Platforma: Zew Prypeci
Data premiery: 20.07.2024 r.
Autorzy: IX-Ray Team, ImeSense
OPIS:
Spoiler
IX-Ray Platform to seria projektów tworzących niezależną platformę: zarówno dla twórców modów, jak i zwykłych graczy. Zapewnia ona zaawansowane narzędzia i wsparcie dla nowych rozwiązań przy tworzeniu modyfikacji opartych na silniku X-Ray. Silnik zawiera wsparcie dla czcionek TTF, technologii NVIDIA DLSS i AMD FSR2, ulepszoną optymalizację i poprawki błędów, a także zaawansowane możliwości tworzenia dodatków przy użyciu systemu DLTX i XMLOverride.
Platforma zapewnia wygodne i elastyczne wsparcie dla tworzenia modyfikacji dzięki przeprojektowanym narzędziom i edytorom, a także poprawia wrażenia z gry poprzez zwiększoną wydajność i stabilność rozgrywki. Gracze mogą cieszyć się nowymi funkcjami, ulepszoną grafiką i stabilną rozgrywką dzięki regularnym aktualizacjom i wsparciu społeczności.
Cechy moda:
- wsparcie dla architektur: x64;
- wsparcie dla rendererów: DirectX 9.0c, DirectX 11;
- wsparcie dla czcionek TTF;
- obsługa NVIDIA DLSS i AMD FidelityFX Super Resolution 2 (FSR2);
- obsługa AO: SSAO, HDAO, GTAO;
- ulepszona optymalizacja silnika gry
- przyspieszenie wczytywania lokacji o 3-4 razy;
- naprawa wielu pierwotnych błędów;
- rozszerzone możliwości dla twórców modów;
- obsługa DLTX i XMLOverride do tworzenia dodatków;
- rozszerzone możliwości rendererów;
- rozszerzenie możliwości UI;
- rozszerzenie możliwoścu Lua;
- obsługa narzędzi ASAN, RenderDoc i LuaPanda;
- wsparcie dla narzędzi do usuwania błędów w grz;
- i wiele więcej.
Plany i cele na przyszłość:
Spoiler
- nie zamknąć projektu w ciągu 2 miesięcy;
- naprawić wykryte awarie i błędy;
- rozwój niestandardowych edytorów, narzędzi i wtyczek;
- poprawa wsparcia dla niestandardowych dodatków;
- stworzenie własnego launchera do instalowania modów, dodatków i edytorów;
- rozwój narzędzi do usuwania błędów w grze;
- rozwój kodu gry sieciowej;
- ujednolicenie kodu silnika graficznego;
- integracja paczek broni.
Podziękowania i autorzy:
Spoiler
Szczegółowa lista wszystkich współtwórców projektu IX-Ray.
IX-Ray Team:
Spoiler
- acidicMercury8,
- Drombeys,
- Hozar_2002,
- MayLay,
- Mortan (Shitposting Goddess),
- Misery (Shtrecker),
- johncurley,
- OldSerpskiStalker,
- vadvalskiy,
- ForserX,
- v2v3v4,
- ggGhosTt,
- ugozapad,
- morrazzzz,
- Oswald,
- Z3SA,
- DJYar,
- K0cTep (ice[icicle),
- Red Panda (isobolevskiy),
- ,
- VodkaNET,
- BigBro,
- krairon.
IX-Ray Community:
Spoiler
- _V_O_IN_,
- Воскресенский (ЛилЖук),
- Sin!,
- Se7kills (DimaKuzmin),
- borshig,
- pavelspitsin,
- Seakad,
- ROOZBAN,
- moof1x,
- MafiosiGhost,
- KWAN,
- nuclearfag,
- Baryshev194.
Testerzy IX-Ray:
Spoiler
- Kystman,
- Makson2097,
- Sinner,
- after_glow,
- PastKNIGHT,
- mannewil_,
- YOUASSBEE.
Pomoc ze strony społeczności:
Spoiler
- Dance Maniac,
- Hrusteckiy,
- SurDno,
- ValeroK,
- xrEugene,
- xrLil-Batya,
- Vertver,
- revolucas,
- tatarinrafa,
- Giperion,
- range-vs,
- abramcumner,
- StalkMen,
- KD87,
- ShokerStlk.
Minimalne wymagania systemowe:
Spoiler
- System: Windows 7 SP1 х64 z zainstalowaną aktualizacją.
- Procesor: wsparcie SSE2 i/lub nowszych wersji.
- Pamięć: 6GB.
- Karta graficzna: wsparcie Shader Model 3.0 i/lub nowszych wersji.
- VRAM: 512MB
- DirectX: 9.0с i/lub nowsze wersje.
Wydane oraz opracowywane projekty na platformie IX-Ray:
Spoiler
Poniżej znajduje się oficjalna lista modyfikacji opartych na IX-Ray, nad którymi aktualnie pracują autorzy.
Wydane:
- .
Opracowywane:
- DLC do ,
- ,
- ,
- ,
- Kilka niezapowiedzianych projektów.
GALERIA:
INSTALACJA:
Spoiler
Zalecana kolejność instalacji:
- W pierwszej kolejności należy zainstalować następujące sterowniki: OpenAL Driver, Visual C++ Redistributable, DirectX End-User Runtime.
- Należy pobrać najnowszą wersję IX-Ray Engine do Zewu Prypeci, wybierając Game Build lub Developer Build.
- Należy zainstalować oryginalną grę S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci (Steam lub GOG).
- W głównym katalogu gry należy usunąć foldery bin i gamedata.
- Zawartość pobranego archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry.
LINKI DO POBRANIA:
Spoiler
Wymagane sterowniki:
Spoiler
OpenAL Driver:
- Openal - [KLIK]
Visual C++ Redistributable:
- Microsoft - [KLIK]
DirectX End-User Runtime:
- Microsoft - [KLIK]
Mod:
- Github - [KLIK]