Tytuł oryginalny: Плохая Компания 2.0 Final RE-dive ver1.01
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 03.09.2020 r.
Autor: RUSSIANBEARPLAY
Autor spolszczenia:
Śr. długość rozgrywki: ok. 5 godzin
OPIS:
Spoiler
Odświeżona wersja fabularnej modyfikacji .
Poznajcie historię Masona - członka oddziału, którego liderem jest były bojownik Powinności - Gryf. W skład grupy wchodzi dawny żołnierz wspomnianej frakcji - Jeżozwierz pełniący funkcję mechanika, stalker Szakal odpowiedzialny za uzbrojenie oraz medyk o ksywce Cichy.
Grupa Gryfa zmierza na spotkanie z najemnikami do Prypeci, jednak po dotarciu na miejsce sprawy szybko przybierają fatalny obrót. Jako że w przeszłości Mason był jednym z najemników, teraz znalazł się po obu stronach barykady. Na domiar złego dowiaduje się, że ścigają go fanatycy z Monolitu…
W nowej wersji dodano:
- ,
- nowe tekstury i modele NPC,
- nową pogodę,
- dźwięki z oraz ambient z ,
- silnik x64,
- nowe detektory,
- nowy HUD,
- odcinanie części ciał mutantów.
Zachęcamy również do zapoznania się z pierwszą częścią trylogii „” - oraz kontynuacją moda: .
PORADY:
Spoiler
Nie zaleca się wykonywać finalnego zadania dla Obserwatora na Zatonie na umieszczenie skanerów w Prypeci bo po umieszczeniu skanerów i wskoczeniu w teleport, ten wyrzuci nas na Stacji Janów zamiast na terenie kompleksu AA Wołkow co spowoduje śmierć Masona po kilku/kilkunastu sekundach - to zadanie jest poboczne i nie jest potrzebne do ukończenia moda - jest to błąd tej wersji moda, który nie został poprawiony, ale nie wpływa on na zakończenie moda ze względu na to, że jest to zadanie poboczne.
GALERIA:
INSTALACJA:
Spoiler
Poprawna kolejność instalacji moda oraz spolszczenia:
- Należy usunąć foldery bin oraz gamedata z folderu, w którym zainstalowaliśmy Zew Prypeci.
- Zawartość pobranego archiwum umieszczamy w głównym katalogu gry i gotowe.
- Zawartość pobranego archiwum ze spolszczeniem wypakowujemy, a następnie umieszczamy w głównym katalogu gry folder gamedata ze zgodą na podmianę plików, jeżeli Windows nas o taką poprosi.
Jeżeli zdecydujemy się nie korzystać z Absolute Nature 4.04 i Absolute Structures, to nie kopiujemy JSGME.exe i folderu MODS.
INSTALACJA OPCJONALNYCH DODATKÓW - ABSOLUTE NATURE I ABSOLUTE STRUCTURES:
Spoiler
Instalacja Absolute Structures:
- Pobieramy Absolute Structures.
- Wypakowujemy Absolute Structures, w wypakowanym archiwum wchodzimy w folder data i kopiujemy z niego folder gamedata.
- W katalogu z modem otwieramy folder MODS i tworzymy w nim folder o wybranej przez nas nazwie np. Absolute Structures.
- Do nowo utworzonego folderu, w którym będzie mod Absolute Structures wklejamy wcześniej skopiowaną gamedatę.
- Odpalamy aplikację JSGME, po uruchomieniu zobaczymy na liście po lewej stronie dostępne do dodania mody, klikamy na mod, który chcemy dodać po czym klikamy przycisk “>” i czekamy, aż się zainstaluje i przeskoczy do drugiego okienka.
- Gotowe, można zamknąć JSGME i grać.
Instalacja Absolute Nature:
- Pobieramy Absolute Nature 4.1.
- Wypakowujemy Absolute Nature 4.1, po czym tworzymy np. na pulpicie nowy folder o byle jakiej nazwie.
- Odpalamy instalator Absolute Nature, wskazujemy ścieżkę instalacji do utworzonego przed chwilą nowego folderu, po czym konfigurujemy sobie styl roślinności itd. i czekamy na zakończenie instalacji.
- Po zakończeniu instalacji wchodzimy w folder, do którego zainstalowaliśmy Absolute Nature.
- Kasujemy folder bin , pliki unins000.dat i unins000.exe.
- Wchodzimy do folderu gamedata, kasujemy plik shaders.xr oraz folder spawns.
- Wchodzimy do folderu levels - zobaczymy w nim 3 foldery z nazwami lokacji - w każdym z tych folderów usuwamy wszystkie pliki poza folderem terrain i plikami build_details.dds oraz level.details - muszą nam zostać 2 pliki i jeden folder.
- W katalogu z modem otwieramy folder MODS i tworzymy w nim folder o wybranej przez nas nazwie np. Absolute Nature 4
- Po tym, jak ukończymy punkt 6 i 7, kopiujemy w przygotowaną przez nas gamedatę z Absolute Nature do folderu MODS i do folderu np. Absolute Nature 4.
- Odpalamy aplikację JSGME, po uruchomieniu zobaczymy na liście po lewej stronie dostępne do dodania mody, klikamy na mod, który chcemy dodać, po czym klikamy przycisk “>” i czekamy, aż się zainstaluje i przeskoczy do drugiego okienka.
- Gotowe, można zamknąć JSGME i grać.
LINKI DO POBRANIA:
Spoiler
Mod:
Spolszczenie:
Spolszczenie moda jest tzw. hybrydą, ponieważ łączy polskiego lektora, który jest jego nieodłączną częścią oraz napisy do plików audio wyświetlane w formie wiadomości w PDA.
Dodatki graficzne:
Jeśli chciałbyś wesprzeć autora spolszczenia:
Źródło: