Najnowsza wersja.

Panowie jestem nowy. zawsze grałem w zew prypeci a teraz wpadłem na zew czarnobyla. Możecie mi dać link do najnowszej wersji, spolszczenia i dodatków? Oraz wytłumaczenie jak to po instalować? Zaznaczam że jestem laikiem i trzeba tłumaczyć jak krowie na rowie bo nie znam się w ogóle na technice:/ Przepraszam jak kogoś uraziłem i z góry Dziękuje za pomoc.

Tu masz wszystko w pierwszych postach włącznie z instrukcjami instalacji i linkami jeśli chodzi o Zew Czarnobyla.

Wersja 1.5r6 jest nowsza.

Ale jeśli chodzi ci o fabułę i zadania to zamiast CoCkiem to od razu zainteresuj się lepiej Anomaly lub Powrotem Legendy bo zwykły Call of Chernobyl to w dzisiejszych czasach bida, zresztą to są mody samodzielne to możesz zainstalować sobie wszystkie i sprawdzić co ci spodoba się najbardziej. Do każdego z wymienionych jest też w ciul dodatków, także na forum w odpowiednich działach Dodatki dla COC/Anomaly.

Anomaly:

< base_url >/applications/core/interface/index.html

Powrót Legendy:

< base_url >/applications/core/interface/index.html

Dzięki.  Zacznę od podstawy nowszej potem polukam resztę:)

Z tego co napisałeś w pierwszym wpisie zrozumiałem, że z podstawek znasz tylko Zew Prypeci. Tak? A co z Cieniem Czarnobyla i Czystym Niebem? Jeśli masz jednak jakieś większe obycie z modami stalkerskimi, to napisz z jakimi. Łatwiej będzie Ci coś doradzić.

Ja osobiście odradzam Ci grę w Zew Czarnobyla, bo jest to twór zrobiony po to, aby w oparciu o niego można było tworzyć inne mody. Takie jak już Ci zasygnalizowany Powrót Legendy. ZCz ma szczątkową fabułę tylko dla jednego ugrupowania, a reszta to łażenie po lokacjach i robienie zadań typu przynieś, zanieś, pozamiataj. A wybierając np. bandytów, dużo nie pograsz.

BRAK ODPPOWIEDNIEGO SPRZĘTU DO POZOSTAŁYCH CZĘŚCI. STARY LEDWO DYCHAJACY KOMP. NARAZIE POLATAM BEZ SENSU PO LOKALIZACJACH, POUCZE SIĘ GRY POTEM WEZMĘ MODY O KTORYCH PISZECIE. DZIEKI ZA PODPOWIEDZI. I PRZEPRASZAM ZA DUZE LITERY ALE CAPS LOCK SIĘ ZACIOŁ.