Problemy fabularne

W tym temacie proszę zgłaszać problemy fabularne.

Poczytałem na rus forum, o problemach jakie mieli ich użytkownicy z fabułą moda, na jego początkowym etapie, tak daleko, ile dali radę wczoraj przejść.

Większość problemów wynikała, z pobieżnego, czytania bez zrozumienia dialogów.

W nich wyjaśniona jest sprawa " śmiertelnego zarażenia się jadem trupim ( określenie moje )".

I kilka porad na dobry początek dla tych, co sami nie dadzą rady znaleźć rozwiązania. Nie chcesz wiedzieć, nie otwieraj spoilera.

  1. Na Sortowni ( nie wiem jak ją nazwano w polonizacji ), aby pojawił się snajper, musimy podnieść notatkę, leżącą w bajorze, lub na jego brzegu, obok bańki na mleko.

  2. Na początku walczymy tylko nożami.

  3. Aby przejść przez posterunek, przepustkę należny mieć w ręce ( slot pistoletowy) i ja pokazywac.

  4. Dla najemników w X18 są dwa rozwiązania, pokojowe i siłowe, oba z tym samym skutkiem.

  5. Wyjście z X18 jest na samym dole, w pomieszczeniu z helikopterem ( w dialogach wyjaśnienie skąd się tam wziął ), w lewym rogu ( drzwi których w innych modach nie było ).

A po co ja napisałem w opisie moda rozdział : RADY I PORADY YURKA … ?

Zwłaszcza ten punkt o uważnym czytaniu dialogów…

Otóż przeszukałem Luke i Bisona, zadanie zaliczyło. Mam znaleźć to co oni szukali czyli ta notatka, która miała leżeć obok tej butli, ale jej tam nie ma.

Jak masz znaleźć to czego szukali, to szukaj nie notatki, a plecaka w sadzawce… :wink:

Czytaj uważnie dialogi…

Jak nie będziesz mógł znaleźć, to poniżej masz podpowiedź

leży pod czerpakiem koparki i najlepiej go widać po oświetleniu tego miejsca latarką :smiley:

Dzięki, a mam pytanko. Czy jeśli przeszukałem trupy Słonia, Bura i innych z gruby Kambisa to ten wirus czy cuś jest czy nie?

I taka mała porada - Nie wyskakujcie z jadącego auta bo zginiecie.

Tych, których sam zabijesz, możesz przeszukiwać. Tych, których znajdziesz nieżywych - nie radzę. Śmierć w ciągu minuty…

A po co ja napisałem w opisie moda rozdział : RADY I PORADY YURKA … ?

Zwłaszcza ten punkt o uważnym czytaniu dialogów…

Ale oni nie mają swojego Yurka, który by im to uprzytomnił, a naszego forum chyba nie czytają. Dlatego narobili tyle błędów .

Mądrzejszy o Twoje rady i wyczytane z rus forum, pograłem do zakończenia rozmów w barze. Nie wygląda z początku, że pozwoli na zbyt łatwe pokonywanie zadań przy pomocy jednego noża do rzucania, ale już mi obiecali cały magazyn uzbrojenia. Tylko trzeba pokonać drogę do Doliny mroku i X18.

@ kondotier

Nie lekceważ tych noży do rzucania - to genialna broń i dobrze jest z niej korzystać kiedy się da, bo na Bagnach będziesz musiał się nieźle z posługiwania tymi nożami wykazać - więc trenuj ile wlezie, tym bardziej, że potem można je pozbierać :wink:

Nie zlekceważyłem noży, ale szukałem ich po użyciu i nie znalazłem. A przecież powinny być w trupie i pozwolić się zabrać z jego manelami. Został mi tylko jeden. Mały błąd logiczny, bo uznałem, że wszystkich trzeba zabić nożami. Ostatniego odstrzeliłem i zadanie mi zaliczono. Czyli po pierwszym bandycie, mając strzelbę, można by było z niej korzystać i noże zaoszczędzić. Sprawdzę wgrywając seva jeszcze raz, ale śmiem-wątpię, czy znajdę te noże.

Przepustki nie dało się wziąć do ręki ( choć jest taka podpowiedź ! ), wystarczyło ją mieć w slocie pistoletowym. Jestem już na prawie pustym Kordonie, za mostem. Jest południe, a czarno tak, że muszę używać noktowizora. Latarka słabiutka, przydało by się coś mocniejszego.

Ale mam zagwozdkę fabularną. Mam możliwość pójścia na bagna i na wysypisko. Snajper ucieka na północ, czyli wysypisko. Ale strzałki przejść podpowiadają co innego. Sugerują bagna.

Jest to friplej, pozwalający wybiera lokacje, czy trzeba się trzymać jakiejś kolejności? Bo za jakiś czas na Kordon, patrząc po strzałkach, też się wróci.

Jeśli trzeba zachować kolejność, to przydałaby się ściągawka z podpowiedzią rozwiązania, w takich dwuznacznych miejscach. Hugo już nie ma, więc nie podpowie.

Na Wysypisko, tam mała niespodzianka z kontrolerów w garniturach z … :teehee: . Tam info o snajperach. Na bagnach będzie kwest po wykonaniu tego.

Szacunek dla Zaurusa i jego ekipy. Mod jak na razie stabilny i bardzo wciągający. I oczywiście podziękowania dla tłumaczy :thumbsup:

1 polubienie

@ kondotier

Zebrać można tylko te, które nie trafią w cel i leżą na ziemi. Te, które trafiły, przepadają. Zagubionymi nożami się nie przejmuj. W pewnym momencie gry będziesz miał ich z 50 sztuk :wink:

Jeżeli w zadaniu nie jest wyraźnie napisane, że trzeba wszystkich zabić za pomoca noży, to można potem użyć klasycznej broni.

Możesz iść gdzie chcesz, ale na strzałki w tym modzie nie patrz. Ten element zawodzi, bo kieruje do przejść znanych grze tylko z podstawki, a tu są zmienione.

Jeżeli masz ścigać snajpera, a nie byłeś w lab x-18 w Dolinie Mroku, to idź na Wysypisko. Jeżeli masz spotkać się z przewodnikiem, żeby przejść na Bagna, to idź na Bagna. Ważna jest tylko, żeby na Agrporom pierwszy raz wejść przejściem od strony Jantaru - spotkasz tam kogoś, kto Ci podpowie, gdzie szukać drugiego śmigłowca z zadania płk. Coppera :wink:

@ de Vries

Dzięki za dobre słowa.

Mam dokładnie takie same wrażenia z gry w tego moda. A im dalej, tym jeszcze ciekawiej się robi :wink:

1 polubienie

Yurek - dla jasności. Mam od Aloszy Bormana opcję ścigania snajpera. Przepustkę dostałem od Kotii.

Ty piszesz jeszcze o opcji spotkania z przewodnikiem. Czy jest to opcja zamienna? Jeśli nie, to kto i kiedy ją daje. Z postu de Vries’a wynika, że przyjdzie samo na wysypisku. Dobrze zrozumiałem?

Od Coppera nie mam żadnych zadań. Czyżbym przed przejściem na Kordon opuścił kolejną wizytę u amerykańca?

To wszystko idzie zgodnie z planem. Dajesz na Wysypisko. Bagna dopiero jak będziesz musiał uciekać z Sortowni :wink:

1 polubienie

No to idę na Wysypisko, dawno tam nie byłem. Za wyjaśnienie dziękuje, sądzę że, przyda się i kolejnym graczom :yes: .

EDIT Yurek 14.04.13:

Powodzenia !! :yes:

(…)Bagna dopiero jak będziesz musiał uciekać z Sortowni :wink:

Bagna wcześniej. Jest zadanie na odnalezienie ojca Witalija, zleca je Borman. Zresztą, przy okazji tego zadania możemy dostać się na Jantar i Agroprom :slight_smile:

EDIT Yurek 14.04.13:

OK. Masz rację. Trochę się zagalopowałem :wink:

Ale na Bagna, dopiero jak każą tam iść, nie wcześniej :smiley:

Zapamiętam powyższe porady. Ale na razie Arnold skutecznie mnie zablokował w X18. Opisałem to w omówieniu moda.

Ginę zaraz jak zgaśnie okno dialogu. Nie mam szans.

Dodano:

Problem rozwiązałem i Arnold pokonany. Zszedłem na dół do śmigłowca. Reszta gry jak się wyśpię

To opisz jak załatwiłeś Arnolda - przyda się innym :smiley:

UWAGA - jest do pobrania pierwszy WAŻNY patch do polonizacji !!

U mnie Arnold padł po jednym strzale w głowe z Sturmgewehra 44, tak samo jak jego kumple.

Vyšel nový Fix.Nemusí se hrát nová hra,není konflikt s polonizací.Umožňuje léčení NPC a opravuje ješzě dvě chyby.

http://zaurus.su/news?view=18350003

Yurek nevíš náhodou kdy skončí úkol “DOMINO EFECT”.Zabiju jednoho a spavnou se mně na mapě dva další.Jenom běhám po mapě,a střílím je.Je si na to třeba vzít více jídla.John žere jako tasemnice a v lokacích toho jídla moc není.