Ograbienie bandytów w Martwym Mieście

Miałem spory problem z tym zadaniem (głównie ze znalezieniem właściwej amunicji), więc poniżej zamieszczam listę rzeczy potrzebnych do jego ukończenia (najlepiej zabrać je - oprócz broni oczywiście - PRZED wejściem w teleport do Martwego Miasta z terenu piwnicy jednego z domów w Limańsku).

  • 20 konserw “Radość turysty”,
  • 20 zwykłych (czerwonych) apteczek,
  • 5 butelek wódki,
  • 10 paczek naboi 5,45x39 BP.

W obozie bandytów znajdziemy 2 szt. AKS 74U (jeden jest w sejfie, drugi - na piętrze w domu w pudle kartonowym). Należy najpierw wziąć ten z sejfu, ażeby pojawił się w pudle drugi.

Miałem podobny problem, głównie chodzi o to, że Tiumeński nie chciał ze mną gadać, mimo że miałem zaliczone zebranie wszystkich rzeczy. Wygląda na to, że w skryptach tego zadania jest błąd związany z amunicją. Według skryptów poza innymi rzeczami trzeba przynieść Tiumeńskiemu 10 magazynków amunicji do kałacha. Skrypt odhacza zadanie jeśli w plecaku mamy 200 sztuk amunicji 5,45x39. Ale Tiumeński przyjął zadanie dopiero jak miałem 300 sztuk amunicji 5,45x39 BP, czyli przeciwpancernej. Niby się zgadza, magazynki do kałaszy mają przeważnie po 30szt. 10x30=300. Tylko że w bazie bandytów nie ma tyle takiej amunicji. Nie wiem, czy uda się rozwiązać ten problem. Na razie wybierając się pierwszy raz do Martwego Miasta lepiej zadbać o to by w plecaku było ze 150 sztuk amunicji 5,45x39 BP.

Odnośnie AKS 74U, u mnie nie było zgrzytów z kolejnością. Natomiast towar ze skrzynki na strychu, gdzie między innymi jest drugi AKSU, lubi po rozbiciu skrzynki przelecieć piętro niżej. Może dlatego go nie było.

Wstępnie rozwiązałem problem z Tiumeńskim, zmieniając w odpowiednim pliku ilość paczek amunicji z 10 na 5. 5x30 =150, ilość bez większego problemu do znalezienia w obozie bandytów. Zadanie zaliczyło się od strzału, Tiumeński od razu zagadał jak trzeba. Zastanawiam się czy wprowadzić tą zmianę na stałe, do kolejnej wersji polonizacji. Chętnie wysłucham sugestii.

2 polubienia

Właśnie teraz natknąłem się na ten błąd. Trzeba wprowadzić poprawkę do polonizacji bo zadanie jest nie do przejścia. Wprowadź tą poprawkę na stałe jeśli możesz i tutaj też wyślij plik skryptu.

Już mam to zrobione. Po prostu wrzuć ten plik. Wrzucę go do kolejnej wersji polonizacji i poprawię tekst. Myślę, że lepiej po zainstalowaniu poprawki wczytać zapis z przed ograbienia obozu. Tak żeby ekwipunek był pusty. Choć w sumie nie wiem jak to się zachowa.

arhara_dialog.script