REMAKE COP NA SILNIKU UE4

Nwm czy to odpowiedni dział ale szukamy modderow obeznanych w sdk do pomocy.

Tutaj wiecej informacji https://discord.gg/DeMRDJZ

Mozna pisac po angliesku i polku do devów.

Wołam  i bo wy chyba coś tam ogarniacie.

31 minut temu, Strielon napisał:

Nwm czy to odpowiedni dział

Teraz już odpowiedni

 

1 polubienie

Chcecie przeportować całą grę? Powodzenia 

Takich projektów było mnóstwo i z tych znanych ukończonych to tylko o black mesa słyszałem 

1 polubienie

Nie.

Po prostu kurwa no nie. 

Jaki ma sens port CoPa na UE4?

 

2 polubienia

57 minut temu, Fizzed napisał:

Jaki ma sens port CoPa na UE4?

Żadnego.

Jeśli S2 się ziści, to najprawdopodobniej na UE4. Przenoszenie trylogii na UE kończy się tak, jak skończyło się już kilka razy - zawieszeniem prac. Tylko do niektórych dociera z opóźnieniem, że “szkoda sensu”

Nie. S2 będzie na XRayu czy to się komuś podoba czy nie :v

Nigdy nie powstanie ŻADEN poprawny REMAKE na UE4.
Możecie o tym marzyć, a tak w ogóle to jak mata aspiracje - zapraszam do prac nad Anomaly modem.

17 minut temu, Fizzed napisał:

S2 będzie na XRayu czy to się komuś podoba czy nie :v

Jest taki jeden Siergiej, który by się z Tobą pewnie nie zgodził. I bynajmniej nie jestem to ja

A co do tematu, to znalazłem takie coś: 

Wygląda może i ładnie, ale na tyle podobnie, że… po co? Jak czasami patrzę co ludzie potrafią wyczarować na Xrayu w kwestii usprawniania strony wizualnej gry, to wszelka ochota na takie eksperymenty przechodzi jak ręką odjął. Ale może jestem mało wymagający…

Zresztą widzę jeszcze jeden problem: modder ze mnie żaden, ale nie bardzo wyobrażam sobie przeniesienie wszystkiego 1:1 na UE4. A bez przeniesienia 1:1 to już nie będzie Stalker, nie? 

Ja tylko pomagam im szukac rąk do pracy nie mam poza tym udziału w projekcie. A poza tym chodzbys nie wiem jak dopiescil tego Anomaly to ta gierka i tak zawsze wygląda na starą.

Ale to ma wyglądać realistycznie a nie AAA GAME LENS FLARES JJ ABRAMS ULTRA HD 4K.

Gierka zawsze będzie wyglądać na starą bo nikt się nigdy nie podjął ulepszenia map, zamienienia starych statycznych modeli - no bo po co

Wiem, że temat nie był do oceniania, ale projekt bez sensu. No i z tego co wiem coś takiego już powstaje. 

A ja się wypowiem krótko, Stalker zawsze był, jest i będzie na XRay’u, nawet jeśli plotki potwierdzają UE4 to nie będzie już to samo, dziękuję za uwagę. 

 Plotki czy nie, zapewne skończy się na UE4. Gdyby szukali inwestora czy tam wydawcy, to już zaczęliby się chwalić nową wersją własnej technologii. A że jej nie ma…  Ale fakt, zgadzam się, że ten silnik to integralna część doświadczenia gry.

 Temat nie był do oceniania, ale  poruszył ciekawą kwestię - co, gdyby nie zmieniać silnika, a zmienić to, co trąci myszką w 2019 roku? Twórca tematu mógłby grupie, która się chce zająć portowaniem, przedstawić taką właśnie propozycję. Byłoby ciekawiej.

Skoro moderzy potrafią stworzyć nowe modele stalkerów to czemu nie zrobią tego z obiektami? Oszczędziło by to kilka lat roboty 

 Nie znam się na tyle, ale na logikę - gdyby to było takie hop siup, to już dawno ktoś by to zrobił. 

Jest hop siup. Znajdź kogoś kto zrobi ladne i szczegółowe modele. 

Dalej to kwestia edycji mapy.

To teraz kwestia czysto techniczna , czy przy edycji mapy takim SDK można usuwać co się chce? Jeśli tak to naprawdę mogło by to być “hop siup”

Tylko tera tak - wszystko fajnie, jedziemy na XRayu, silnik swoje może zrobić. Ale należy sobie zadać pytanie - jak daleko można się posunąć?

Bo powiedzmy sobie szczerze, tak jak XRay faktycznie tworzy ten charakterystyczny styl Stalkera jeżeli chodzi o wygląd jak i gameplay - tak pod względem technicznym na obecną chwilę jest on po prostu przestarzały pod zbyt wieloma względami, żeby nadal się GSC mogło porywać na jego przerabianie go pod nową grę.

I nie rozumiem też, po co tak się pluć o to, że ktoś sobie próbuje zrobić remake COPa na innym silniku. Jak w tym projekcie nie bierzecie udziału, to po co się przejmujecie? Wyjdzie to fajnie, nie wyjdzie to nie tracicie nic, bo nie przyłożyliście do tego ręki. A tu żarem bije jakby wam matki mordowali. Wrzućcie na luz…

3 polubienia

W 100% zgadzam się z Arnim, Xray może był dobrym silnikiem ale na początku poprzedniego dziesieciolecia. Sztuczne polepszanie AI czy modyfikacje graficzne tego nie zmienią.

Sam chciałbym co wielokrotnie powtarzalem zobaczyć Stalkera na innym współczesnym  silniku.

2 polubienia

Okej, ale pamiętajmy, że mówimy o grze sprzed ponad dekady. Portowanie na inny silnik to nic innego jak takie “sztuczne polepszanie”. Na współczesnym silniku będzie Stalker 2. W 2021, 2031, czy nawet 2221 roku. Zamiast narzekać na narzekania innych cieszmy się, że są ludzie, którym chce się dziadka Xraya do tej pory podkręcać.