Symulator przetrwania 2.0 (Build) [SoC]

Tytuł oryginalny: Симулятор выживания 2.0 (Билд)

Autor: DukeKan
 

Opis:

  1. Ogniska można stawiać wszędzie.
  2. Możliwość gotowania na ogniu (części mutantów) i bez ogniska (kanapki itp.)
  3. Trzeba jeść w części, okienkowym interfejsem (GUI).
  4. Dowolny asortyment od handlowców, którym zależy na dostawach. Wykonano dla Barmana i Sidorowicza.
  5. Oddzielny pas na naboje (rozładunek) do przeładowania naboje muszą być umieszczone w tej strefie.
  6. Sloty dla głowy (4 szt.), plecaka, noża.
  7. Dostosowane rozładowane plecaki.
  8. Podstawą dla nowych a_life. Pełny opis - w alife_documentation.script.
     

Screeny:
 

Spoiler

http://f15.ifotki.info/org/2a83fcce1224f94d144dfc4fa2c9f9cd505cd5166035310.jpg

http://f15.ifotki.info/org/ab8a2d88fac2b3c8fbdeab5dbd14e9d1505cd5166035310.jpg

http://f15.ifotki.info/org/05a896608fd79879c74e5e6531e3ff3d505cd5166035311.jpg

 

Źródła:
http://ap-pro.ru/load/teni_chernobylja/mody/simuljator_vyzhivanija_2_0_bild/8-1-0-1836
http://stalker-gsc.ru/load/simuljator_vyzhivanija_2_0_bild/51-1-0-8031

Link:
https://disk.yandex.ru/public/?hash=kjTYFKkE3IWKCnk61lC9eVtOprj8cIYgUC/9JftYGxc%3D&locale=ru

Miałem ten mod, bardzo ciekawy. Polecam wszystkim którym podoba się nocowanie w Zonie :slight_smile:

Do jednego się przyczepię, niedałeś opisu instalacji :smiley:

Świertny pomysłą na urozmaicenie gry, teraz zbieranie czesci mutantów ma sens bo do tej pory takie cześci były tylko smieciem w plecaku zajmujacym przestrzeń, surowego nie zjemy a po ugotowaniu jest to strawne.

@Kpuc, tylko jest problem UI moda. Menu jest roz*ebane jakoś, o hudzie niewspomnę.