Mam zainstalowane SDK, ale dla mnie jest to trochę skomplikowane, a nie chcę mi się w tym siedzieć dlatego wpadłem na inny pomysł. Kopiuję jakąś sekcję w pliku weapons.ltx albo items.ltx albo inny plik ze zdefiniowanymi przedmiotami, zmieniam nazwę tego skopiowanego, a potem daję w visual ścieżkę do pliku, który chciałbym zespawnować (np. ostatnio zespawnowałem łóżko). W przypadku czegoś co nie powinno być do zebrania daję can_take = false. Potem wywołuję w dialogu funkcję, która ma zespawnować przedmiot. Jest to o tyle fajne, że bez użycia sdk i bez bez żadnych skomplikowanych operacji można dodawać do gry nawet rzeczy, których normalnie się nie da i to w dowolnym momencie gry. Jednak w podstawce 1.0006 w meshes\objects jest tylko folder dynamics, a w nim niewiele plików, o wiele mniej niż można dodać w sdk. Po użyciu convertera do sdk mam w C:\Program Files (x86)\X-Ray SDK\level_editor\rawdata\objects wszystkie obiekty jakie da się dodać w level editorze ale mają rozszerzenia .object i .thm nierozpoznawane przez grę, a ręczna zmiana na ogf powoduje błąd “invalid visual”. Ma ktos jakiś pomysł co mógłbym zrobić? Może jest jakiś konwerter z object na ogf? Bo póki co mam do dyspozycji do spawnowania o wiele skromniejszą listę niż w sdk. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że takie spawnowanie za pomocą skryptów powoduje duże obciążenie i mogą być ścinki dlatego moim zamiarem jest stopniowe dodawanie przedmiotów w grze.
A wiesz że obiekty z SDK nie są dynamiczne? Chodzi mi o te modele pojazdów na przykład.
1 polubienie
Pododajesz obiektów w ten sposób i co? NPC nie będą potrafili tego omijać i będą w nie wchodzić i je przesuwać lub blokować się na nich. SDK to jedyna opcja.