Nazwa: SidHUD
Twórca: Strogglet15
Data dodania: 01.10.2020
Opis:
Spoiler
DETALE:
- HP BAR. Pasek HP został podzielony na 5 pasków.
Powinno to być wykorzystane jako wskazówka, kiedy użycie apteczki byłoby teoretycznie tego warte. Z technicznego punktu widzenia apteczka powinna obejmować 3 wskaźniki.
Kiedy dotrzesz do ostatniego wskaźnika, powinno to być wskazówką, że naprawdę powinieneś się wyleczyć, ponieważ w tym przypadku będziesz cierpieć z powodu efektów słabego zdrowia i możesz zginąć od jednej kuli 9x18 w kombinezonie Stalkera.
Istnieje pasek o wysokim kontraście, który powinien wskazywać, że masz 100% zdrowia. - STAMINA BAR. Pasek wytrzymałości jest podzielony na dwie części.
Mały wskaźnik wskazuje, że osiągnąłeś punkt, w którym nie możesz biec sprintem i zamiast tego idziesz bardzo powoli.
Jest tam subtelny pasek, który będzie widoczny tylko wtedy, gdy poziom wytrzymałości jest bardzo niski. Pasek powinien być używany jako wskazanie, kiedy będziesz w stanie ponownie biegać/sprintować, jeśli osiągnąłeś „powolny spacer”.
Istnieje pasek o wysokim kontraście, który powinien wskazywać, że masz 100% wytrzymałości. - PSY BAR. Psybar to teraz subtelna, przezroczysta linia.
Nie ma w tym nic specjalnego. - LICZNIK TRYBU OGNIA. To wskaże, który tryb ognia wybrałeś, celowo uczyniono go subtelnym. Powinien być wystarczająco dobry, aby zobaczyć „na pierwszy rzut oka”.
- LICZNIK GRANATÓW PODLUFOWYCH. Pokaże, ile masz granatów do podlufowego granatnika. X oznacza, że nie masz żadnego, możesz dotrzeć do 99, zanim złamiesz układ HUD.
- LICZNIK AMUNICJI. Licznik magazynków ma lepszy kontrast i większy, subtelne tło sprawia, że nie zniknie z innych szczegółów o wysokim kontraście.
- LICZNIK AMUNICJI W MAGAZYNKU. Zostało to dodane i znajduje się na górze magazynka, od góry do dołu masz od przebijania skóry do przebijania zbroi.
DZIAŁA TO TYLKO DLA NIEUSZKODZONEJ AMUNICJI. (Twórca ma nadzieję, że deweloperzy całkowicie je usuną w RC19)
Możesz osiągnąć nawet 999, zanim zepsujesz układ HUD.
OPCJE / DODATKI:
- CURSOR. Dodaje to dynamiczny celownik, gdy twoje ręce są puste.
- WEAPON PATCH. Ze względu na sposób działania amunicji musiano zmienić WSZYSTKIE pliki broni, więc kompatybilność z modyfikacjami broni nie jest możliwa, chyba że wiesz, jak scalić. Dlatego zdecydowano się na to.
- ENABLE QUICKSLOTS. Sprawia, że pojawiają się ikony szybkich slotów wraz z odpowiednimi liczbami i ikonami.
- DIFFERENT COLOR SCHEME. Bardziej ziarnisty, bardziej brudny, ciemniejszy wygląd, aby lepiej pasował do Stalkera.
KOMPATYBILNOŚĆ:
Wszystko, co zmienia „maingame_16”, nie jest kompatybilne. Zasadniczo nie jest kompatybilny z żadnym innym HUDem.
PROBLEMY/DO ZROBIENIA:
X HUD był oparty na 16:9, a konkretnie w rozdzielczości 1920x1080 (1080p). Może działać przy 16:10, ale nie przy 4:3.
X Zaleca się, aby nie włączać opcji „Automatyczne ukrywanie paska wytrzymałości”.
X Dodatek “Cursor” przeszkadza w działaniu PDA 3D.
- Jak wspomniano powyżej, odpowiednia „lokalizacja amunicji” byłaby świetna.
- Znaleźć sposób na dodanie „Stan pancerza”, tak jak miało to miejsce w przypadku CCz/CzN.
- Lepsza minimapa/kompas, jeśli to możliwe. W tym poprawa wskaźników hałasu i widoczności.
* Artefakt na pasie i HUD towarzysza nie uległy zmianie. Nie wiadomo, czy twórca chciałby je zmienić.
* Planowana jest wersja „Większa” (może nawet „Mniejsza”).
INSTALACJA
Po prostu wypakuj plik .rar do katalogu głównego z Anomalią. Powinien on utworzyć folder „gamedata”.
Zwróć uwagę, że zostało to zrobione z myślą o RC. Dostępna jest jednak wersja inna niż RC. Każdy inny dodatek (oprócz Quickslots i Weapon Patch) powinien działać.
Screeny:
Link do pobrania:
Spoiler
Moddb: [KLIK]
Źródła: