Tytuł oryginalny: Doomed to Eternal Torment/Обречённый на вечные муки
Tytuł polski: Skazany na wieczne męki
Deweloperzy: Nktk Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Premiera: 19.02.2020r. Autor spolszczenia:
Opis:
Spoiler
Krótki mod na 2-3 godzinki, który jest epilogiem poprzednich części. Lekko zmodyfikowana grafika i dodany nowy pack broni.
Fabuła:
Spoiler
Jesienią 2016r. najemnik o ksywce Blady wyruszył na poszukiwania swojego kolegi o ksywie Den (bohatera pierwszej części - Ciernista Droga), który zaginął rok wcześniej w tunelu Prypeć-1. W czasie wyprawy doprowadził do kataklizmu, w który uwikłany został główny bohater tej części, najemnik o ksywie Kruk.
Kruk budzi się w laboratorium X-8 do którego zszedł z Denem ale nigdzie go nie widzi. Spotyka za to istotę, która postanawia mu pomóc wydostać się na powierzchnię. Czy uda mu się odnaleźć towarzyszy i dowiedzieć się co się wydarzyło?
Ten mod to ostatnia część z trylogii, epilog historii.
Powoli, kwest za kwestem, zrobić wszystkie poboczne, nie wyprzedzać fabuły i to co w/w obrazek widać to są ostatnie dialogi.
A ty Tom3kb jak dalej będziesz wierzył w to co napisali a nie będziesz znał z autopsji to się będziesz kręcił w kółko po pierwszej lokacji - nie wyjdziesz z X-8.
p.s. “mędrców” ci i u nas pod dostatkiem, tzw. anglików co to czekają jak ktoś coś zrobi a potem idąc jego tropem (tego co już przeszedł i się nieopacznie w dobrej wierze pochwalił ) robią z siebie potem tych jedynych, nieomylnych i narzucają innym nachalnie swój punkt widzenia/rozgrywki.
Zagraj i się sam przekonaj, nie korzystaj z porad innych, intuicja polecana zwłaszcza kiedy i jakie zrobić kwesty poboczne by nie zawiesić fabuły.
p.s. 2 - zawiechy/wyloty czy też tzw. pętle fabularne - 0
Mod płynny, dynamiczny, 4 lokacje w tym 3 podziemne, asortyment i usługi wystarczające.
p.s. 3 - kiedyś w Pitrze autor książki napisał dla pewnej dziewczynki na lekcje w ramach pracy domowej co miał na myśli pisząc tą książkę, nauczycielka dała dziewczynce 3 bo wg, niej (typowy leń na studiach - nieuk z nauczycielskiej) autor “co innego miał na myśli”.
W kwestii nakładek, łatek itd/itp:
Nawet szaleństwo czy chaos ma logikę, trzeba poznać jej zasady.
Ciekawa fabuła przeplatana cut scenkami, nieoczekiwane zwroty akcji, mistyka i podróże w czasie🙂, a do tego niezła paczka broni. Myślę, że tak pokrótce można scharakteryzować modyfikację Skazany na wieczne męki. W mim przypadku mod bezwylotowy. Na początku trochę irytowały mnie świecące tekstury, jednak po jakimś czasie przestałem zwracać na to uwagę. Historia niedługa, parę godzin gry wypełnionej treścią bez przesadnego przedłużania zadaniami typu: przynieś to, zanieś tamto… Koniec niby etyczny, to jednak niewesoły, bo niby czemu miałby być radosny, w końcu Zona jest toksyczna i pełna mutantów.
Wystąpił u mnie bezlogowy wylot przy przejściu z Prypeci do Podziemi. Pomogła zmiana ekwipunku - zdjąłem egzoszkielet najemników. Na stalkermod.ru też był taki problem i wystarczyło zdjąć kombinezon Monolitu.
Niestety łatka nr. 2 powoduje niemożność wejścia do opcji na polskiej podstawce. Trochę to dziwne, bo nadal widnieje ona na stronie moda na ap-pro.ru. Żeby było ciekawiej w jednym z postów sam autor zaleca nie instalowanie tej łatki w przypadku określonego wylotu (który notabene wystąpił u mnie). Później postawię moda na “rosjance” i dam znać co się urodziło.