Nazwa oryginalna: Resident Evil mod v.0.3
Platforma: Zew Prypeci | Patch 1.6.02
Data premiery: 25.12.2020
Autor modyfikacji: Lifhode
Język modyfikacji: rosyjski
OPIS FABUŁY:
Modyfikacja opowiada historię grupy wojskowych, którzy próbują znaleźć zaginiony oddział. Wydarzenia mają miejsce w roku 2006, kiedy na obszarze CEA występowało jedynie promieniowanie i anomalie, które pojawiły się po pierwszej Emisji. Akcja toczy się w jednej lokacji naziemnej i jednej podziemnej.
CECHY MODYFIKACJI:
Krótka modyfikacja | Modyfikacja fabularna | Dwie lokacje | Nowy wygląd UI | STCoP Weapon Pack 3.3 | Two-K | AtmosFear 3
ŁĄCZA DO POBIERANIA:
Spoiler
[4,08 GB , wymagana bezpłatna rejestracja]
[fiks1, 1,6 MB]
MOD:
- Google Drive: [KLIK]
FIX:
- Google Drive: [KLIK]
_ INSTALACJA NA ROSYJSKĄ PODSTAWKĘ: _
Spoiler
- Pobierz i rozpakuj archiwum z modyfikacją
- Przenieś foldery „gamedata” i „bin” do katalogu z czystą kopią Zewu Prypeci 1.6.02 i potwierdź nadpisanie plików
- Skopiuj zawartość fiksa1 do folderu “gamedata” i potwierdź nadpisanie plików
- Zaleca się uruchomienie gry za pomocą pliku „Stalker-COP.exe”, ponieważ po uruchomieniu za pomocą pliku „xrEngine.exe” pojawia się błąd.
_ ZRZUTY EKRANU: _
Spoiler
_ BŁĘDY I POMOC W PRZECHODZENIU MODA: _
Spoiler
Błędy:
- jeśli po zakończeniu wideo przerywnika zacznie się on odtwarzać nowa, to naciśnij ESC, a wtedy wideo zniknie
- jeśli nie możesz zamknąć okna, naciśnij Pauzę, a następnie ESC
- jeśli znajdziesz żywego naukowca w laboratorium X-8, nie spiesz się z nim porozmawiać, bo jeśli nie zażyłeś leku, to istnieje możliwość zablokowania fabuły
- jeśli zadanie się nie powiodło, to nie martw się - takie jest zamierzenie fautora.
Pomoc w newralgicznych momentach:
- klucz znajduje się w kabinie prysznicowej (obok pokoju, w którym jest Elektra)
- pierwszy dokument leży pod zwłokami, naprzeciw wyjścia z laboratorium
- kolejny dokument leży z PDA w pomieszczeniu z latającą Elektrą
- w laboratorium są miejsca, do których nie można od razu wejść; aby to zrobić trzeba wykonać pewne zadania
- anulowanie lub niepowodzenie zadania nie oznacza błędu, graj dalej, tak ma być (jest to zgodne z fabułą)
- Mostowoj i Krasnow są na drugim piętrze
- lekarstwo jest tam, gdzie pierwotnie znajdowały się burery.
Przejście modyfikacji:
- Porozmawiaj z Mostowej
- Porozmawiaj z Mechanikiem znajdującym się na piętrze
- Porozmawiaj z Krasnowem
- Znajdź dokumenty i PDA (po 2 sztuki)
- Pomóż Krasnowowi uciec
- Znajdź klucz
- Znajdź lekarstwo
- Znajdź Gardienkę i uciekaj
- Porozmawiaj z Krasnowem
- Porozmawiaj z Gardienką na dachu
- Porozmawiaj z Krasnowem i dokonaj wyboru
- Kontynuuj grę, zabijając postaci niezależne lub rozmawiając z nimi, w zależności od wyboru (w modzie są różne zakończenia).
_ ŹRÓDŁA INFORMACJI: _