcionka na DX11 dalej jest rozmyta i AA tyłka nie urywa

Aha… szkoda że musisz pobrać repozytorium i samodzielnie skompilować silnik…

Najnowsza skompilowana wersja silnika OpenXray 1.6 sprzed 5 dni.

x-ray 1.6 02-03-2017.7z (8.33 MB)

Każdy może przetestować jak działa

1 polubienie