Nazwa: Змеелов v2.17 Final Autor spolszczenia:
Twórca: Владимир «Zmeelov» Змеелов Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Opis:
Spoiler
Nowa wersja ciekawego moda globano-fabularnego do CS
Fabuła uległa zmianie. Podstawowe zmiany dotknęły grywalności i stabilności.
NOWOŚCI
-poprawiono większość błędów z poprzedniej wersji, mod jest bardziej stabilny;
-dodano dwie nowe lokacje z CoP;
-poprawiono grafikę, szybsze ładowanie poziomów;
-zmieniono balans gry, podczas podróży do wnętrza Zony rozgrywka jest zupełnie inna, to nie ta sama historia;
-dodano nowe mutanty;
-nowe ukryte schowki, aby je odkryć trzeba będzie zdobyć informacje;
-poprawiono tabele rozkazów dla oddziału.
Standardowo nie działa pierwszy autozapis, po prostu wczytać nową grę.
PLIKI DO TŁUMACZENIA
Spoiler
Ta wersja moda przeznaczona jest dla rosyjskojęzycznej publiczności i w wypadku tłumaczenie będzie potrzebna mała adaptacja.
Część tekstów znajduje się w skryptach co nie jest optymalne dla moda wielojęzycznego. Dla chcących przetłumaczyć mod na inne języki mały spis skryptów…
xr_effects.script -helikoptery na Błotach
zm_car_inv.script -bagażniki aut i dowodzenie oddziałem
Tylko tyle masz do powiedzenia ? lolex, 90% twoim postów to nic innego jak zaśmiecanie forum. A co do samego moda to coś mi się wydaje że jakoś wiele zmian niema, zamiast tych nowych map to moim zdaniem twórca powinien się skupić na fabule, jej poprawieniu i rozszerzeniu. Bo z tego co pamiętam gdy grałem w spolszczoną wersję, fabuła nie była jakoś specjalnie ciekawa a cała rozgrywka nuda.
Już dawno u zwracam uwagę i notorycznie usuwam posty jeszcze trochę i dobry wujek straci cierpliwość. LD
Działa. Faktycznie stabilniejszy. W poprzedniku na dzień dobry mnie wywalało. Tu ani razu, choć przestawiłem na oświetlenie statyczne bo długo “myślał”. Wypakowuje się docelowo do katalogu z CS lub można zmienić ścieżkę i bawić się wklejaniem. Stworzyłem localization.ltx z zawartością :
_[string\_table] language = pol font\_prefix = ;\_cent ;\_west_
i wkleiłem do: C:Program FilesDeep SilverS.T.A.L.K.E.R. - Clear Skygamedataconfigs , oczywiście kopia w text rus z przemianowaniem na pol i fikamy.
Przy wejściu, jak w poprzedniku czeka nas mina i autko. Brykamy po mostku do jaskini ( co by nas nie napromieniowało) i rozmawiamy. A dalej pokaże czas. Oczywiście, po odpaleniu gry ustawiamy sterowanie na domyślne (klawisze są niezdefiniowane).
To była poprzednia wersja, zainstalowałem i dostałem taki wysyp errorów wszelkiej maści i gatunku że dałem sobie na luz. Ta wersja ponoć chodzi równiej, a mod bardzo mnie interesuje. Zawiera kilka ciekawych rozwiązań (i kilka dennych). Chciałbym go kiedyś wypróbować, może da się dostosować polonizację poprzedniej wersji?