Sigerous Mod 1.6: BRAZ + Mroczne W.I.F. + Narod Fix rev-9

Platforma:  Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 30.08.2010 r.
Autor: BRAZ
Autor spolszczenia:
Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin

OPIS:

Spoiler

Modyfikacja stanowi zbiór dodatków do Sigerous Mod 1.6, której głównym założeniem jest wprowadzenie nowych przedmiotów oraz poprawek. 


Nowa zawartość:  

  • Dodano nowe kombinezony i hełmy (17 rodzajów). Wśród nich: Maskujący kombinezon, kombinezony autorstwa WESKER (bccc). kombinezon “Wschód Słońca”, kombinezon “Gagarin” autorstwa ruslan_3d. 
  • Wszystkie kombinezony posiadają nową właściwość - maskowanie. 
  • W widoku TPP kombinezony posiadają oryginalne maski p-gaz. i hełmy.
  • Dodano nową broń (50 sztuk). 
  • Dodano nowe ulepszenia broni (6 rodzajów).
  • Dodano 7 rodzajów nowej amunicji. 
  • Dodano 5 rodzajów siatek celowniczy. 
  • Dodano 32 rodzaje książek, które zwiększają umiejętności w posługiwaniu się bronią. 
  • Poprawa klasycznych celowników autorstwa destroyer1955, EwGenius, Nikitka94 i varjag21.
  • Poprawa broni oraz amunicji autorstwa AROKH i Wladyar
  • Przezbrojeni NPC autorstwa Ingvar.
  • 6 nowych granatów. 
  • Dynamiczne wiadomości z nowymi treściami autorstwa VanoSanturi.
  • Poprawa AI autorstwa Stepik.
  • Zmiany w handlu i modernizacji sprzętu. 
  • Dodano nowy detektor Fenix. 
  • Detektory korzystają z baterii.
  • Dodano nowy lek - preparat Mezatron. 
  • Dodano wódkę Stolicznaja, Red Bull Energy Drink i napój Jaguar.
  • Nowe artefakty (7 rodzajów). 
  • Przywrócono wycięte mutanty. 
  • Zmiana dźwięków kul, które uderzają w różne obiekty.
  • Nowe dźwięki PDA.
  • Zmiana dźwięków niektórych NPC: bandyci mówią po ukraińsku, najemnicy po niemiecku, a pozostali stalkerzy po rosyjsku. 
  • Wymieniono liczne tekstury. 
  • Zmiana pogody - zaimplementowano AtmosFear2 autorstwa .
  • Zmieniono wiele ikon wyposażenia i modernizacji.
  • Wszystkie produkty spożywcze można umieścić w slocie szybkiego wykorzystania.
  • Nowe menu główne autorstwa Artmys.
  • Poprawki skryptów autorstwa GeJorge i Andrew53.
  • Dodatek Mroczone W.I.F. dodaje kolejne bronie i kombinezony do gry, a także poprawia parametry dostępnego arsenału i ich opisy.
  • Dodatek Narod Fix zawiera niezbędne fixy, które umożliwiają bezproblemową grę. 
  • Wiele innych zmian. 

Od autora:

Spoiler

Ogromne podziękowania wszystkim tym, którzy pomagali oraz modderom za ich prace, jakie miałem zaszczyt wykorzystać w tej produkcji. 

Tłumaczenie opisu:

Możliwe błędy oraz sposoby radzenia sobie z nimi autorstwa :

Spoiler

  • W trakcie gry możliwe są częste błędy spowodowane niedoborem pamięci RAM (przynajmniej u mnie występowały). Mod bardzo obciąża komputer i dlatego radzę wykonywać zapisy z dala od dużych skupisk stalkerów (Skadowsk, Janów). Poza tym obowiązkowo należy robić często twarde zapisy i nie polegać na opcji quicksave. Podczas moich testów moda przytrafił mi się przypadek, gdy nie chciało się wczytywać pięć ostatnich zapisów - i na to nie ma żadnej rady! Należało się po prostu cofnąć w grze.

Porady autorstwa :

Spoiler

  1. Warto pobrać mapę z przedstawioną lokalizacją schowków oraz pozostałych, przydatnych rzeczy z modyfikacji SGM 1.7 Technician - lokalizacja pokrywa się z tą z Sigerous Mod 1.6: BRAZ. Zawartość schowków w niektórych przypadkach jest inna:
    Yandex - [KLIK]
    Nasz serwer - [KLIK]
  2. Liczne - ale nie wszystkie - porady dotyczące BRAZ 1.6.1 opisane w poście z wersją moda SGM 1.7 są aktualne, choć niektórych zadań w tej wersji SGM-a może nie być. 
  3. Należy ostrożnie podejść do zadania “Operacja Wulkan”, które zleca pułkownik Kowalski: jeżeli chcielibyśmy wykonać zadania ugrupowania Monolit oraz do niego wstąpić, to po wykonaniu w/w zadania będzie to całkowicie niemożliwe (podczas wykonywania owego zadania ginie Cyborg - przywódca Monolitu w Prypeci);
    -   jeżeli będziecie z nim zwlekać zbyt długo, to ukończenie zadania związanego ze zniszczeniem anteny Monolitu w przedszkolu nie będzie niemożliwe;
     jeżeli podejmiecie się wykonania zadania razem z questem na poszukiwanie zakłóceń (zadanie, który prowadzi do zniszczenia anteny Monolitu w Prypeci), nie będziecie mogli ukończyć gry (nie zespawnują się Wam zwłoki patrolu żołnierzy, który trzeba odnaleźć. W celu zaliczenia zadania trzeba obszukać ww. zwłoki). W takim przypadku należy wczytać wcześniejszy zapis - czasem bardzo odległy w czasie i ponownie przejść pewien fragment gry, co akurat w tym modzie (w wersji Technician) w Prypeci do przyjemności nie należy.
    -  Moja rada? Wykonać zadanie “Operacja Wulkan” zaraz po dotarciu do Prypeci lub wykonaniu zadań dla Monolitu. 
  4. Nie próbujcie się przedostać w nanokombinezonach do tunelu Prypeć-1 podczas pierwszej podróży nim do miasta (w momencie, gdy idziemy z Wano, Włóczęgą, Zulusem i Sokołowem). Za każdym razem podczas próby wczytania owej lokacji miałem “wylot” do pulpitu komunikatem o błędzie, który nic mi nie mówił i przez pół dnia szukałem jego przyczyny. Udało mi się znaleźć jeden nanokombinezon (Kombinezon Czarnego Stalkera - można go kupić za nieduże pieniądze już na Zatonie (handlarz w bazie Bandytów w Leśniczówce) i maksymalnie ulepszyć u Nowikowa w bunkrze naukowców. Jest to bardzo zacny kombinezon i służył mi dzielnie przez znaczną część gry  Jest on klasyfikowany przez grę jako pancerz z obiegiem zamkniętym i nie będziecie potrzebowali SEVY do przejścia tunelu  Ten kombinezon nie powodował błędów podczas pierwszego zejścia do tunelu Prypeć-1. 

 

SCREENY:

Spoiler

INSTALACJA: 

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji: 

  1. Zew Prypeci 1.6.02
  2. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z BRAZ 1.6.1, Mroczne W.I.F + Narod Fix rev-9 oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. 
  3. W pliku fsgame.ltx należy zmienić linijkę: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na $game_data$ = true| true| $fs_root$| 

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

BRAZ 1.6.1:

Mroczne W.I.F + Narod Fix rev-9:

Spolszczenie:

  • Mediafire - [KLIK]
  • Nasz serwer - [KLIK]

Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Credits:

Spoiler

  • Spolszczenie do SGM 1.6:  Lukass, M.R.O.K
  • Spolszczenie i poprawki do wersji BRAZ 1.6.1 Mroczne W.I.F + Narod fix rev-9:
  • Tłumaczenie Dynamic News ver 0.3:  
  • Tłumaczenie NanoCell Inventory:
  • Autor AtmosFear2:  

 

Źródło: synthira.ru

Do tej pory grałem w SGM 1.7 a tutaj widzę 1.6 . Czy to nie jest krok wstecz ?

Mam nadzieje ze nie ma tutaj spawnera , strasznie popsuło mi to rozgrywkę;/

http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wodka.png za spolszczenie odemnie poleciał :wink:

BRAZ 1.6.1 działa tylko na wersji 1.6 SGM. Stąd właśnie takie, a nie inne połączenie. Jakiekolwiek próby łączenia BRAZA i SGM 1.7 skazane są na niepowodzenie. Nie jest to krok wstecz, a raczej inna jakość. To jest tak jak byś porównywał zwykłą wersję SGM 1.7 z wersją Techniciana - niby to samo, a jednak gra się inaczej. Tak samo jest w tym przypadku :wink: Polecam, bo sam właśnie jestem na koncówce grania - ilość broni i kombinezonów (i to jakich !) po prostu wymiata. Więcej jest mutantów, pijawki są zupełnie niewidzialne podczas gdy biegną na ciebie (nawet im oczy sie nie świecą - istny horror), po prostu linia fabularna znajoma, ale wrażenia zupełnie nowe - i o to w tym wszystkim chodzi :wink: Spawnera nie ma i jeśli chodzi o mnie to nie będzie - i już !

Dodatkowo jest więcej broni niż w 1.7 parę questów dla mnie osobiście o wiele lepszy niż czysty 1.7 co prawda było mnóstwo problemów z nim ale dało się grać :slight_smile: Dzięki za nowe spolszczenie i poprawienie błędów to mój ulubiony mod pod CoP mam nadzieję że będzie można w końcu poszaleć bez większych problemów :slight_smile:

Yurek kolejny kawał dobrej roboty z Twojej strony dla forum. Właśnie pobieram moda.

EDIT (Yurek) 12.06.11

Dzięki za dobre słowo. Za niedługo będzie kolejna niespodzianka :wink: Ale na razie to tajemnica :stuck_out_tongue:

Witam. Od dzisiaj męczy mnie taki problem że gdy podchodzę do obozu najemników obok fabryki jupiter(Dokładnie do tego gościa co stoi przy bramie) to wywala mnie z bugtrapem do pulpitu:(. Czy wie ktoś co to może być??

Podać log, zobaczymy co się da zrobić .

A gdzie się patrzy tego loga bo ja niezbyt obeznany jestem:(

Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\ Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\

To chyba to: http://www.przeklej.pl/plik/xray-log-002aqi8sn1is3sp

Skopiuj zawartość i wklej jako log na forum od momentu fatal error

_FATAL ERROR
 
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...r. - zew prypeci\gamedata\scripts\sgm_dialogs.script:387: attempt to index global 'outfit_out_slot' (a nil value)
 

stack trace:_
  1. oryginał ? 2.wgrałeś patche ?
  1. Oryginal 2. Nie. Wersja moda 1.6 Edit: we wcześniejszej grze mogłem pójść do obozu a teraz mi tamto wyskakuje:(

Jak pamiętam to mod się instaluje na grę 1.6.0.2 . To możne byc przyczyna ;/

a czy ponowne uruchomienie kompa nie pomoże?? I czy można wgrać patcha gdy mod jest zainstalowany??

Co ty , co ma restart do gry ? Możesz spróbować lecz problem może pozostać , save , save … Jak zaczniesz grac od nowa problem powinien ustąpić . Ewentualnie wczytaj save przed wejściem na lokację, już z zainstalowanym pathem.

kurcze… wczesniej przeszłem gre z tym modem i nie było problemów nawet z tym wejsciem.. a teraz??..Ehh dobra spróbuję

Jeżeli dobrze rozumiem log to masz błąd linii w dialogach , zainstaluj patcha i wgraj mod na nowo save powinny działać lecz ci tego nie gwarantuję .

Jeżeli dobrze rozumiem log to masz błąd linii w dialogach , zainstaluj patcha i wgraj mod na nowo save powinny działać lecz ci tego nie gwarantuję .

Dobra spróbuję:)