Pod wpływem pogłębiającej się mojej ciekawości plikami gry postanowiłem stworzyć poradnik do przeróbki broni (jeżeli poradnik taki się gdzieś pojawił to przepraszam).
Słowem wstępu ten “poradnik” prezentuje tylko zmiany w configach.
Więc config to inaczej ustawienie, broń w grze składa się z tekstur (plik textures) oraz z wspomnianych configów. W configach znajdują się informacje o mdzi:
-celność, obrażenia, waga,
-cena
-amunicja oraz pojemność magazynka
-i wiele innych
Po wypakowaniu zawartości gry wchodzimy w gamedata/config/weapons/i wybiaramy broń
My weźmiemy pod lupę PM
Naszym oczom okazuje się między innymi:
-cost (cena broni obecnie 200 rubli)
-ammo_mag_size (pojemność magazynka obecnie 8 jednak jeżeli obok pojemności naboi jest po przecinku inna liczba to jest broń specjalna np. ammo_mag_size = 8(Broń normalna), 7(broń specjalna)
- ammo_class (amunicja którą broń strzela np. = ammo_9x18_fmj, ammo_9x18_pmm )
-slot (miejsce w ekwipunku np. 1 to broń krótka typu pistolet a 2 to broń długa taka jak karabin)
-inv_weight (waga broni bez amunicji np. 0.73)
-hit_power (obrażenia np. = 0.30, 0.34, 0.37, 0.40)
-hit_impulse (siła pocisku np.= 100)
-fire_distance (dystans lotu kuli np. = 50 ;1000)
-bullet_speed (szubkość lotu kuli np.= 300 ;290)
-rpm (szybkostrzelność np.= 260) -silencer_hit_im
silencer_hit_power (To samo co wcześniej tyle że z tłumikiem}
silencer_hit_impulse
silencer_fire_distance
silencer_bullet_speed
-fire_dispersion_base (jest to celność broni np.= 0.4 im niższa wartość tym lepsza celność )
-fire_dispersion_condition_factor (odrzut np.= 5 im niższa wartość tym niższy odrzut)
wszystko polega na zmianie parametrów aby zrobić sobię broń marzeń itp.
Mam nadzieje że komuś pomogłem jak ktoś będzie miał jakiś problem lub pytanie niech wali śmiało na pv lub w komach.