Nature Winter v2.3 Black Edition

NW2.3BE-coverbymeta.thumb.jpg.bf24f4687030e75bb6f0feff35332828.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 03.07.2012 r.
Autor:**  **Driv3r, bukshin26, deni71
Autorzy spolszczenia: , ,
Śr. długość rozgrywki: (~10 godzin)

OPIS:

Spoiler

_ Nature Winter v2.3 Black Edition _ to ostateczna wersja moda Nature Winter, która ma na celu naprawienie i usunięcie wszystkich błędów występujących w Nature Winter v2.0 Quantum Leap. Dodano nowe zadania oraz zoptymalizowano wydajność. Mod przedstawia Zonę w zimowej scenerii.


Cechy moda:

  • Nowa broń i kombinezony;
  • Nowe mutanty oraz ich podział na klasy;
  • Zmieniony handel;
  • Nowe położenie schowków, a także ich zawartość;
  • GG ma nową zdolność - dzięki oddziaływaniu parapsychologicznemu może wpływać na NPC (np. wywołać u nich strach);
  • W Zonie panuje zima! Bez odpowiedniego kombinezonu GG może zamarznąć;
  • Mróz może powodować uszkodzenia broni, jeśli przez dłuższy czas będzie wyjęta z plecaka;
  • GG może się ogrzać w pobliżu ognisk. Na mapie zaznaczono 86 takich miejsc.
     

GALERIA:

Spoiler

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji:

1. Cień Czarnobyla 1.0004.
2.  Z pobranego archiwum modyfikacji przenosimy jego zawartość do głównego katalogu gry.
3. W pliku localization.ltx dokonujemy zmian:

_[string\_table]language = pol font\_prefix = ;\_cent ;\_west_

5. Dodajemy spolszczenie i patch.
6. Ewentualna poprawka na rozdzielczość.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Spolszczenie + patch:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Poprawka na rozdzielczość:
Jeżeli rozdzielczość twojego ekranu NIE WYNOSI 1024x768 lub 1280x1024 , zainstaluj tego fixa!
Yandex - [KLIK]

Dodatki:
Zmiana w kolorze celownika:

  • Wróg - czerwony
  • Neutralny - zielony
  • Przyjaciel - jasnozielony.

Yandex - [KLIK]
Po instalacji należy zmienić wpis w pliku gamedata\config\system.ltx, sekcja [inventory], slots- 516 zamieniamy na 16.

Źródło:

 

Raczej bym usunął tego kwantowego skoczka To chyba odwołanie do rosyjskiej wersji pewnego serialu Квантовый скачок który w oryginale miał tytuł “Quantum Leap” a u nas “Zagubiony w czasie” W każdym razie nie pisałbym o skoczkach kwantowych dopóki ktoś w tego moda nie zagra i nie powie jak się ten “oryginalny” tytuł ma do fabuły.

Screeny wyglądają ciekawie. Spróbuję pobrać i powiem mniej więcej co i jak :wink:

Ten mod zawiera NW 1.6 i jest przedłużeniem fabuły. Do moda jest dorabiany dodatek fabularny.

Pobrałem i działa. Zaczynamy w X-18. Szybko dajemy dyla z sali z potworami i po znalezieniu artu teleportacji pojawia się przewodnik - z nim wyruszamy do Wioski Kotów. Tu sceneria jak w Nature Winter up 1.6.

Udało mi się odpalić grę. Wszystko w porządku, zadziałało, żadnych bugów, errorów etc. cichy mnie już uprzedził, ale zaczynamy w podziemnym kompleksie pełnym mutantów. Jutro zagram trochę dłużej i zrobię kilka zrzutów :wink:

Błąd typu invalid vertex w folderze gamedata\scripts\bind_stalker.script odnajdujemy linie tekstu laboratorium X-16

_.... --метод НС --[[local bad\_object\_names = {"Сюда\_вписать\_название\_артефакта\_с\_цифрами"} local i, se\_name, se\_obj for i, se\_name in ipairs(bad\_object\_names) do se\_obj = alife():object(se\_name) if se\_obj then news\_manager.send\_tip(db.actor,"Удалили глючный предмет:"..se\_name,nil,nil,1000) alife():release(se\_obj, true) end end]] ...._

tworzymy kopię pliku

usuwany --[[ przed słowem local i po end.

Po przejściu fragmentu gry przywracamy plik z kopii bezpieczeństwa.

///

Kolejny błąd w X-16 z zone_gravi.ltx

1.otwieramy gamedata\config\misc odnajdujemy zone_gravi.ltx

2.odszukujemy sekcje - [zone_gravi_zone_strong]:zone_gravi_zone

  1. po linijce $spawn = “zones\gravi zone_strong”

wpisujemy: BirthProbability = 0.0

Wygląd zmienionego zapisu, zmieniony plik zapisujemy.

_$spawn = "zones\gravi zone\_strong" BirthProbability = 0.0_

Mam pytanie .Co trzeba zrobić aby były dialogi,a nie esy floresy.W pliku localization.ltx zmieniłem rus na pol i nie moę nic odzytać.Proszę o pomoc.

Edytuj localization.ltx

_[string\_table] language = pol font\_prefix = ;\_cent ;\_west_

Ma to wyglądać włśnie tak (początek, reszty nie ruszamy)

Cichy ja mam właśnie tak wyglądający localization.

Jurek skopiowałeś folder text rus i nadałeś kopi nazwe pol?

THQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobylgamedataconfigtext tworzysz folder pol i kopiujesz do niego zawartość folderu rus zmieniasz localization i tyle.

Zapomniałem to zrobić.Zaraz sprawdzę. Skopiowałem folder rus zamienilem na pol i zrobiło sie jeszcze gorzej.Mam krzaki,pytanie co dalej.

W pliku ‘localization.ltx’ , w gamedata/config wklej to: [string_table] language = pol font_prefix = _cent ;_west

Przykro mi Korn06,ale nic nie pomogło.W dalszym ciągu mam krzaki.

http://speedy.sh/jXmkM/ss-juarez-07-10-12-13-29-49-l04u-labx18.jpg

A to foto po skopiowaniu folderu txt rus i zamieniony na pol:

_http-~~-//speedy.sh/szKAC/ss-juarez-07-10-12-14-08-19-l04u-labx18.jpg_

Jeszcze raz zainstalowałem. Wkleiłem gamedata+bin do gry , user.ltx Autora do: C:UsersPublicDocumentsstalker-shoc ,w C:Program FilesTHQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobylgamedataconfigtext jest katalog rus , tworzymy w text katalog o nazwie pol i kopiujemy zawartość rus do stworzonego pol (lub kopię rus z przemianowaniem na pol). W localization.ltx początek po zmianie u mnie wygląda tak:

_[string\_table] language = pol font\_prefix = ;\_cent ;\_west_

Na dowód,że u mnie działa:

Po zastosowaniu

_[string\_table] language = pol font\_prefix = \_cent ;\_west_

mam tak:

Nie wiem gdzie u @jurka48 jest jakiś błąd

Dzisiaj gra się odpaliła tak jak trzeba bez krzaków.Może była to przyczyna samego moda,którego ściągnąłem jeszcze raz.W każdym bądź razie dzięki Cichy.

No problemos desperados hi hi ( to ostatnie wchodzi mi w nawyk - do ubicia)

Denerwuje mnie częsty automatyczny zapis.W którym miejscu można go wyłączyć.Mam pytanie.Czy ktoś myślał o polonizacji tego moda?

Jurek jeszcze będą patche do tego moda, tak więc trzeba poczekać na wersję finalna.