Problem z zegarkiem-stoperem

Dostałem na Agropromie zegarek od wojaka. W wersji rosyjskiej działa, natomiast po polonizacji gra wywala do pulpitu z błędem :

*```
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: … shadow of chernobylgamedatascriptstimer_v.script:57: attempt to index global ‘ui_cheat_timer’ (a nil value)

@ tedyt

Błąd został naprawiony w Patchu 01.

Do pobrania spod adresu: http://stalkerteam.pl/topic/4534-patche-do-bety-polonizacji-powrot-szramy-cz1/#entry45593

Też mam ten problem. Czy ten zegarek jest niezbędny do prowadzenia fabuły, czy to tylko jeden z gadżetów. Bo jeśli gadżet, to go wywalę, a jeśli ma znaczenie, to co wgrać ponownie. Patcha kumulatywnego czy spolszczenie. Bo moda instalowałem 22 sierpnia, czyli już po dokonaniu poprawek.

Patcha kumulatywnego. Problem był rozwiązany w pierwszym patchu. Prawdopodobnie coś się źle pobrało, lub rozpakowało.
Zegarek to gadżet.

Czyli nie uruchomiony, będzie tylko na minimapie pokazywał czas?

Tak :smiley:

Yurek, pisałeś mi, że jeszcze w tego moda nie grałeś, więc pytanie do tych, którzy z dobrodziejstw tego zegarka już skorzystali.
Napiszczcie, co się dzieje gdy go uruchomimy i na czym polego to jego dawkowanie leków przeciwemisyjnych. Mnie zdążył przed wywaleniem, zacząć tykać w sekundowym tempie.

U mnie działał bez problemu lecz nie używałem go nie był mi do szczęścia potrzebny.

Mimo wszystko, sam chciałem sprawdzić jego działanie. Dzisiaj, zaraz po napisaniu poprzedniego posta, zassałem patch kumulatywny z fixem i zainstalowałem. Dalej mnie wywalało, a na dodatek czerwone SMSy były krzaczkowe. Dossałem więc polonizację. Krzaczki zniknęły, ale zegarek dalej wysyła na pulpit :wallbash: .

Oto log:

*```
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: …my_1stalker-szrama1gamedatascriptstimer_v.script:57: attempt to index global ‘ui_cheat_timer’ (a nil value)
stack trace:

Dać sobie spokój, bo jak pisze LordDino, do szczęścia nie jest potrzebny - czy jednak ktoś ma pomysł na rozwiązanie problemu. Preinstalacja całego moda nie wchodzi w grę :confused: !

Pogram jeszcze, ale bez włączania go i zobączę, czy nie powoduje to innych konfliktów.

Popatrzę jeszcze dziś co i jak z tym skryptem…
Może jakimś cudem zakradł się z powrotem błąd, który “wyleczyłem” w pierwszym patchu
W Zonie nie takie rzeczy się dzieją :wink:

Podobno krzaczkowe nazwy tych anomalinych granatów, też miały być naprawione, a ja je dalej mam w krzaczkach. Może uwzględnij i to.

LordDino - czy możesz dokładniej opisać co ten zegarek robi po uruchomieniu?

Sprawdziłem u siebie. Zegarek działa bez wylotów. “Krzaczkowych” nazw granatów dawno już nie ma i nikt z wcześniejszych testerów nie zgłaszał, żeby pojawiły się ponownie.
Masz coś u siebie w modzie nie tak.
Pytanie - grasz na czystym modzie, czy z jakimiś dodatkami (SCREAM) ?

Mówiłem ja nie używałem zegarka to nie mogę ci opisać jego właściwości.

Yurek -Gram na czystym modzie. Nic nie dodawalem i w plikach nie kombinowałem. Nie dodawałem patcha na udźwig, ani na zmianę widoku z maski. Tylko standard + szeroki ekran.

Edit:

Dodam dla przypomnienia, z 1.0006 na 1.0004 zmieniłem sposobem Kobala. Działał bez zarzutu.

@ kondotier

To nie mam pojęcia, dlaczego tylko u Ciebie dzieją się takie rzeczy… Problem z zegarkiem był chyba pierwszym zgłoszonym. Jak go rozwiazałem, to już potem nikt więcej go nie zgłaszał. U mnie też działa… A te granaty na pewno poprawiałem też. Ich nazwy spolonizowane znajduja sie w pliku “w_rgd5.ltx”. Porównaj plik z patcha z tym co masz w grze.

Małe piwo z tymi granatami. Zgłosiłem tak dla zasady. Te krzaczki absolutnie mi nie przeszkadzają, bo i tak ważnieszy jest opis ich właściwości, a ten jest poprawny.

A jest gdzieś opis jak skutkują, bo tylko obserwowałem różne fajerewerki, jak NPC nimi we mnie rzucały.

Skoro zegarek nikomu do szczęścia nie jest potrzebny i gry nie psuje, to nie będę używał i już. Albo wywalę.

A skoro u ciebie działa prawidłowo, to zaspokój moją ciekawość i opisz jak to-to działa. Sejwa podrzucił mi już cichy, ale chyba nie zadziała, skoro zegarek wywala.

Edit:

Yurek Może ta informacja na coś Ci się przyda.

W ostatnio ściągniętym patchu ( plik patcha ) nazwy granatów anomalnych są u mnie zapisane krzaczkami.

inv_name = “Äĺńňđîé” ;grenade-rgd5_destroy

inv_name_short = “Äĺńňđîé” ;grenade-rgd5_destroy

description = enc_weapons1_grenade-rgd5-anomal

W pliku w grze więc to samo.

@ kondotier

Z tym działaniem zegarka, to nie opowiem Ci za wiele, bo po prostu go właczyłem (użyj) i pobiegałem z nim trochę po Zonie. Wylotów nie było.

A skąd pobrałeś patcha do Powrotu Szramy i czy był to patch nr 06 ?

Bo właśnie pobrałem patcha z linka, który sam podałem (http://stalkerteam.p…cz1/#entry47152) i tam ten sam fargment kodu, który podałeś wygląda tak:

*```
[grenade_rgd5_destroy]:grenade_rgd5
inv_name = “Destroy” ;grenade-rgd5_destroy
inv_name_short = “Destroy” ;grenade-rgd5_destroy
description = enc_weapons1_grenade-rgd5-anomal


I jak widać na załączonym obrazku "krzaków" **NIE MA**.

Tego patcha nie pobierałem. Tylko moda, patcha kumulatywnego, spolszczenie i szeroki ekran.
Tyle ile jest w pkt. 4 pobieralni. Widziałem wyżej patche do pobrania, ale skoro jest kumulatywny, sądziłem że, zawiera również te patche. Jeśli trzeba go wgrać, napisz czy po nim znowu kumulatywny czy nie i czy dodatkowo spolszczenie.
Pobrany przeze mnie patch kumulatywny jest z 19.55 -29.0812.

@ kondotier

I wyszło szydło z worka - nie zainstalowałeś do końca polonizacji :wink:

Mówimy o całkiem dwóch różnych patchach.

Ten patch, o którym napisałem, to patch do BETY polonizacji.

Instalujesz go jako ostatni, jako nakładkę na polonizację z zamianą plików.

Ten, o którym Ty napisałeś, to patch RUS do MODA, a nie do polonizacji !

Patche do BETY polonizacji są wydawane właśnie po to, by je instalować, i żeby potem nie było zgłoszeń poprawionych już błędów :smiley:

To dobrze by było, aby w pkt.6 pobieralni dodać tą jedną linijkę informującą o konieczności jego istalacji.
Przyjąłem, że kumulatywny go zawiera. Czyli wgrać go na to co mam już zainstalowane i będzie śmigać?
A na co wpływa ten folder “r2”, który należało usunąć. Też go nie usuwałem. Czy konieczne, skoro mod działa?
Edit w nocy, już poniedziałek.
Wgrałem patcha 6, zablokowałem r2 i sprawdziłem grą. Zegarek nie wywala, ładnie wygląda.
A granaty anomaliowe mają już właściwy, czytelny opis.
Tylko nie mogę się połapać, na kogo działają te ich właściwości. Na mnie, czy na tych, których nim poczęstowałem.