Siemanko.
Kiedyś byłem leniwy, myślałem, że nie ma wielu ludzi na tym forum, którzy by to zrozumieli, ale teraz, wali mnie to.
Tutaj jest caluteńki kod źródłowy silnika Zewu Prypeci.
https://github.com/OpenXRay/xray-16/
Jest wiele obiecanych rzeczy, na przykład:
przejście na 64 bity (wsparcie więcej niż 4 GB RAMu)
korzystanie z większej ilości wątków/rdzeni procesora
LuaJIT 2.0.3, ponad dwukrotnie szybszy od LuaJIT 1.1.4 - gra będzie działać szybciej i rzadziej się “ciąć”
NARESZCIE NAPRAWIONY ANTY-ALIASING
IPv6 w multi
Naprawiona rozmyta czcionka pod DX11
Nowsze pluginy dla 3DS Maya/Max
Dedykowane serwery ze wsparciem dla Linuksa
Musimy bacznie uważać na to, co oni robią. Czekajmy cierpliwie na pierwszą stabilną wersję tego cuda.
Ktokolwiek zna się na rzeczy, jest proszony o przyspieszenie ulepszania tego silnika.
1 polubienie
Pobrałem wczoraj i chyba wiem jak to rozgryść ale nie jestem jeszcze pewien. W twej paczce jest folder gamedata wrzuciłem go do folderu z grą gra odpaliła bez problemu prawdopodobnie zmieniono system ulepszeń broni i kombinezonów będę dalej testował.
1 polubienie
Keron
8 Październik 2016 21:26
3
Orientuje się może ktoś czy da się to połączyć/dodać do Misery ?
SEB2E
8 Październik 2016 22:21
4
@Keron spróbuj a będziesz wiedzieć
Lepiej OpenXraya dodać z CoCa, ma wiele ciekawszych funkcji niż ten czyścioch.
Keron
9 Październik 2016 15:48
6
Wrzuciłem gamedate na czystą grę i nie zauważyłem żadnej różnicy czcionka na DX11 dalej jest rozmyta i AA tyłka nie urywa
LVutner
10 Październik 2016 21:27
7
Aha… szkoda że musisz pobrać repozytorium i samodzielnie skompilować silnik…
Allen
2 Marzec 2017 20:17
8
Najnowsza skompilowana wersja silnika OpenXray 1.6 sprzed 5 dni.
x-ray 1.6 02-03-2017.7z (8.33 MB)
Każdy może przetestować jak działa
1 polubienie