Weapon Parts Overhaul

Nazwa:  Weapon Parts Overhaul (RC18)
Twórca:  artifax
Podziękowania:  Arszi, Michiko
Data dodania:  20.10.2020 | Data aktualizacji:  28.10.2020

 

Opis:

Spoiler

Oddzielny stan pistoletu i stan części. Zaawansowana mechanika zacięć.

Stan broni został przedstawiony na nowo jako ogólna czystość broni. Co to znaczy?

  • Stan broni jest dużo łatwiejszy do zadbania. Mechanicy wyczyszczą twoje pistolety tanio. Zestawy do czyszczenia są bardziej skuteczne i działają przy niższych wartościach, ale są droższe. Broń od stalkerów wypada w lepszym stanie.
  • Jednak stan części broni jest całkowicie niezależny od stanu broni.
  • Części broni niskiej jakości mogą powodować zacinanie się broni na różne sposoby.
  • Wymiana części jest znacznie łatwiejsza. W przypadku większości części, kliknij i przeciągnij nową część na broń. Potrzebujesz scyzoryka, żeby rozebrać broń i złożyć ją z powrotem.
  • Wymiana części nie wpływa na ogólny stan broni. Ogólny stan broni nie wpływa na stan części.
  • Części są trudniejsze do naprawy. Ramrods i pilniki działają tylko od stanu 75%. Wprowadzono drogi zestaw naprawczy, który może naprawić komponenty w każdym stanie. Zbieraj te części!

Nowa mechanika zacięć

  • Broń z kiepskimi częściami jest podatna na awarie na różne irytujące sposoby.
  • Wyzwalacze o niskim stanie mają szansę na niewypałki.
  • Nieprawidłowe mechanizmy mogą powodować błędy w ekstrakcji lub nawet double feed(?).
  • Aby temu zaradzić, wprowadzono nowy przycisk odblokowywania. Użyj przycisku odblokowywania, aby wyczyścić broń. Powiąż go z czymś bliskim przeładowania, na przykład T lub G.
  • Istnieją różne procedury usuwania niesprawnej broni. Przerwy zapłonu i FTE można naprawić, po prostu naciskając przycisk odblokowywania. Double feed wymaga rozładowania magazynka, a następnie odblokowania.
  • Szansa na awarię części broni jest zgodna ze wzorem opisanym w pliku Readme.
  • Stary styl zacinania się ze względu na stan nadal istnieje. Przycisk odblokowywania nie działa w starym stylu.

Uszkodzenia broni

  • Broń poniżej 80% będzie mogła uszkadzać części. Ilość uszkodzeń części jest kontrolowana w arti_jamming.
  • Bardziej niezawodne bronie mają mniejszą szansę na uszkodzenie ich części. Jest to oparte na warunku condition_queue_dec, więc ulepszenia niezawodności są tego warte!

 

Zastrzeżenie: tylko broń z częściami może działać z tą nową mechaniką. Armsel Protecta, Karabin Gaussa i P90 będą używać tylko starego systemu.

W arti_jamming znajduje się zmienna VERBOSITY, która kontroluje wysyłane komunikaty HUD.

VERBOSITY 0 - tylko wiadomości o zacięciu
VERBOSITY 1 - komunikaty o przerwach w zapłonie
VERBOSITY 2 - to samo co 1, ale magicznie wiesz, kiedy twoja broń będzie miała double feed.

Poprawki zgodności dostępne dla dodatku egzoszkieletów i trader overhaul.

 

Kontakt z twórcą na discordzie: arti#3278

 

W przyszłości:

  • Aktor przeklinający na zacięcia
  • Ominięcie starego systemy zacięć

 

Link do pobrania:

Spoiler

Moddb: [KLIK]

 

Źródła:

moddb.com

da się coś z tym zrobić?

 

Expression    : <no expression>
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
Line          : 191
Description   : fatal error
Arguments     : LUA error: …/anomaly1.5/anomaly\gamedata\scripts\arti_jamming.script:403: attempt to index global ‘utils_data’ (a nil value)

stack trace:

 Jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy, to napisanie w komentarzach na moddb.com o tym wylocie. Możliwe, że autor dodatku poprawi ten błąd.