Tytuł moda: Погоня за Праздником 2: В Ожидании Чуда…
Autorzy: TQM Team
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0005 (nie testowane na 4 i 6)
Data premiery: 07.01.2019r.
Autor spolszczenia:
OPIS:
Spoiler
Kontynuujesz grę jako stalker Senka - miłośnika przygód. Zaleca się przejść przez pierwszą część modyfikacji przed rozpoczęciem tej modyfikacji (aby zrozumieć fabułę).
SCREENY:
Spoiler
WIDEO:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=JG6tuvYSsKU
LINKI DO POBRANIA:
Spoiler
MOD:
ŹRÓDŁO:
ap-pro.ru
stalkerportaal.ru
Техническая информация:
- Тестировалось на 1.0005 патче, но вероятно подойдёт для 4 и 6;
- 5 новых локаций (одна из локаций из первой части, немного изменена);
- Качественный оружейный пак, более 15 видов оружия;
- Помимо основного сюжета присутствуют побочные квесты;
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ!!!
- Играть ТОЛЬКО на СТАТИЧЕСКОМ освещении. Связано с игрушками на ёлке.
Informacja techniczna:
Testowany mod na 10005, działa też na 10004 i 10006
5 nowych lokacji - 1 z pierwszej części
Paczka broni - 15 dodatkowych
Oprócz scenariusza nowe kwesty
! grać tylko na statycznym oświetleniu.
No i kolejny mod do spisu zaliczonych. Podobnie jak ten zeszłoroczny, stanowi bardzo miłą rozrywkę. Taki mod na jedno posiedzenie. Ale zamiast dużo pisać, dam screeny które powiedzą same za siebie.
Zaczynamy w tej wiosce, na ciężkim kacu … … aby już za chwilę znaleźć się w kanałach.
I tak mając tylko TT ze znikomą ilością amunicji, kilka apteczek i bandaży, będąc wiecznie głodnym, a żarcia jak na lekarstwo, raz pod ziemią, raz nad ziemią, walcząc ze znanymi, ale też nowymi mutantami dążymy do celu. Dorwać drania, który nas oszukał.
Spoiler
Kiedy wracamy z odzyskaną skrzynką, wcale nie jest łatwiej.
Spoiler
W końcu jednak docieramy do naszej wioski i idziemy się rozgrzeszyć.
“Rozgrzeszenia” udziela nam dobry stary znajomy i daje nam klucz do przyniesionej walizki. Co w niej było, dowiedz się grając.
Idziemy na bazę stalkerów i świętujemy Nowy 2019 Rok. Trzeba pamiętać, że w prawosławiu obowiązuje kalendarz juliański, w stosunku do używanego u nas, ma 2 tygodnie przesunięcia. Czyli mod jest w odpowiednim terminie.
Poprzednią częścią moda był zafascynowany jeden z aktualnych tłumaczy. Przetłumaczył go. Może i ten przypadnie mu do gustu.
Mod był testowany na v.1.0005, ale autorzy twierdzą, że na v.1.0004 i v.1.0006 też powinien działać poprawnie. A że lokacje w tym modzie są nowymi, choć momentami przypominają już nam znane, nudy nie będzie. No i grafika dopieszczona.
Kto może, ten orze.
Zrobiłem spolszczony ekran menu, dodając równocześnie tło pod opcje. Na oryginale są na tle ozdobionej choinki i są mało czytelne.
Kto zechce, może sobie podmienić.
ui_mainmenu.dds (512 KB)
Gdyby komuś przy uruchamianiu moda przytrafił się wylot, to należy wg takiego adresu
gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ\ak47_shot1.ogg
To nazwę katalogu AK należy zmienić na ŔĘ . I będzie grało.
Kwiczące pająki? Sacharow w kombinezonie! się dzieje na kacu! ;)
Udana kontynuacja poprzedniej części. Krótka fabuła, przyjemna rozgrywka i nowe mutanty.