WItam
Po rozwiązaniu problemu zawieszania gry na Generatorach, kolejny bug w Sarkofagu po odnalezieniu teleportu w kwescie na zrobienie zdjęcia Molonitu.
error]Expression : !lst.empty()
[error]Function : CHudItem::animGet
[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGameHudItem.cpp
[error]Line : 295
[error]Description : svd_idle
Wynika to z tego, że po zbliżeniu do teleportu zalicza nam się zadanie na odnalezienie tegoż teleportu i spawnuje się fotobroń i to ona generuje problem (a w zasadzie jej animacja, choć to dziwne bo w tym momencie nie trzymamy jej nawet w rękach).
ROZWIĄZANIE
Otwieramy gamedata/config/misc/arhara_items wyszukujemy fragment kodu (nas dotyczy zielony):
[wpn_svd_foto_hud]
shell_point = -0.140000,-0.030000,0.080000
shell_dir = 0.0, 1.0, 0.0
fire_point = 0.200000,-0.070000,0.090000
fire_bone = wpn_body
orientation = -0.049999,0.750000,1.550001
position = -0.063500,-0.150999,0.049000
visual = weaponssvdwpn_svd_hud.ogf
anim_holster = svd_holster
anim_idle = svd_idle
anim_idle_aim = svd_idle_aim
anim_reload = svd_reload
anim_draw = svd_draw
anim_holster = svd_holster
anim_shoot = svd_shoot
I teraz po usunięciu przedrostków ‘svd_’ wylot zmienil opis na [error]Description : idle_aim. Więc chyba coś miałem pomieszane w plikach gry postanowiłem wieć zastąpić animacje animacja pustą (schowana broń - holser) i pomogło. Ostatecznie moj plik arhara_items.ltx wygląda tak:
anim_holster = holster
anim_idle = holster
anim_idle_aim = holster
anim_reload = reload
anim_draw = draw
anim_holster = holster
anim_shoot = shoot
Gry nie wywala a mając w ręku Fotobroń nie ma ona animacji, nacelowyjemy przy użyciu krzyżyka widocznego na ekranie w trybie celowania (aim) widać celownik optyczny, brakuje animacji podnoszenia broni do celowania przez celownik oraz animacji samej broni trzymanej w rękach. Biorąc pod uwagę, że z broni oddajemy tylko jeden strzał - dla mnie żaden problem!
Mam nadzieje że komuś to pomoże, bo również spędziłem na tym trochę czasu. Z tego co czytałem u jednych pomaga dodanie svd_ u innych działa bez _svd. U mnie zadziałało tak jak opisałem.