Poprawki graficzne dla Cienia Czarnobyla(CC), Czystego Nieba (CN) i Zewu Prypeci (ZP).
Autor: serega76
Opis:
Spoiler
Fix zawiera w sobie zestaw niektórych poprawionych shaderów i user.ltx dla:
CC 1.0004 i 1.0006
CN 1.5.10
ZP 1.6.01 i 1.6.02
Szczegółowo:
Spoiler
Cień Czarnobyla
- Ulepszony LOD
- Poprawiony HDR
- Poprawione podświetlenia tekstur
- Poprawione cienie TSM
- Ulepszone dalekie kaskady cieniowe
- Samozacienienie na odległych kaskadach cieni
- Poprawiono cieniowe artefakty wzdłuż krawędzi ekranów 16х9
Czyste Niebo
- Ulepszony LOD
- Poprawiony HDR
- Poprawione podświetlenia tekstur
- Poprawione cienie TSM
- Poprawiono aliasing cieni
- Samozacienienie na odległych kaskadach cieni
- Ulepszona woda na statycznym oświetleniu
- Poprawiono oświecenie roślinności na statyce
- Miękka rzęsa
- Wizual drutu i dachów na Radeon-ach
- DX10 wizualne tracer’y kul
- DX10 poprawiono namokanie powierzchnii
- DX10 używa HBAO, ponieważ SSAO wywołuje artefakty
Zew Prypeci
- Ulepszony LOD
- Poprawiony HDR
- Poprawione podświetlenia tekstur
- Poprawione cienie TSM
- Poprawiono aliasing cieni
- Samozacienienie na odległych kaskadach cieni
- DX10 poprawiono namokanie powierzchnii
- DX10 poprawiono miękkie cienie dla 1.6.01
Screeny:
Spoiler
Po lewej przed zmianą, a po prawej po zmianie.
Link: yadi.sk | drive.google.com
Źródło: ap-pro.ru | playground.ru
Graficzne addony:
Spoiler
Mod na tekstury absolute structures + absolute nature 2 CCz\SOC CN\CS ZP\COP
Mod na tekstury absolute structures + absolute nature 3 lite CN\CS ZP\COP
Paczka broni S.W.R.P CN\CS ZP\COP
Sky2k