Tytuł oryginalny: Радар - глухой лес Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data premiery: 15.06.2019 r. Autor: Ekagors Śr. długość rozgrywki: (ok. 1 godziny)
OPIS:
Spoiler
_Są legendy o stalkerze, który nie nosi ze sobą broni palnej, żeby nie złościć samej Zony. Porusza się zwykle po zmroku, wyczekując na dogodny moment – niczym drapieżnik. Zapuszcza się zwykle w miejsca, które każdy normalny człowiek bez chwili zastanowienia omija. Omijają też dziwacznego stalkera. Jak prawdziwa może być taka legenda?
Przekonajcie się sami, poznając go podczas kolejnej z jego wypraw. Pewnego razu, w ponury, deszczowy dzień zauważył helikopter spadający nad Martwym Lasem. Miejsce to wyjątkowo nieprzyjazne, ale i tak postanowił sprawdzić, czy ktoś przeżył. Z ostrożnością, strachem, ale również wielkim zainteresowaniem, przekroczył granicę niedostępnego Radaru…_
Cechy moda:
nowa fabuła,
nowy ambient,
inne, drobne zmiany.
PORADY:
Spoiler
Wskazówki dot. rozgrywki:
Jeśli rozszyfrujesz kod, otrzymasz: 78?1
Liczby były w systemie dwójkowym. Należało przeliczyć na system dziesiętny.
Gdzie włączyć zasilanie?
Anteny i budynek przy wejściu, obok małej wierzy.
Gdzie znaleźć kod do drzwi?
Po rozwiązaniu problemu z zasilaniem znajdziesz dekoder. Otrzymasz kod w systemie dwójkowym, który trzeba przekonwertować na dziesiętny.
Czy można wejść do wagonu, w którym znajduje się snajper w oryginalnej grze, próbowałem przez okno, nie wyszło.
Oczywiście, że tak, udaj się od razu do miejsca, w którym jest snajper i go przeszukaj.
Tak przy okazji znalazłem jeszcze 2 sejfy, do jednego potrzebny jest klucz, a do drugiego jakiś kod oznaczający rok. Nie wiem gdzie, jak, kto i co.
Sejf z kodem: „Och, mój rok!” - spójrz na rok w PDA.
Sejf z kluczem: W jednym z wagonów, niedaleko.
GALERIA:
Spoiler
INSTALACJA:
Spoiler
Zalecana kolejność instalacji:
Cień Czarnobyla 1.0006.
Pobrane i wypakowane archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry.
Mod dobry, pełna groza lokacji, zrobiłem już 2 zadania teraz idę po ekwipunek dalej w lokację(10007 lub 10006 - na rus wersji bez wylotów i problemów):
Mod fabularny? Trudno nazwać fabułą bieganie po praktycznie pustej lokacji (nie licząc kilkunastu mutantów i zombie) i szukanie nie do końca wiadomo czego. Znaleźć można całkiem sporo sprzętu (broń, kombinezony, apteczki itd.), jednak najważniejsze rzeczy (które mają pchnąć tę “fabułę” do przodu) znajduje się właściwie przypadkiem - brak jakichkolwiek wskazówek gdzie i czego szukać. Koncepcja podoba mi się, nawet bardzo, ale wykonanie już niezbyt… A dialogi są, a właściwie jeden: w południowo-zachodniej części lasu można spotkać stalkera, który ma dla nas “robotę”.
Autor może i szuka, ale moim zdaniem tym razem nie znalazł - i dobrze mu tak, bo ja dwóch rzeczy też nie znalazłem, ale moda niby ukończyłem… chyba…
No, nie przesadzaj, trzech tam dziadów było przy śmigłowcu. Załatwiłem na dzień dobry wszystkich nożem, nie odnosząc przy tym najmniejszego uszczerbku na zdrowiu - i to już było dla mnie mocno niepokojące (w odniesieniu do jakości moda).
Tak, zrobiłem też moda w około 3-5 minut realnego czasu!
Nie rozwalałem kraty na budce/wartowni, pobiegłem świńskim truchtem do tunelu za wieżyczka na prawo, potem płot, książka i koniec moda, bez zadań i bez stresu mimo braku dresu.