Skazany na wieczne męki

Tytuł oryginalny: Doomed to Eternal Torment/Обречённый на вечные муки

Tytuł polski: Skazany na wieczne męki

Deweloperzy: Nktk
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Premiera: 19.02.2020r.
Autor spolszczenia:

Opis:

Spoiler

Krótki mod na 2-3 godzinki, który jest epilogiem poprzednich części. Lekko zmodyfikowana grafika i dodany nowy pack broni.

Fabuła:

Spoiler

Jesienią 2016r. najemnik o ksywce Blady wyruszył na poszukiwania swojego kolegi o ksywie Den (bohatera pierwszej części - Ciernista Droga), który zaginął rok wcześniej w tunelu Prypeć-1. W czasie wyprawy doprowadził do kataklizmu, w który uwikłany został główny bohater tej części, najemnik o ksywie Kruk.

Kruk budzi się w laboratorium X-8 do którego zszedł z Denem ale nigdzie go nie widzi. Spotyka za to istotę, która postanawia mu pomóc wydostać się na powierzchnię. Czy uda mu się odnaleźć towarzyszy i dowiedzieć się co się wydarzyło?

Ten mod to ostatnia część z trylogii, epilog historii.

Część pierwsza to Ciernista Droga.

Spoiler

Thorny Way - Ciernista droga

Część druga to Pogrążony w Niebycie:

Pogrążony w niebycie

Screeny:

Spoiler

Linki do pobrania:

Spoiler

Mod:


Patch 1:


Patch 2:

Film z początku rozgrywki:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=RaVzb1FHc-I

Instalacja:

Spoiler
  1. Wypakować archiwum z modem, wstawić pliki moda do głównego folderu gry.

Źródło:

6 polubień
Spoiler

1 polubienie

https://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/stalker-obrechyonnyj-na-vechnye-muki.html

Skończyłem, fajny był mod:

3 polubienia

@vidkunsen i przeszedłeś bez problemów?

Bo widzę na ap pro trochę autora znowu do porządku stawiają :blush:

Najpierw pisał patcha nie będzie :slightly_smiling_face:

ale wyszło, że nawala logika w modzie, chyba jak robisz odpowiednio questy to wszystko ok, a jak nie to problem. Zdarzają się też wyloty.

Także dzisiaj ma być już patch.

Ma być też więcej testowania, szczególnie przy tej niewydanej 2 części.

Powoli, kwest za kwestem, zrobić wszystkie poboczne, nie wyprzedzać fabuły i to co w/w obrazek widać to są ostatnie dialogi.

A ty Tom3kb jak dalej będziesz wierzył w to co napisali a nie będziesz znał z autopsji to się będziesz kręcił w kółko po pierwszej lokacji - nie wyjdziesz z X-8.

p.s. “mędrców” ci i u nas pod dostatkiem, tzw. anglików co to czekają jak ktoś coś zrobi a potem idąc jego tropem (tego co już przeszedł i się nieopacznie w dobrej wierze pochwalił :blush: ) robią z siebie potem tych jedynych, nieomylnych i narzucają innym nachalnie swój punkt widzenia/rozgrywki.

Zagraj i się sam przekonaj, nie korzystaj z porad innych, intuicja polecana zwłaszcza kiedy i jakie zrobić kwesty poboczne by nie zawiesić fabuły.

p.s. 2 - zawiechy/wyloty czy też tzw. pętle fabularne - 0

Mod płynny, dynamiczny, 4 lokacje w tym 3 podziemne, asortyment i usługi wystarczające.

p.s. 3 - kiedyś w Pitrze autor książki napisał dla pewnej dziewczynki na lekcje w ramach pracy domowej co miał na myśli pisząc tą książkę, nauczycielka dała dziewczynce 3 bo wg, niej (typowy leń na studiach - nieuk z nauczycielskiej) autor “co innego miał na myśli”.

W kwestii nakładek, łatek itd/itp:

Nawet szaleństwo czy chaos ma logikę, trzeba poznać jej zasady.

2 polubienia

Jakby komuś było przydatne:

Torrent: http://synthira.ru/load/s_t_a_l_k_e_r/zov_pripjati_mody/call_of_pripyat_doomed_to_eternal_torment_obrechjonnyj_na_vechnye_muki_2020_repack_rus_ot_serega_lus/21-1-0-7808

Mod + nakładka/łatka ze strony: https://ap-pro.ru/forum/130-92143-1 :

https://yadi.sk/d/Y5piWbl_IoRDbw

https://drive.google.com/file/d/11DfRnD0Uaq51euVYLqmU7vgzMwYdG946/view

Wspomniany wczoraj patch dodany do 1ego postu.

To mi się, się mi bardzo podoba:

Spoiler

:grin:

Ciekawa fabuła przeplatana cut scenkami, nieoczekiwane zwroty akcji, mistyka i podróże w czasie🙂, a do tego niezła paczka broni. Myślę, że tak pokrótce można scharakteryzować modyfikację Skazany na wieczne męki. W mim przypadku mod bezwylotowy. Na początku trochę irytowały mnie świecące tekstury, jednak po jakimś czasie przestałem zwracać na to uwagę. Historia niedługa, parę godzin gry wypełnionej treścią bez przesadnego przedłużania zadaniami typu: przynieś to, zanieś tamto… Koniec niby etyczny, to jednak niewesoły, bo niby czemu miałby być radosny, w końcu Zona jest toksyczna i pełna mutantów.

Parę screenów:

Spoiler

5 polubień

Witaj w klubie tych co ukończyli moda i to bez wylotów.

Ja w dodatku skończyłem go bez latki.

Wystąpił u mnie bezlogowy wylot przy przejściu z Prypeci do Podziemi. Pomogła zmiana ekwipunku - zdjąłem egzoszkielet najemników. Na stalkermod.ru też był taki problem i wystarczyło zdjąć kombinezon Monolitu.

Trochę screenów:

Spoiler

W niektórych modach wylotowy jest naukowy kombinezon monolitu, lub innej frakcji.

W dniu 23.02.2020 o 21:30, gawron napisał:

Na początku trochę irytowały mnie świecące tekstury

Leczymy tą niedogodność łatką nr. 2 do pobrania stąd . Nowa gra wskazana po instalacji łatki!

2 polubienia

Niestety łatka nr. 2 powoduje niemożność wejścia do opcji na polskiej podstawce. Trochę to dziwne, bo nadal widnieje ona na stronie moda na ap-pro.ru. Żeby było ciekawiej w jednym z postów sam autor zaleca nie instalowanie tej łatki w przypadku określonego wylotu (który notabene wystąpił u mnie). Później postawię moda na “rosjance” i dam znać co się urodziło.

Przepraszam wszystkich za wprowadzenie w błąd🙏

2 polubienia