Złe Towarzystwo/Bad Company: Final RE-dive 2.0

ZTredive-coverbymeta.thumb.jpg.df1edaa5bbff4578954830773754254a.jpg

Tytuł oryginalny:  Плохая Компания 2.0 Final RE-dive ver1.01
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery:  03.09.2020 r.
Autor:  RUSSIANBEARPLAY
Autor spolszczenia:  
Śr. długość rozgrywki: ok. 5 godzin

OPIS:

Spoiler

Odświeżona wersja fabularnej modyfikacji .

Poznajcie historię Masona - członka oddziału, którego liderem jest były bojownik Powinności - Gryf. W skład grupy wchodzi dawny żołnierz wspomnianej frakcji - Jeżozwierz pełniący funkcję mechanika, stalker Szakal odpowiedzialny za uzbrojenie oraz medyk o ksywce Cichy.

Grupa Gryfa zmierza na spotkanie z najemnikami do Prypeci, jednak po dotarciu na miejsce sprawy szybko przybierają fatalny obrót. Jako że w przeszłości Mason był jednym z najemników, teraz znalazł się po obu stronach barykady. Na domiar złego dowiaduje się, że ścigają go fanatycy z Monolitu…


W nowej wersji dodano:

  • ,
  • nowe tekstury i modele NPC,
  • nową pogodę,
  • dźwięki z oraz ambient z ,
  • silnik x64,
  • nowe detektory,
  • nowy HUD,
  • odcinanie części ciał mutantów.

Zachęcamy również do zapoznania się z pierwszą częścią trylogii „” -  oraz kontynuacją moda: .

PORADY:

Spoiler

Nie zaleca się wykonywać finalnego zadania dla Obserwatora na Zatonie na umieszczenie skanerów w Prypeci bo po umieszczeniu skanerów i wskoczeniu w teleport, ten wyrzuci nas na Stacji Janów zamiast na terenie kompleksu AA Wołkow co spowoduje śmierć Masona po kilku/kilkunastu sekundach - to zadanie jest poboczne i nie jest potrzebne do ukończenia moda - jest to błąd tej wersji moda, który nie został poprawiony, ale nie wpływa on na zakończenie moda ze względu na to, że jest to zadanie poboczne.

GALERIA:

Spoiler

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji moda oraz spolszczenia:

  1. Należy usunąć foldery bin oraz gamedata z folderu, w którym zainstalowaliśmy Zew Prypeci. 
  2. Zawartość pobranego archiwum umieszczamy w głównym katalogu gry i gotowe.
  3. Zawartość pobranego archiwum ze spolszczeniem wypakowujemy, a następnie umieszczamy w głównym katalogu gry folder gamedata ze zgodą na podmianę plików, jeżeli Windows nas o taką poprosi.
    Jeżeli zdecydujemy się nie korzystać z Absolute Nature 4.04 i Absolute Structures, to nie kopiujemy JSGME.exe i folderu MODS.
     

INSTALACJA OPCJONALNYCH DODATKÓW - ABSOLUTE NATURE I ABSOLUTE STRUCTURES:

Spoiler

Instalacja Absolute Structures:

  1. Pobieramy Absolute Structures.
  2. Wypakowujemy Absolute Structures, w wypakowanym archiwum wchodzimy w folder data i kopiujemy z niego folder gamedata.
  3. W katalogu z modem otwieramy folder MODS i tworzymy w nim folder o wybranej przez nas nazwie np. Absolute Structures.
  4. Do nowo utworzonego folderu, w którym będzie mod Absolute Structures wklejamy wcześniej skopiowaną gamedatę.
  5. Odpalamy aplikację JSGME, po uruchomieniu zobaczymy na liście po lewej stronie dostępne do dodania mody, klikamy na mod, który chcemy dodać po czym klikamy przycisk “>” i czekamy, aż się zainstaluje i przeskoczy do drugiego okienka.
  6. Gotowe, można zamknąć JSGME i grać.

Instalacja Absolute Nature:

  1. Pobieramy Absolute Nature 4.1.
  2. Wypakowujemy Absolute Nature 4.1, po czym tworzymy np. na pulpicie nowy folder o byle jakiej nazwie.
  3. Odpalamy instalator Absolute Nature, wskazujemy ścieżkę instalacji do utworzonego przed chwilą nowego folderu, po czym konfigurujemy sobie styl roślinności itd. i czekamy na zakończenie instalacji.
  4. Po zakończeniu instalacji wchodzimy w folder, do którego zainstalowaliśmy Absolute Nature.
  5. Kasujemy folder bin , pliki unins000.dat i unins000.exe.
  6. Wchodzimy do folderu gamedata, kasujemy plik shaders.xr oraz folder spawns.
  7. Wchodzimy do folderu levels - zobaczymy w nim 3 foldery z nazwami lokacji - w każdym z tych folderów usuwamy wszystkie pliki poza folderem terrain i plikami build_details.dds oraz level.details - muszą nam zostać 2 pliki i jeden folder.
  8. W katalogu z modem otwieramy folder MODS i tworzymy w nim folder o wybranej przez nas nazwie np. Absolute Nature 4
  9. Po tym, jak ukończymy punkt 6 i 7, kopiujemy w przygotowaną przez nas gamedatę z Absolute Nature do folderu MODS i do folderu np. Absolute Nature 4.
  10. Odpalamy aplikację JSGME, po uruchomieniu zobaczymy na liście po lewej stronie dostępne do dodania mody, klikamy na mod, który chcemy dodać, po czym klikamy przycisk “>” i czekamy, aż się zainstaluje i przeskoczy do drugiego okienka.
  11. Gotowe, można zamknąć JSGME i grać.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Spolszczenie:
Spolszczenie moda jest tzw. hybrydą, ponieważ łączy polskiego lektora, który jest jego nieodłączną częścią oraz napisy do plików audio wyświetlane w formie wiadomości w PDA.

Dodatki graficzne:

  • Absolute Nature 4.1 - [KLIK]
  • Absolute Structures - [KLIK]

 Jeśli chciałbyś wesprzeć autora spolszczenia:

Spoiler

https://buycoffee.to/szczepan9205

 

Źródło:  
 

Warto przypomnieć, że wczoraj pojawiło się spolszczenie do pierwszej części Bad Company  

gdzie szukać żółtej karty? X8 jest w Jubilenach gdzie też poszedłem, na samej górze znalazłem zwłoki najemnika Barczuka, miał przy sobie tylko swoje PDA i żarcie, PDA się nie da otworzyć ani nic z nim zrobić, winda nie ma zasilania, silnik na górze nie reaguje na nic

 Ta wersja moda jest tą mniej dorobioną technicznie wersją i bazuje na Bad Company z 2014 roku tylko ma dodany STCoP i inną pogodę i 64bitowy silnik, żeby było płynniej, przez co gra nie naprowadza na to co trzeba zrobić w tym momencie. W każdym razie musisz teraz podejść do łóżka w Pralni i gra przeniesie Cię przed oblicze pewnego jegomościa co pchnie fabułę do przodu i potem do samego końca już będzie prowadzić. Wersja Remaster to ta technicznie dużo bardziej dopracowana i fabuła jest w niej trochę inaczej poprowadzona po to, żeby właśnie uniknąć m.in takich sytuacji. Ale spolszczenie do niej będzie dostępne za jakiś czas bo jestem w trakcie prac nad nim  

 zrobiłem jak mówiłeś i rzeczywiście pchnąłem fabułę, porobiłem grzecznie wszystko i znowu stanąłem z zadaniami od Brodacza i Gryfa, nic sie nie dzieję, mam czekać na info, chodzę i zbieram klamoty po prypeci, wgl nie kumam ocb z tymi okolicznościami, to mam gdzieś iść coś zrobić? czy wszystko wyjaśni sie w X8?

Tak, w tym momencie wystarczy się przespać i wątek popchnie się dalej.

 znowu utknąłem w Jubilenach, wlazłem nawet na dach i nic się nie dzieje, Gryf cały czas na dole, nie chce gadać a ci stoją na piętrze z windą i nic, dziwne, coś trzeba zrobić? na youtube znalazłem tylko filmy z tą poprzednią częścią ale tam jest reakcja na silnik windy a tu on na nic nie reaguje

 Oni potrafią się zaciąć w taki sposób - upewnij się, że w okolicy KBO nie kręcą się już żadne mutanty bo najczęściej przez to Gryf się zacina i dopiero po ubiciu mutantów lub zombifikowanych rusza na górne piętro budynku. Warto się rozejrzeć koło szkoły bo możliwe, że tam jeszcze są jakieś żywe mutanty lub w okolicach samego KBO się zabłąkał jakiś zombiak

1 polubienie

 pisząc o wersji “remaster” chodzi o drugą część moda czyli Bad Company 2: Mason (bo ona zawiera obie części moda).

Czy jakiś inny remaster części pierwszej znowu?

Skończony, dziękuję 

1 polubienie

Godzinę temu, tom3kb napisał:

 pisząc o wersji “remaster” chodzi o drugą część moda czyli Bad Company 2: Mason (bo ona zawiera obie części moda).

Czy jakiś inny remaster części pierwszej znowu?

Raczej chodzi o to:

< base_url >/applications/core/interface/index.html

2 polubienia

 Chodzi o dokładnie tą wersję, do której link podesłała  Jeżeli chce się mieć, że tak powiem, kanoniczną wizję tego jak Bad Company 1 ma się fabularnie łączyć z 2ką no to wtedy zamiast grać w tą wersję RE-Dive powinno się zagrać w Remastera. Z kolei jeśli chce się zagrać w Bad Company 1 w oryginale czyli tak jak autor je stworzył w 2014 to można zagrać w oryginał z 2014 lub w tą wersję RE-Dive, gdzie obie oferują te same zadania i te same 3 zakończenia tylko RE-Dive od tej z 2014 roku różni się 64 bitowym silnikiem itd. ( w opisie jest podane jakie są różnice).

Znowu czysty Remaster jak i wersja z 2014 to czysta vanilla czyli oprócz nowej fabuły i zadań nie ma w niej nic - żadnej paczki broni itd. Ale i o tym pomyślałem, więc ukaże się spolszczenie do standardowego Remastera i Edycja Roszerzona (jeszcze myślę nad nazwą) będąca stand-alone’em, który będzie zawierał 64bitowy silnik, STCoP 3.4.3, pogodę CGIM, Absolute Nature i Absolute Structures i Nano-Hud + jak w RE-Dive hybrydę closed captions i lektora i poprawione ikony ekwipunku bo autorom/autorowi Re-Dive nie chciało się nawet ikonek w ekwipunku ogarnąć, żeby się porządnie wyświetlały  Do wersji z 2014 też wstawię spolszczenie, ale do niej już nie będę się w dodatki bawił, żeby była takim stricte vanilla modem.

Na zachętę kilka fotek  

Spoiler

 

1 polubienie

Mam dziwny problem, jeśli w drugim (prawym) slocie mam broń to po wczytaniu gry broń znika i pojawia się np. M16 lub M4. Mieliście coś takiego? Tak samo się dzieje jak slot jest pusty.

W 2.0 Final RE-dive nie grałem, ale sprawdź, czy problem rozwiąże wczytanie starszego zapisu. Trafiłem na bug jak grałem w i to pomogło. 

tak, po wczytaniu starszego zapisu broń zostaje, w moim przypadku RPK.