Nowe screeny z AN4 i DX11
No ciekawe jak tam optymalizacja u dezów…
ciekawe…XD
Wydaje mi się że SkyLoader w końcu ruszy tyłek w kierunku lepszej optymalizacji, z tego co widzę po dodanych zmianach mogliby wydać parę poprawek i ficzerów silnika dla modderów (obsługa modeli rąk, oraz modeli copa i cs)… Jak nadal będzie to niezoptymalizowane to bojkotuję lost alphe na wieki.
wtedy byl wyciek wiec musieli iśc za ciosem tym razem obiecują to poprawić..czy to tylko obietnice to się przekonamy.
Na DX11 gra teoretycznie powinna działać lepiej, DX10 jest niedorozwinięte i nie warto go używać na obecną chwilę. Zastanawia mnie tylko jedno: dlaczego Dezodoranty robiąc w grze grafikę, która urywa wora nie postarali się, aby silnik był w stanie używać chociaż dwóch rdzeni procesora? Wszakże o ile się nie mylę, coś takiego już chyba ktoś kiedyś zrobił. Na dobrą sprawę głupotą było też przenoszenie rendera z Zewu Prypeci. Jeżeli już chcieli się w to bawić, to lepiej by wyszli robiąc moda na wersji silnika 1.6. Przeniesienie tego, co zrobili na wersji 1.0 raczej nie nastręczyło by im problemów.
2 polubienia