Top 5 hardkorowych zadań w Stalkerze

  1. Wyłączenie Mózgozwęglacza (CCz)

  2. Zniszczenie Świadomości-Z (CCz)

  3. Wyłączenie ochrony Striełoka (CzN)

  4. Dotarcie do miejsca ewakuacji (ZP)

  5. Szukanie Oazy (ZP)

A według was, jakie są hardkorowe misje do przejścia?

To tylko z gier, bo w modach to jest zatrzęsienie.

  1. Bój o most w Limansku

  2. Przejście tuneli Prypeci.

  3. Zatopienie podziemi Agropromu.

  4. Przejście z Jantaru do Rudego Lasu.

Jeszcze parę by się znalazło. Ale tak było jak zaczynałem stalkerkę w grach. Teraz to byłaby bułka z masłem.

1 polubienie

W niektórych modach jest zadanie/kwest na uzyskanie zniżki od Sidora.

  1. Przebicie się przez Sarkofag i Kontrolę Monolitu (CCz)

  2. Opuszczenie kontroli Zwęglacza (CCz)

  3. Przejście przez Prypeć 1 bez utraty członka drużyny (ZP)

  4. Ewakuacja z Prypeci bez utraty członka drużyny (ZP)

Oraz, najbardziej hardkorowy moment w całej oryginalnej trylogii…

  1. Wszystkie questy z Limańska, Szpitala i Elektrowni w Czystym Niebie - no ja pizgam, kto to projektował  

Mój prywatny hardkor, to pierwsze przejście przez laboratorium X-10… Nic później nie było takim hardkorem, jak właśnie to.

Powtarzająca się lokacja - pieczara z laboratorium, labirynt. 

zadanie z niestabilnego uw czasu moda “zew monolitu” które dawało pistolet i 40 kul nic pyzatym i leć ubić snorki w swetrze przez miliardy innych rzeczy jak crashe anomalie pijawki XD

Mod Duplikaty, lokacja Placówka, ale bez wyciszenia alarmu z głośnika. Trzeba przejść bez wczytania zapisu, nawet jak chcemy przerwać grę “do jutra”, to nie można. Każde wczytanie powoduje zapamiętanie ubytku amunicji w inwentarzu, a spawn monolitowców jakby od początku. A jest ich dziesiątki. I skryptowi, niewidzialni snajperzy, reagujący na bezruch GB. Wagonów z amunicją brak. Coś jak trudność na przetrwanie.

Ale jednak się da i można takie coś zobaczyć.

1 polubienie

Tylko podstawki, tak ? Hm..

  1. Pierwsze szukanie Oazy ( ZP )
  2. Ewakuacja z Prypeci ( ZP )
  3. Przejęcie bazy samotników dla bandytów, którzy szybciej ginęli niż się respili ( CzN ) 
  4. Unieszkodliwienie Striełoka na terenie elektrowni ( CzN )
  5. Dotarcie do wnętrza CEA ( CCz )

Tak naprawdę, to wszystkie zadania z podstawek są banalnie proste, a przynajmniej jak się ograło przez te lata tyle modów. 

3 polubienia

NS5 TT2 - zadanie na wielokrotne przejście podziemi tylko z nożem dla Warega.