Problem z uruchomieniem gry po rozpakowaniu Unpackerem

Witajcie. Rozpakowałem archiwa gry programem Unpacker, stworzyłem folder gamedata i gra nie chce się uruchomić. Po kliknieciu ikonki Stalker-COP.exe gra zaczyna się uruchamiać tak jak przedtem, ale po kilku sekundach się jakby zawiesza. Wyskakuje czarne tło, tak jak w pewnym momencie podczas uruchamiania, ale tak już zostaje i nie da się nic zrobić. Nie da się nawet przebić do menedżera zadań. Pomaga tylko twardy restart komputera z wyłącznika. Co może być przyczyną i co można tutaj zrobić?

Nie bardzo rozumiem jak to rozpakowałeś? 

  1. Możesz zrobić printscreena jak wygląda u Ciebie zawartość foldera z grą i drugi jak wygląda zawartość gamedata.
  2. Czy sprawdzałeś jakie informacje są w logu? 

 Domyślam się, że odpalasz tym _CS_full_unpack.bat. _No, to może jeszcze raz -  CS _full_unpack.bat. Unpacker jest w porządku, ale do CoP potrzebujesz innego bat’nika.

Napisałem taki do GoG wersji, trochę na kolanie, ale działa:

Spoiler

converter.exe -unpack -xdb “D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\levels\levels.db0” -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb “D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\levels\levels.db1” -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb “D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db0” -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb “D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db1” -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb “D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db2” -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb “D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db3” -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb “D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\resources.db4” -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb “D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\resources\configs.db” -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb “D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\Localization\base_sounds.db” -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb “D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\Localization\xefis_movies.db” -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb “D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\Localization\ xrussian.db” -dir .\unpacked
converter.exe -unpack -xdb “D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat\patches\xpatch_02.db” -dir .\unpacked
pause

Tutaj ścieżkę (‘D:\S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat’) trzeba zamienić na swoją. Ewentualnie zmienić ‘xrussian.db’ na ‘xrpolish.db’ lub ‘xrenglish.db’ - w zależności od tego co tam faktycznie jest w 'lokalization’Xpatch_ musi być na końcu listy, można wypakować oddzielnie np. zmianą -dir .\Xpatch - patch trafi do folderu unpacker/Xpatch, ale lepiej zostawić tak jak jest.

No i zmiana w_ ‘fsgame.ltx’_ w linii: " $game_data$           = true |    false|    $fs_root$|        gamedata\ "

Tutaj to drugie true/false można zmianić na 'false’ - nie będą ładowane pliki .db, a tylko wypakowana przecież właśnie ‘gamedata’, która jeśli jest niepełna to oczywiście wymaga w tej linii: ’ = true| true | $fs_root$|        gamedata' i pliki ze zmianami będą nadpisywane na te z ładowania ‘bazowych’ .db.

CoP_unpack.bat (1.22 KB)

  • wkleić do katalogu 'unpacker’ w CoP

weapons.7z (60.9 KB)

  • albo sobie rozpakuj to 7Zip i wstaw po ścieżce…
2 polubienia

Dzięki. Jednak na razie postanowiłem na chwilę odstawić oryginał i gram w moda działającego w oparciu o Z.P, dlatego póki co nie będę nic zmieniał. Jak go przejdę to powrócę i się pobawię

Spoko, w sumie to naklepałem tego posta z myślą też o innych. Może komuś się przyda kiedyś do czegoś.

Taka tutaj tylko mała uwaga: tej komendy ‘_chcp 1251’ _to używają Ruscy żeby nie kiłbasiło z grażdanką w ścieżce - to jest niepotrzebne na ‘normalnym’ systemie.