Plik odpowiedzialny za sen

Witam, czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć gdzie mogę znaleźć plik odpowiedzialny za parametry snu głównego bohatera? Chodzi mi o czyste niebo. Z góry dziękuję!

W jakim modzie kol. @bober322? Sen nie występuje w czystej wersji C-Sky, grasz z modem na śpiwór? Jeśli tak, to przypadkiem nie jest to ten mod?

Gram w moda Krwawy Zachód 2

Żeby móc zlokalizować ten plik muszę mieć skrypty tego moda, nie grałem w KZ2 - jak tam zrealizowano opcję snu? wykorzystano śpiwór? Wrzuć mi katalog skryptów czyli scripts oraz katalogi misc, pol i gameplay. Zrób też screen z opcją snu - jeśli masz śpiwór to kliknij na opis. Wg opisu przedmiotu znajdę w plikach spolszczenia [pol] drzewo dialogowe zawarte w gameplay, te zaś prowadzi do configu (pliki .ltx) a wg. konfiguracji - skrypt. Tak właśnie bym tego szukał - może spróbuj sam, jeśli nie uda Ci się znaleźć - wstaw potrzebne foldery.

W tym modzie wykorzystano śpiwór do spania. Generalnie chodzi o to, że nie mogę spać ponieważ, pokazuje mi, że anomalia działa, a żadna nie działa. Pisałem o tym w temacie moda, ale nikt nie odpisywał, więc chciałem coś pokombinować z plikiem..
http://wyslijto.pl/plik/a9mjmum2re

Plik odpowiedzialny za umożliwiający sen - materac to: new_callbacks.script [gamedatascripts]. Całość zawiera funkcja (fragment):

*```
elseif sect==“matras” then local enemy = false for a = 1,65535 do local obj = level.object_by_id(a) if obj then if ((IsStalker(obj) and get_npc_relation(obj,db.actor)==“enemy”) or IsMonster(obj)) and obj:position():distance_to(db.actor:position())<40 and obj:see(db.actor) then enemy = true break end end end new_sleep_manager.zones_update() if load_var(“allow_sleep”) == false then game.start_tutorial(“about_actor_no_sleep_danger”) elseif enemy == true then game.start_tutorial(“about_actor_no_sleep_enemy”) elseif xr_surge_hide.start_surge then game.start_tutorial(“about_actor_no_sleep_surge”) elseif load_var(“smn”,0) == 1 then game.start_tutorial(“about_actor_no_sleep_energy”) elseif (load_var(“slp”,0) < 50) then game.start_tutorial(“about_actor_no_sleep”) elseif db.actor:get_bleeding() > 0 then game.start_tutorial(“about_actor_no_sleep_bleeding”) else local spwn = new_ui_sleep_dialog.cheat(get_hud()) level.start_stop_menu(spwn,true) --start_ui(m_sleep.UISleep()) end

Wiersz

*```
new_sleep_manager.zones_update()


odwołuje się do funkcji zones\_update() zawartej w kolejnym pliku **new\_sleep\_manager.script**

Tam z kolei znajduje się odwołanie do pliku **actorsleep.ltx**, którego niestety nie ma w nadesłanych plikach, trudno mi zatem wywnioskować co też może zawierać ów plik. W pliku **new\_sleep\_manager.script** mamy jeszcze taką informację:

*```
    local mar_p1=actor_pos:distance_to_sqr(vector():set(411.574,3.53,238.366),411422,98)<20
```*

Spróbuj zmienić wartość na końcu z 20 na inną.

Na początek wyłączyłbym z użycia kilka funkcji sprawdzając efekt np.

*```
    -- elseif enemy == true then       -- game.start_tutorial("about_actor_no_sleep_enemy")
```*

stawiając -- przed wierszem powodujemy, iż sekcje te są omijane. Ale jakie sekcje wyłączyć - tego nie wiem - nie jestem skrypterem. Pozostaje Ci sprawdzać różne warianty wyłączeń sekcji.

Pamiętaj - to tylko sugestie a nie gotowy przepis na dręczący Cię błąd. Skrypt jest dość rozbudowany, więc radzę zrobić kopię pliku.