Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: ? Autor: Ch1ps Autorzy spolszczenia: , Śr. długość rozgrywki: (ok. 10-15 godzin)
OPIS:
Spoiler
Mod stanowi zbiór pomniejszych produkcji, którego celem jest maksymalne urozmaicenie rozgrywki z jednoczesną poprawą grafiki. Warto pamiętać o tym, że U.L.T.I.M.A.T.E. bazuje na Oblivion Lost - niegdyś dobrze znanej fanom serii modyfikacji.
Cechy moda:
Zmiany w pogodzie - efekty nieba i słońca są bardziej intensywne.
Nowe tekstury broni.
Gra rozpoczyna się o wczesnym poranku.
Zmiana w wyposażeniu protagonisty na początku gry.
„Przemieszczające się” oraz słabo widoczne anomalie.
Możliwość dołączenia do dowolnego ugrupowania.
Możliwość aktywacji artefaktów i co za tym idzie użycia ich jako śmiercionośnej broni.
Oprawa wizualna uległa znaczącej poprawie.
Emisje stanowią większe zagrożenie.
Możliwość zwerbowania losowego stalkera.
Stalkerzy zbierają artefakty i przeszukują zwłoki.
A ile to roboty? Przecież są patchery które w jednym momencie zmienią wersję podstawki. W dziale dodatków powinien być taki program produkcji Portalsa. A jeśli nie ma - daj znać, to wstawię.
Kopiujesz podstawkę do nowego katalogu, zmieniasz wersję i instalujesz na nią moda - możesz mieć tyle róznych gier ile chcesz. Tylko miejsce na dysku potrzebne… No i katalog z sejwami i screenami jest wtedy wspólny.
Bardzo fajny mod, lecz jednak za dużo do niego wcisnęli i tak jak soljanka robi bokami.
Najpierw trzeba przejść taki mod by wystawiać takie opinie. Podobnie trzeba ukończyć Soljankę by wyrobić sobie o niej zdanie…Oceny zostawmy dla tych, którzy zdecydują się w takiego moda zagrać, ale nawet wówczas będzie to tylko opinia jednego gracza.
Osobiście grałem w… Oblivion Lost i nie mam mu nic do zarzucenia.
To pierwszy mod do Stalkera w którego grałem, jest niezwykle klimatyczny, darzę go wielkim sentymentem. Nie wnosi zbyt dużo pod kątem fabuły ale jeżeli ktoś chce się zakochać w Zonie to jest pozycją obowiązkową.
Chodzi mi o wersję moda 2.2 dokładnie o sposób instalacji. Edytujemy plik localization.ltx kopiujemy plik tekstowy eng. Kopii dajemy nazwę pol. Spotkałem się też z opisem aby całkowicie usunąć localization, jaki sposób jest prawidłowy?
Poprzedniego posta napisałem mając na myśli właśnie 2.2, nie pamiętam już, czy usuwałem ten plik, ale doradzam nie usuwać. Jeżeli będziesz miał kłopoty z odpaleniem możesz spróbować go usunąć.
Mam kłopoty z tym modem: uruchamia się normalnie, później wszystko płynnie chodzi, ładna grafika aż do momentu zrobienia i wczytania pierwszego sejwa. Gra zaczyna się strasznie przycinać, 5-6 klatek na sek. Nie mam pomysłu co z tym zrobić, jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim błędem w innych modach.
Przez święta będzie trochę czasu to się temu przyjrzę, jest tam masa dodatków graficznych, pogodowych i innych i pewnie któryś się gryzie z polskim stalkerem albo z twoją kartą graficzną. Poeksperymentuj z rozdzielczością i oświetleniem , może tu tkwi problem
Chodzi o OL 2.2 już wcześniej pisałem, ale zadam pytanie o plik localization, podczas instalowania moda dokonujemy edycji tego pliku oraz zmieniamy nazwę kopi plików tekstowych na pol czy usuwamy localization? Proszę o odpowiedź.
Możesz zrobić i tak i tak.Jeżeli masz moda po rosyjsku i tylko usuniesz plik localization.ltx to gra wczyta ten plik z twojego oryginalnego stalkera.Wtedy to co jest takie samo jak w podstawce będzie po polsku, ale wszystkie nowe rzeczy będą nieczytelne, po prostu krzaczki.Jeżeli zmodyfikujesz plik localization.ltx i skopiujesz zawartość folderu rus do folderu pol to będziesz miał całego moda w cyrylicy.Jak ktoś choć trochę kuma po rosyjsku to zawsze coś tam się doczyta.