Resident Evil mod v.0.3

Nazwa oryginalna: Resident Evil mod v.0.3
Platforma:  Zew Prypeci | Patch 1.6.02
Data premiery:  25.12.2020
Autor modyfikacji:  Lifhode

Język modyfikacji:  rosyjski

 

OPIS FABUŁY:

Modyfikacja opowiada historię grupy wojskowych, którzy próbują znaleźć zaginiony oddział. Wydarzenia mają miejsce w roku 2006, kiedy na obszarze CEA występowało jedynie promieniowanie i anomalie, które pojawiły się po pierwszej Emisji. Akcja toczy się w jednej lokacji naziemnej i jednej podziemnej. 

CECHY MODYFIKACJI:

 Krótka modyfikacja | Modyfikacja fabularna | Dwie lokacje | Nowy wygląd UI | STCoP Weapon Pack 3.3 | Two-K | AtmosFear 3 

ŁĄCZA DO POBIERANIA:

Spoiler

 [4,08 GB , wymagana bezpłatna rejestracja]

 [fiks1, 1,6 MB]

 

MOD:

FIX:

_ INSTALACJA NA ROSYJSKĄ PODSTAWKĘ: _

Spoiler
  1. Pobierz i rozpakuj archiwum z modyfikacją
  2. Przenieś foldery „gamedata” i „bin” do katalogu z czystą kopią Zewu Prypeci 1.6.02 i potwierdź nadpisanie plików
  3. Skopiuj zawartość fiksa1 do folderu “gamedata” i potwierdź nadpisanie plików
  4. Zaleca się uruchomienie gry za pomocą pliku „Stalker-COP.exe”, ponieważ po uruchomieniu za pomocą pliku „xrEngine.exe” pojawia się błąd.

_ ZRZUTY EKRANU: _

Spoiler

_ BŁĘDY I POMOC W PRZECHODZENIU MODA: _

Spoiler

Błędy:

  • jeśli po zakończeniu wideo przerywnika zacznie się on odtwarzać nowa, to naciśnij ESC, a wtedy wideo zniknie
  • jeśli nie możesz zamknąć okna, naciśnij Pauzę, a następnie ESC
  • jeśli znajdziesz żywego naukowca w laboratorium X-8, nie spiesz się z nim porozmawiać, bo jeśli nie zażyłeś leku, to istnieje możliwość zablokowania fabuły
  • jeśli zadanie się nie powiodło, to nie martw się - takie jest zamierzenie fautora.

Pomoc w newralgicznych momentach:

  • klucz znajduje się w kabinie prysznicowej (obok pokoju, w którym jest Elektra)
  • pierwszy dokument leży pod zwłokami, naprzeciw wyjścia z laboratorium
  • kolejny dokument leży z PDA w pomieszczeniu z latającą Elektrą
  • w laboratorium są miejsca, do których nie można od razu wejść; aby to zrobić trzeba wykonać pewne zadania
  • anulowanie lub niepowodzenie zadania nie oznacza błędu, graj dalej, tak ma być (jest to zgodne z fabułą)
  • Mostowoj i Krasnow są na drugim piętrze
  • lekarstwo jest tam, gdzie pierwotnie znajdowały się burery.

Przejście modyfikacji:

  1. Porozmawiaj z Mostowej
  2. Porozmawiaj z Mechanikiem znajdującym się na piętrze
  3. Porozmawiaj z Krasnowem
  4. Znajdź dokumenty i PDA (po 2 sztuki)
  5. Pomóż Krasnowowi uciec
  6. Znajdź klucz
  7. Znajdź lekarstwo
  8. Znajdź Gardienkę i uciekaj
  9. Porozmawiaj z Krasnowem
  10. Porozmawiaj z Gardienką na dachu
  11. Porozmawiaj z Krasnowem i dokonaj wyboru
  12. Kontynuuj grę, zabijając postaci niezależne lub rozmawiając z nimi, w zależności od wyboru (w modzie są różne zakończenia).

_ ŹRÓDŁA INFORMACJI:   _   

6 polubień

Spoiler

 

1 polubienie

Resident evil, ciekawe czy głównie walczymy z zombie, psami i likerami?  Na screenach akurat potworków nie widać.

W sumie to nawet byłby dobry pomysł, żeby do tego moda podmienić te mutanty, tytuł zobowiązuje a w nie jednym modzie już były te modele.

A jeszcze na koniec zrobiłbym easter egga i w laboratorium nawrzucał logo Umbrelli, że to był jeden z jej Uli.

2 godziny temu, tom3kb napisał:

Resident evil, ciekawe czy głównie walczymy z zombie, psami i likerami? 

To tylko nazwa. Jak widać na przykładzie ekranizacji tej popularnej serii gier nie wszystko złoto co ma w nazwie RE.

2 godziny temu, tom3kb napisał:

Na screenach akurat potworków nie widać.

Widzę po SS-ach, że  przeszedł moda, to niech się wypowie w tej kwestii. Ja wczoraj walczyłem dwie godziny z dostosowaniem jednego napisu w KNNŻ i nie miałem ochoty patrzeć na jakiekolwiek mody

Są trzy zakończenia, jedno zależy od twojego dialogu z naukowcem w pakamerze gdzie zazwyczaj jest PK Zulusa, potem od twojej decyzji dotyczącej po której stronie będziesz stał w kwestii ostatecznego rozwiązania projektu “Perun”.

Mod do łatwych nie należy, jak widać na w/w obrazkach działa stara wojskowa maksyma: nóż bohater, kula głupia.

Pod koniec moda w zależności od twojej decyzji pojawiają się niby giganty, chimery i cała pozostała menażeria .

Przełomowe momenty moda - decyzja wpływa na fabułę:

Spoiler

 

3 polubienia

2 godziny temu, Anton Gorodecki napisał:

To tylko nazwa.

A szkoda, bo jak się bierze taką nazwę to aż się prosi żeby “połączyć” oba uniwersa. I w sumie nie byłoby to takie trudne, zarówno jeśli chodzi o fabułę jak i modele.

Ja kiedyś nawet Arme 2 z Resident Evil ożeniłem  (opis english nie za dobry )

https://www.armaholic.com/page.php?id=15603#comments

 

2 minuty temu, tom3kb napisał:

A szkoda, bo jak się bierze taką nazwę to aż się prosi żeby “połączyć” oba uniwersa.

Moim skromnym zdaniem najbliżej tego tematu jest modyfikacja:

Muszę kiedyś jeszcze raz się jej przyjrzeć. Na początku miałem duże spadki FPS-ów. Od razu mówię, że długo nie pograłem, ale za to obejrzałem ok. 10h gameplayów z niej.

1 polubienie

Fiks - yanek bez rejestracji: Are you not a robot?

Ap-Pro

1 polubienie