Ale ja bez mocnego zwiększania nosiłem to wsio plus snajperka (SWD) i Egzo w plecaku ze zwiększonym o 20 kg udźwigiem z którego równie dobrze mogłem zrezygnować.
No właśnie na emeryturze - dwa karabiny maszynowe, jeden czołgowy z Czerwonego Lasu, amunicja, pancerze i nikt nie podskoczy, na suchych wersjach dość “klawiaturą” rzucałem :mrgreen:
Ale dla mnie to część fabuły zachodzić w miarę często do handlarzy to jakoś tak uczciwiej, a poza tym jak za dużo miałem wagi to i za dużo kasy i kończyłem z 500000 rubli i co z tym robić dlatego nie powiększam może max o 20.
No jest ułatwieni ale przez to latałeś do handlarzy o wiele rzadziej wiec i zadań pobocznych tyle nie dostałeś od nich i ludzi przebywających w ich okolicy prawda??
Dodam, że tą nośność zwiększyłem przy piątym przejściu gry. Wcześniej, grałem bez ulepszeń, potem z dopiero z modami. W ten sposób grało mi się dłużej.
W zupełności zgadzam się z dino. 990kg to wielka przesada 180 dla mnie jest najlepsze bo jeszcze nie psuje zabawy a przy najmniej nie tak bardzo a dzięki temu nie muszę się martwić że mam za dużo rzeczy
Ja tez uważam, że za duże zwiększanie psuje zabawę, z odpowiednimi i artefaktami przedmiotami możesz mieć nawet około 200 kg nośności to w zupełności wystarcza w takiej konfiguracji nosiłem w plecaku Egzo, Gp37, TRS 301 (tak się to pisze?), SWD. oraz RP.74 i oczywiście odpowiednia ilość apteczek i amunicji i spokojnie biegałem. Na wcześniejszych misjach nie nosiłem wszystkiego bo zbierałem kasę z łupów ale też dawało rady.
To zależy od tego jak kto woli grać. Ja np. noszę tylko 2 bronie maszynowe lub strzelby i 1 mały pistolet. Do tego kilka apteczek, bandaży, leków popromiennych i trochę zawsze zostawiam sobie miejsca na fanty z bitew. Ale Elvis ma rację, najwięcej miejsca zabiera amunicja.
U mnie 70 kg wystarczy na jeden kombinezon + zapasowy, parę pistoletów, dwa karabinki, pożywienie, materiały lecznicze i amunicję. Fakt faktem, mimo pozorów, amunicja zabiera cholernie dużo miejsca.