-
Wyłączenie Mózgozwęglacza (CCz)
-
Zniszczenie Świadomości-Z (CCz)
-
Wyłączenie ochrony Striełoka (CzN)
-
Dotarcie do miejsca ewakuacji (ZP)
-
Szukanie Oazy (ZP)
A według was, jakie są hardkorowe misje do przejścia?
Wyłączenie Mózgozwęglacza (CCz)
Zniszczenie Świadomości-Z (CCz)
Wyłączenie ochrony Striełoka (CzN)
Dotarcie do miejsca ewakuacji (ZP)
Szukanie Oazy (ZP)
A według was, jakie są hardkorowe misje do przejścia?
To tylko z gier, bo w modach to jest zatrzęsienie.
Bój o most w Limansku
Przejście tuneli Prypeci.
Zatopienie podziemi Agropromu.
Przejście z Jantaru do Rudego Lasu.
Jeszcze parę by się znalazło. Ale tak było jak zaczynałem stalkerkę w grach. Teraz to byłaby bułka z masłem.
W niektórych modach jest zadanie/kwest na uzyskanie zniżki od Sidora.
Przebicie się przez Sarkofag i Kontrolę Monolitu (CCz)
Opuszczenie kontroli Zwęglacza (CCz)
Przejście przez Prypeć 1 bez utraty członka drużyny (ZP)
Ewakuacja z Prypeci bez utraty członka drużyny (ZP)
Oraz, najbardziej hardkorowy moment w całej oryginalnej trylogii…
Mój prywatny hardkor, to pierwsze przejście przez laboratorium X-10… Nic później nie było takim hardkorem, jak właśnie to.
Powtarzająca się lokacja - pieczara z laboratorium, labirynt.
zadanie z niestabilnego uw czasu moda “zew monolitu” które dawało pistolet i 40 kul nic pyzatym i leć ubić snorki w swetrze przez miliardy innych rzeczy jak crashe anomalie pijawki XD
Mod Duplikaty, lokacja Placówka, ale bez wyciszenia alarmu z głośnika. Trzeba przejść bez wczytania zapisu, nawet jak chcemy przerwać grę “do jutra”, to nie można. Każde wczytanie powoduje zapamiętanie ubytku amunicji w inwentarzu, a spawn monolitowców jakby od początku. A jest ich dziesiątki. I skryptowi, niewidzialni snajperzy, reagujący na bezruch GB. Wagonów z amunicją brak. Coś jak trudność na przetrwanie.
Ale jednak się da i można takie coś zobaczyć.
Tylko podstawki, tak ? Hm..
Tak naprawdę, to wszystkie zadania z podstawek są banalnie proste, a przynajmniej jak się ograło przez te lata tyle modów.
NS5 TT2 - zadanie na wielokrotne przejście podziemi tylko z nożem dla Warega.